loader image

سرویس چیلر تراکمی

خانه | خدمات تخصصی چیلر | سرویس چیلر تراکمی

فهرست مطالب

سرویس چیلر تراکمی

چیلرهای تراکمی به عنوان یکی از مهم‌ترین محصولات موجود در عرضه تهویه مطبوع شناخته می‌شوند. این محصولات نیز باید در دوره‌های زمانی مشخصی به طور کامل سرویس شوند تا بتوان از عملکرد مناسب و صحیح آن‌ها اطمینان خاطر پیدا کرد. سرویس چیلر تراکمی امری تخصصی و بسیار مهم به شمار می‌آيد که تنها افراد حرفه‌ای و مجرب قادر به انجام آن هستند. در ادامه متن ما را همراه کنید تا اطلاعات بسیار جذابی را در همین رابطه به شما عزیزان ارائه کنیم.

سرویس چیلر تراکمی

مراحل مربوط به سرویس چیلر تراکمی

اولین موردی که باید به آن اشاره کنیم، مراحل مربوط به سرویس کردن چیلرهای تراکمی است. به طور کلی باید بیان کرد که این امر دارای مراحل گوناگونی خواهد بود و حتی مواردی همچون نوع چیلر می‌توانند نقش مهمی در چنین موضوعی ایفا کنند. به عنوان مثال، در برخی از چیلرها ساختار کمپرسور به طور کامل متفاوت است و همین موضوع منجر به تغییر روند سرویس می‌شود. در هر صورت،‌ این وظیفه متخصصان و تعمیرکار چیلر است که بر اساس نوع چیلر روند صحیح سرویس کردن را تشخیص دهند و آن را آغاز کنند.

جدا کردن اتصالات

در گام نخست، باید اتصالات مختلف چیلر به طور کامل جدا شود. این اقدام به ما اجازه می‌دهد تا بخش‌های مختلف چیلر را به بهترین شکل ممکن مورد بررسی قرار دهیم. جدا کردن اتصالات بسته به نوع چیلر می‌تواند به فرایند زمان‌بر تبدیل شود. هرچه روند جداسازی اتصالات با دقت بیشتری صورت بگیرد، در پایان روند سرویس می‌توان با سرعت بهتری فرایند سرهم بندی یا مونتاژ را انجام داد. به همین دلیل است که تعمیرکاران و سرویس‌کاران برای این موضوع اهمیت بسیار زیادی قائل هستند و آن را امری حیاتی می‌دانند.

تماس با برکه

بررسی پره‌ها و لوله‌های کندانسور

در گام دوم، نوبت به بررسی پره‌ها و همچنین لوله‌های کندانسور می‌رسد. احتمالا‌ً می‌دانید که این دو بخش از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار هستند و به همین جهت باید همواره از سلامت آن‌ها مطمئن باشیم. پره‌های کندانسور با گذشت زمان آلوده می‌شوند و این موضوع می‌تواند بر روی میزان عملکرد کندانسور تأثیر مستقیمی بگذارد. پس از بازدید پرده‌ها،‌ نوبت به بررسی لوله‌های کندانسور می‌رسد تا متوجه شویم که آیا نشتی و یا مشکل فنی خاصی دارند یا خیر. در صورتی که جواب این موضوع مثبت باشد، باید لوله‌ها را تعویض و یا تعمیر کرد.

تنظیم روغن کمپرسور و آزمایش آن

یکی دیگر از مراحل مهمی که باید به آن اشاره کنیم، تنظیم کردن روغن کمپرسور است. کمپرسور موجود در این دستگاه‌ها از توان بسیار بالایی برخوردار است، اما تا زمانی که به خوبی سرویس شده باشد، در غیر این صورت نمی‌توانید انتظار داشته باشید که به خوبی برای شما فعالیت کند. کم بودن روغن کمپرسور و یا کیفیت پایین آن، این بخش از چیلر را به طور کامل از کار می‌اندازد و هزینه‌های بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت. به همین دلیل است که همواره بر این موضوع تأکید می‌شود. به طور معمول،‌ روغن کمپرسور در آزمایشگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مراحل مربوط به سرویس چیلر تراکمی

