loader image

چسب پودری آب بندی استخر

خانه | خدمات آب بندی استخر | چسب پودری آب بندی استخر

فهرست مطالب

چسب پودری آب بندی استخر؛ مقرون به صرفه و کاربردی

استخرها کاربردهای مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به استخرهای کشاورزی، پرورش ماهی، ذخیره آب، مصارف شخصی و مصارف تفریحی اشاره کرد. برای ساخت و راه‌اندازی این نوع استخرها، نکات و شرایط مختلفی وجود دارند. یکی از این نکات، آب‌بندی کامل و دقیق استخر است.

زمانی که آب‌بندی استخر به درستی انجام نشده باشد، با مشکلات مختلفی مانند نشتی آب و نفوذ آب به زیربنای ساختمان در برخی از استخرها مواجه می‌شوید. در صورت عدم آب‌بندی مناسب، مجبور می‌شوید که دائما و هر چند روز یک بار آب استخر را پر کنید که این مساله صرفه اقتصادی چندانی ندارد. برای رفع این مشکل، به چسب پودری آب بندی استخر نیاز دارید.

چسب پودری آب بندی استخر؛ مقرون به صرفه و کاربردی

برای آب‌بندی کامل و دقیق استخر، نیاز به چسب مخصوص دارید. از میان چسب‌های موجود در بازار، چسب‌های پودری بهترین گزینه هستند. توجه داشته باشید که این نوع چسب‌ها دارای مدل‌های مختلفی هستند و هرکدام روش مصرف خاص خود را دارند.

به طور کلی، چسب‌های پودری به دلیل خشک بودن، تاریخ مصرف طولانی‌تری دارند. همچنین به دلیل ترکیب شدن با آب، شرایط مصرف این نوع چسب‌ها بسیار آسان است. همچنین از این نوع چسب‌ها می‌توان برای هر نوع استخری استفاده کرد. همین موضوع باعث شده است تا این نوع چسب‌ها بهترین گزینه برای آب بندی استخرها باشند.

برخی از چسب‌های پودری به گونه‌ای ساخته شده‌اند که حتی اگر استخر مربوط نیز باشد، می‌توانید از آن استفاده کنید. در حالی که برخی از چسب‌های دیگر تنها در زمان خشک بودن استخر قابل استفاده هستند. توجه داشته باشید که آب بندی استخر با کمک چسب پودری، فرایندی کاملا تخصصی است. به همین خاطر، توصیه می‌کنیم این کار را به افرادی بسپارید که در این حوزه تخصص کاملا دارند. برای بررسی این نوع چسب‌ها، در این مطلب از مجموعه برکه با ما همراه باشید.

تماس با برکه

مهم‌ترین دلایل کم شدن آب استخر

دلایل مختلفی وجود دارند که در کنار هم باعث می‌شوند تا سطح آب داخل استخر کاهش پیدا کند. به طور کلی، می‌توان گفت وقتی که به هر دلیلی، مسیر نشتی آب در استخر ایجاد شود، در گذر زمان، سطح آب کاهش پیدا خواهد کرد. در ادامه دلایل کم شدن آب استخر را بررسی کرده‌ایم.

ترک‌خوردگی استخر

در صورتی که به هر دلیلی (معمولا انقباض و انبساط در اثر کاهش و افزایش دما یا افزایش فشار آب به دیواره استخر) در دیواره یا کف آن ترک ایجاد شود، آب از مسیر ترک‌خوردگی نشت خواهد کرد. توجه داشته باشید که در صورت مشاهده چنین اتفاقی، توصیه می‌کنیم سریعا برای رفع آن اقدام کنید. چرا که در صورت نشت آب به زیرساخت استخر یا بنای کنار آن، خطرات زیادی شما را تهدید خواهد کرد.

ترک‌خوردگی استخر

ساخت غیراصولی استخر

اگر در ساخت استخر از متریال نامناسب استفاده شده و ساخت آن طی مراحل غیراصولی انجام شده باشد، ممکن است استخر نشت بدهد و سطح آب دائما کاهش پیدا کند. توجه داشته باشید که برای رفع این مشکل، لازم است با افراد متخصص در این حوزه مشورت کنید.