بررسی سیستم فریون برنجی

اگر بخواهیم به مهم‌ترین سیستم‌های مربوط به چیلرها اشاره کنیم،‌ لازم است که حتماً سیستم فریون برنجی را به عنوان یک گزینه مهم در نظر داشته باشیم. این سیستم نیز همانند سایر بخش‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم در طی فرایند سرویس چیلر تراکمی و سایر خدمات آن همچون اسید شویی چیلر تراکمی باید به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد تا مشخص شود که آیا مشکل خاصی دارد یا نه. چنانچه سیستم فریون برنجی مشکل داشته باشد، چیلر غیرقابل استفاده خواهد شد. خوشبختانه بسیاری از کارشناسان حرفه‌ای می‌توانند ایرادات فنی مربوط به این موضوع را حل کنند.

بررسی تابلو برق

در طی فرایند سرویس کردن چیلرهای تراکمی، تابلو برق نیز به خوبی مورد بازدید و بررسی قرار می‌گیرد در صورتی که تابلو برق و یا بردهای مربوط به آن مشکل و ایراد فنی خاصی داشته باشند، باید هر یک از آن‌ها را با کمک ابزارهای ویژه تعمیر کرد. این یکی از مهم‌ترین مراحل در روند سرویس کردن چیلرهای تراکمی محسوب می‌شود، زیرا به طور مستقیم با راندمان آن‌ها ارتباط دارد و هرگونه نقص در انجام آن منجر به ایجاد خطرات جانی  و مالی خواهد شد.

بررسی شیرآلات

در شیرآلات تراکمی می‌توان شیرآلات مختلفی را مشاهده کرد که هر یک از آن‌ها دارای کارکرد مشخصی هستند. وظیفه یک سرویس‌کار آن است که این شیرآلات را با بهره‌گیری از دانش و همچننی تخصص خود به خوبی مورد بررسی قرار دهد. شیرآلات به کار رفته در چیلرهای تراکمی معمولاً از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به راحتی خراب نمی‌‌شوند. به هر روی، لازم است که حتماً به سرویس کردن آن‌ها نیز دقت داشته باشیم تا در آینده مشکلی برای کاربران به وجود نیاید.

بررسی مبرد فریون

وقتی که صحبت از مهم‌ترین ابزارهای به کار گرفته شده در چیلر می‌شود، نام مبرد فریون نیز به ذهن می‌رسد. کاهش و یا تغییر کیفیت این مبرد می‌تواند راندمان چیلر را به شکل نامناسبی کاهش دهد و حتی آن را از کار بیندازد. در طی فرایند سرویس مشخص می‌شود که آیا مبرد فریون به خوبی عملکرد مورد انتظار از آن را ارائه می‌دهد یا خیر. میزان مبرد فریون موجود در چیلرهای مختلف یکسان نیست و به همین دلیل سرویس‌کاران باید با دقت بالایی نسبت به بازدید از این بخش اقدام کنند.

بررسی کنترلرها

همه چیلرهای تراکمی دارای کنترل‌های مختلفی هستند که با کمک آن‌ها می‌توانیم درصد و راندمان کلی چیلر را تنظیم کنید. کنترلر‌ها نیز نقش مهمی در چیلرهای تراکمی ایفا می‌کنند و بدون آن‌ها کاربران نمی‌توانند به خوبی روند تهویه هوا را بر اساس نظر خود تغییر دهند. کنترلرها از قطعات مکانیکی و الکترونیکی مختلف ساخته شده‌اند و هر یک از آن‌ها دارای عملکرد متفاوتی هستند. در برخی از موارد ممکن است نیاز به تعویض کردن کنترلرها حس شود.

سرویس کردن چیلر هر چند وقت یکبار توصیه می‌شود؟

در ادامه بحث باید به این موضوع اشاره کنیم که سرویس کردن چیلرهای تراکمی در چه بازه زمانی خاصی باید صورت بگیرد. به طور کلی توصیه می‌شود که یکبار در ابتدای فصول گرم و یکبار در ابتدای فصول سرد. یعنی در اوایل بهار و اوایل پاییز نسبت به انجام این نوع سرویس اقدام شود. این موضوع بهترین رویکردی است که در چنین حالتی می‌توانیم به سراغ آن برویم. البته، علاوه بر توصیه مدنظر،‌ به چند عامل دیگر نیز باید توجه داشت که در این بخش به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

سرویس کردن چیلر هر چند وقت یکبار توصیه می‌شود؟

محلی که چیلر در آن قرار گرفته است

یکی از پارامترهای موثر بر روی این موضوع، محل قرارگیری چیلر است. اینکه چیلر شما در چه فضای خاصی جای گرفته است و در برابر عوامل محیطی چطور از آن محافظت می‌شود،‌ موضوعی بسیار مهم خواهد بود. طبیعتاً چیلرهایی که به صورت مداوم در برابر عوامل آسیب‌زا قرار دارند باید در بازه‌های زمانی کوتاه‌ترین به طور کامل سرویس شوند. در غیر این صورت خیلی زود به چیلرهایی غیر قابل استفاده تبدیل می‌شوند. پس از انجام سرویس، راهنمایی‌های لازم جهت نصب چیلر در محل مناسب‌تر به شما ارائه خواهد شد.

میزان فشار وارد شده به چیلر

منظور از فشار وارده شده در واقع همان راندمان کلی چیلرهای تراکمی است. اگر در محلی زندگی می‌کنید که چیلر باید به صورت مداوم کار کند،‌ قاعدتاً ضرورت دارد که در بازه‌های زمانی کوتاه‌تری نسبت به سرویس کردن چیلر اقدام شود. در صورتی که به این موضوع توجه نداشته باشید، خیلی زود قطعات مختلف چیلر از کار می‌افتند و همین امر منجر به ایجاد هزینه‌های جانبی بسیار زیادی می‌شود. به کارگیری مداوم چیلر مشکلی ندارد، البته به شرطی که سرویس‌های دوره‌ای آن به درستی انجام شوند.

منظور از سرویس اورهال چیست؟

سرویس اورهال (overhaul) یکی از مناسب‌ترین سرویس‌هایی است که جهت رفع مشکلات مربوط به چیلرهای تراکمی می‌توان به سراغ آن رفت. در سرویس اورهال، جزئی‌ترین بخش‌های چیلر نیز مورد بازدید و بررسی قرار می‌گیرند تا مطمئن شویم که هیچ‌گونه اختلالی در عملکرد آن‌ها وجود ندارد. سرویس اورهال نه تنها برای چیلرهای تراکمی، بلکه برای سایر چیلرهای موجود در بازار ارائه می‌شود. این نوع سرویس باید توسط افراد متخصص صورت بگیرد تا بتوان گفت که مراحل مختلف آن به خوبی انجام شده است.

مهم‌ترین مزیت‌های سرویس اورهال چیلرهای تراکمی

برخی از کاربران حضور در رابطه با مزایای مربوط به سرویس اورهال شک دارند!‌ این در حالی است که بارها و بارها مزایا و یا فواید مربوط به این موضوع به اثبات رسیده است. با جدی گرفتن سرویس اورهال می‌تواند از مواردی همچون افزایش مشکلات کلی چیلرها جلوگیری کرد و به خوبی از کلیه مزایای مربوط به آن‌ها بهره برد. در این بخش قصد داریم به چند مزیت مهم و کاربردی در این زمینه اشاره کنیم. این مزایا همواره مثبت تلقی می‌شوند و می‌توانند شما را از شر دردسرهای مختلف مربوط به چیلرهای تراکمی رها کنند.

کاهش هزینه‌های نگهداری

برخلاف تصور بسیاری از افراد، سرویس کردن چیلرهای تراکمی نه تنها هزینه‌های مربوط به استفاده از این دستگاه‌‌ها را افزایش نمی‌دهد، بلکه نقش مهمی در کاهش آن‌ها خواهد داشت. یک چیلر که به طور کامل سرویس شده است می‌تواند به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار بگیرد و حتی نیازی به تعمیر قطعات مختلف آن وجود نداشته باشد. این موضوع برای کاربرانی که قصد دارند با یک بودجه نسبتاً کم از چیلرهای تراکمی مدنظر خود بیشترین راندمان را دریافت کنند اهمیت دارد و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

یافتن مشکلات مختلف

هدف اصلی از سرویس کردن چیلرهای تراکمی آن است که مشکلات فنی آن‌ها را پیش از گسترده‌تر شدن، پیدا کنیم. چیلرهای تراکمی نیز دچار چنین مشکلاتی می‌شوند و در برابر آن‌ها کاملاً ایمن نیستند. نباید از یاد برد که این چیلرها مجموعه‌ای از قطعات مکانیکی و الکترونیکی به شمار می‌روند و به همین جهت احتمال خراب شدن آن‌ها وجود دارد. مهم آن است که با استفاده از خدمات سرویس چیلر تراکمی، چنین مشکلاتی را به طور کامل شناسایی کنیم و سپس از راهکارهای مناسبی جهت رفع آن‌ها بهره ببریم.