استفاده از چسب نامناسب برای آب‌بندی

برخی از چسب‌های موجود در بازار که حتی برای آب‌بندی نیز استفاده می‌شوند، نسبت به رطوبت زیاد حساس هستند. در حالی که برخی از چسب‌های دیگر مخصوص استفاده در چنین محیط‌هایی از جمله استخرها ساخته شده‌اند. اگر در زمان ساخت و آب‌بندی استخر، از چسب مناسب استفاده نشده باشد، این احتمال وجود دارد که سطح آب داخل استخر کاهش پیدا کند و نشت بدهد.

عدم آب‌بندی اصولی

عدم آب‌بندی اصولی

آب‌بندی استخر یکی از کارهای حرفه‌ای و تخصصی در زمان ساخت آن است. در صورت که در زمان ساخت استخر، آب‌بندی آن را به افراد متخصص در این زمینه نسپارید، ممکن است نتوانند آب‌بندی را به خوبی انجام دهند و حتی در کوتاه‌مدت استخرتان با مشکل عدم آب‌بندی دقیق و اصولی مواجه شود.

چرا به آب‌بندی استخر نیاز دارید؟

دلایل زیادی وجود دارند که دست به دست هم داده‌اند تا بخواهید برای هر نوع استخری، آب‌بندی را به صورت کاملا دقیق انجام دهید. به طور کلی، مهم نیست که قصد چه نوع استفاده‌ای را از استخرتان دارید، در هر صورت، باید آب‌بندی آن به بهترین شکل انجام شده باشد.

کاهش هزینه‌های نگهداری از استخر

در ادامه لیستی از مزایای آب‌بندی استخر وجود دارد:

  • تمیز ماندن استخر
  • جلوگیری از نفوذ آب به زیر بنا
  • کاهش هزینه‌های نگهداری از استخر
  • زیبایی بیشتر استخر
  • حفظ گرمای آب
  • افزایش طول عمر استخر

کاهش هزینه‌های نگهداری از استخر

یکی از دلایلی که باعث شده است تا تقاضای بسیار زیادی برای آب‌بندی استخر وجود داشته باشد، کاهش هزینه‌های نگهداری از آن است. زمانی که آب‌بندی استخر به درستی انجام نشده باشد، آب داخل آن دائما از مسیرهای نشتی و ترک‌ها، خارج خواهد شد. در نتیجه، مجبور خواهید شد تا هر چند روز یک بار آب استخر را دوباره پر کنید.

زمانی که پر کردن آب استخر چندین بار و به صورت دائمی تکرار شود، هزینه‌های آب و نگهداری ماهانه از استخر برایتان چندین برابر خواهد شد. به همین خاطر است که توصیه می‌کنیم اگر قصد ساخت و راه‌اندازی استخر را دارید، حتما به آب‌بندی آن توجه داشته باشید. در حال حاضر نیز لوازم آب بندی استخر به وفور در بازار پیدا می‌شوند. شما می‌توانید انواع مواد آب بندی استخر را از فروشگاه برکه تهیه کنید. 

جلوگیری از نفوذ آب به زیر سازه

بسیاری از استخرها در کنار ساختمان‌ها و ویلاها ساخته می‌شوند. در صورتی که آب‌بندی به درستی در این استخرها انجام نشده باشد، این احتمال وجود دارد که آب نشت شده، به زیر سازه‌ها راه پیدا کند که این خطرات ایمنی بسیار زیادی دارد. زمانی که نشتی آب بیشتر از حدی شود، بنای کنار استخر سست خواهد شد و احتمال ریزش آن وجود دارد. به همین خاطر، توصیه می‌کنیم اگر استخری که دارید، در کنار بنای ساخته شده است، حتما آب‌بندی آن را به دقیق‌ترین شکل ممکن انجام دهید تا از بروز خطرات احتمالی برای بنا جلوگیری شود.

تمیز ماندن آب استخر

زمانی که آب استخر نشتی داشته باشد، بسته به شرایط استخر و نوع خاکی که استخر در آن بنا شده است، احتمال کثیف شدن آب و راه پیدا کردن گل و کثیفی به داخل استخر وجود دارد. در نتیجه، اگر متوجه شده‌اید که هر چند روز یک بار، سطح آب استخر تا حد زیادی افت می‌کند و در عین حال، استخر کثیف است، احتمالا نیاز به آب‌بندی