مهم‌ترین مزیت‌های سرویس اورهال چیلرهای تراکمی

اعتماد به عملکرد چیلر

یک لحظه تصور کنید که در پیش روی شما دو چیلر تراکمی قرار گرفته است. بر روی یکی از آن‌ها هیچ سرویس خاصی انجام نشده است،‌ در حالی که مدل دیگر در بازه‌های زمانی خاص سرویس می‌شود. شما به عنوان یک کاربر عادی، کدام یک از این موارد را انتخاب می‌کنید؟ طبیعتاً همه کاربران حرفه‌ای و آگاه می‌دانند چیلرهایی تراکمی باکیفیتی که به صورت دوره‌ای سرویس شده‌اند، قابل اعتماد‌تر خواهند بود. حتی اگر قصد خرید یک چیلر تراکمی دست دوم را دارید، باید این موضوع مهم را مدنظر خود قرار دهید و از فروشنده بخواهید تا مدارک مربوط به سرویس شدن چیلر را در اختیارتان بگذارد.

کاهش میزان مصرف انرژی

آزمایش‌ها و بررسی‌های مختلف نشان داده است که سرویس کردن چیلرهای تراکمی می‌تواند مصرف انرژی آن‌ها را به شکل مناسبی کاهش دهد. این امر وقتی اهمیت پیدا می‌کند که در محیطی با انرژی ناپایدار و کم قرار داشته باشیم. علاوه بر این،‌ باید به یاد داشت که کاهش مصرف انرژی برای محیط زیست نیز اثرات بسیار مناسبی را به همراه دارد. بنابراین، اگرچه شرکت‌های تولیدکننده چیلرهای تراکمی باید دست به کار شوند و محصولاتی با مصرف انرژی کمتر را ارائه کنند، اما شما نیز با سرویس کردن دوره‌ای این چیلرها نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کنید.

جلوگیری از افزایش ایرادات فنی شایع

چیلرهای تراکمی دارای یک سری ایرادات فنی شایع هستند که اگرچه رفع کردن آن‌ها معمولاً زمان‌بر نخواهد بود، اما در صورت تکرار می‌توانند مشکلات بسیار زیادی برایتان ایجاد کنند. این مشکلات به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند که صحبت در مورد آن‌ها در این بحث نمی‌گنجد، اما باید بگوییم که به کمک سرویس‌های دوره‌ای می‌توان از چنین مواردی جلوگیری کرد. همین امر منجر به آن می‌شود که دیگر وقت و هزینه ارزشمند خود را صرف ایرادات مذکور نکرده و از چیلر تراکمی خود بهترین راندمان را دریافت کنید.

چقدر باید برای این نوع سرویس‌ها هزینه کرد؟

هزینه‌ای که باید برای سرویس کردن چیلرهای تراکمی پرداخت شود همواره یکسان نیست. این موضوع به چندین عامل اصلی ارتباط دارد که هر کدام می‌توانند به اندازه خود در چنین موردی اثر گذار باشند. اولین پارامتر را می‌توان به نوع چیلر ارتباط داد. سرویس کردن چیلرهای تراکمی دارای تکنولوژی‌های پیشرفته، هزینه این امر را بالاتر می‌برد. سایر مواردی که بر روی هزینه نهایی موثر هستند عبارت‌اند از: مهارت سرویس‌کاران، مشکلاتی که در حین سرویس با آن‌ها روبرو می‌شویم، مدت زمان مربوط به سرویس و… . با مراجعه به یک مرکز مناسب می‌توانید هزینه‌های مربوط به این موضوع را به شکل مناسبی کاهش دهید.

چقدر باید برای این نوع سرویس‌ها هزینه کرد؟

برای سرویس کردن چیلر به چه کسانی مراجعه کنیم؟

به منظور سرویس چیلر تراکمی باید مراکزی را در نظر داشته باشید چند پارامتر مشخص در آن‌ها دیده شود. امروزه مراکز مختلفی در زمینه ارائه خدمات سرویس چیلر تراکمی فعالیت می‌کنند، اما تعداد محدودی از این مراکز دارای توانایی‌های لازم برای انجام این کار هستند. باید به یاد داشته باشید که سپردن چیلرهای تراکمی به دست تعمیرکاران ناآشنا و غیرحرفه‌ای نه تنها دردی را از شما درمان نمی‌کند، بلکه می‌تواند منجر به افزایش میزان ایرادات فنی چیلر شود. بنابراین، به پارامترهایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم توجه داشته باشید تا بتوانید از بین مراکز مختلف، گزینه‌ای معتبر و قابل قبول را انتخاب کنید.

تجربه مناسب

اولین پارامتر مهم در جهت انتخاب سرویس‌کاران معتبر، توجه به میزان تجربه آنان است. به دنبال مراکزی باشید که از کارکنان و پرسنل مجرب بهره می‌برند. این افراد برای سال‌های متمادی در حوزه سرویس انواع چیلرها تراکمی مشغول به فعالیت بوده‌اند و به همین دلیل می‌‌توانید اعتماد کاملی به دانش و تخصص آن‌ها داشته باشید. تجربه همان عاملی است که حتی در فرایندهای دیگری همچون تعمیر چیلر تراکمی هم باید در نظر گرفته شود. با انتخاب یک مرکز مجرب، خیال خود را از بابت دریافت بهترین خدمات راحت کنید.

ابزار مناسب

سرویس کردن چیلرهای تراکمی امری ساده نیست که بتوان آن را با هر نوع ابزاری انجام داد. استفاده کردن از ابزار نامناسب منجر به آن می‌شود که قطعات مختلف چیلر به خوبی مورد بررسی قرار نگیرند و حتی در طی فرایند سرویس دچار آسیب‌دیدگی شوند. باید به مراکزی مراجعه کنید که جهت سرویس کردن چیلر تراکمی مدنظر شما از ابزارهای قابل قبول و بروز بهره می‌برند. خوشبختانه امروزه بسیاری از مراکز فعال در این زمینه دارای ابزارهای لازم هستند و مشکل خاصی از این نظر به وجود نمی‌آيد.

پاسخگویی صحیح

پیش از این گفتیم که بازدید کردن از چیلرهای تراکمی دارای بازه زمانی مختص به خود است. مرکزی که قصد دارید چیلر تراکمی شما را سرویس کند باید از تیم پاسخگویی خوش‌برخورد بهره‌مند باشد. کارکنانی که وظیفه پاسخگویی به نیازهای شما را دارند باید با رعایت ادب با شما ارتباط برقرار کنند و به تمامی پرسش‌هایتان پاسخ دهند. وجود این رابطه دو طرفه موجب می‌شود تا هم شما و هم تیم سرویس‌کار به صورتی حرفه‌ای با هم تماس بگیرید. علاوه بر این، توصیه می‌کنیم که حتماً رضایت سایر افرادی که قبلاً به تیم مدنظر شما مراجعه کرده‌اند را مورد بررسی قرار دهید.

تلاش برای تسریع روند سرویس

اگرچه سرویس کردن چیلرهای تراکمی به عنوان یک امر کاملاً تخصصی در نظر گرفته می‌شود، اما این بدان معنا نیست که باید یکسال طول بکشد! تیم‌های متخصص و مجرب همواره در تلاش هستند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرایند سرویس را به پایان برسانند تا بتوانید دوباره از چیلر مدنظر خود استفاده کنید. البته، این امر باید به دقت صورت بگیرد و تیم مربوطه نباید کیفیت سرویس را فدای سرعت کند. تفاوت تیم‌های قابل قبول و معروف و تیم‌های غیرحرفه‌ای را می‌توان با کمک همین موضوع به سادگی متوجه شد.

آیا همه چیلرها باید سرویس شوند؟

اگرچه در این متن به سرویس کردن چیلرهای تراکمی اشاره کردیم، اما این بدان معنا نیست که چنین موضوعی فقط به این چیلرها ارتباط دارد. همه چیلرهای خانگی باید در بازه‌های زمانی برنامه‌ریزی شده به خوبی مورد بازدید و بررسی قرار بگیرند. شایان ذکر است که علاوه بر چیلرهای خانگی، باید به سرویس کردن چیلرهای صنعتی نیز توجه داشته باشیم. این چیلرها نیز باید به صورت مداوم کار کنند تا بتوانند روند تهویه مطبوع را بهبود دهند.

آيا فقط در زمان پیدا کردن مشکل باید چیلر را سرویس کرد؟

برخی از افراد این تصور را دارند که چیلرهای تراکمی تنها در صورت مشاهده مشکلات فنی سرویس می‌شوند. باید بگوییم که این تصور کاملاً نادرست است. حتی اگر چیلری دارید که به صورت صحیح و بدون مشکل کار می‌کند، باید به سرویس کردن آن توجه داشته باشید. چیلر شما تنها زمانی از عمر مفید بالایی برخوردار خواهد بود که فرایند سرویس آن به دقت صورت گرفته باشد.

آيا فقط در زمان پیدا کردن مشکل باید چیلر را سرویس کرد؟

چرا باید ما را برای انجام این کار انتخاب کنید؟

همان‌گونه که گفته شد، سرویس چیلر تراکمی امری تخصصی است که تنها کارشناسان و متخصصان ویژه قادر به انجام آن هستند. ما با گرد هم آوردن برترین کارشناسان فعال در این زمینه توانسته‌ایم خود را به عنوان مهم‌ترین مرکز انجام سرویس‌های چیلرهای تراکمی در کشور معرفی کنیم. اگر قصد دارید سرویس کردن چیلر شما با دقت بالا و به وسیله تجهیزات حرفه‌ای صورت بگیرد، می‌توانید از خدمات ما بهره‌مند شوید. مفتخریم تا شما کاربران گرامی را در این زمینه کمک کنیم.

سخن پایانی

چیلرهای تراکمی را می‌توان از جمله کاربردی‌ترین دستگاه‌های موجود در حوزه تهویه مطبوع دانست. در صورت نگهداری صحیح از چیلرها می‌توانید انتظار داشته باشید که برای مدتی طولانی به بهترین شکل ممکن فعالیت کنند. نکته اساسی در این رابطه،‌ سرویس کردن چیلرهای تراکمی به صورت استاندارد و کاملاً حرفه‌ای است. این امر که مراحل مختلفی دارد باید توسط کارشناسان مجرب صورت بگیرد.

با انجام سرویس‌های دوره‌ای می‌توان از مشکلات رایج در بین چنین چیلرهایی به طور کامل جلوگیری کرد. اینکه سرویس باید در چه بازه زمانی خاصی سرویس شود به موارد مختلفی همچون محل قرارگیری آن ارتباط دارد. به هر روی، اگر قصد دارید از خدمات مربوط به سرویس این نوع چیلرها بهره‌مند شوید، می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما عزیزان را یاری کنند.

آيا همه چیلرهای تراکمی باید سرویس شوند؟

پاسخ به این موضوع مثبت است. همه چیلرهای تراکمی باید در یک بازه مشخص سرویس شوند.

فایده اصلی سرویس کردن چیلرهای تراکمی چیست؟

انجام این امر از به وجود آمدن مشکلات فنی برای چیلر گران قیمت شما جلوگیری می‌کند.

آیا در کنار سرویس کردن چیلرهای تراکمی روند تعمیر نیز صورت می‌گیرد؟

بله در صورتی که حین سرویس متوجه خراب بودن بخش خاصی از دستگاه شویم باید آن را تعمیر کنیم.

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیاز : 57

اولین کسی باشید که امتیاز خود را ثبت میکند

درباره برکه

ما در تیم فنی مهندسی برکه با تکیه بر دانش مدرن و آکادمیک همکاران خود در تلاشیم تا با ارائه بهترین طرح ها و راه حل ها خدماتی چون آب بندی مخازن ، آب بندی چاله آسانسور ، آب بندی ساختمان و … را به شما ارائه دهیم .

خدمات برکه

آخرین مطالب

It seems we can't find what you're looking for.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *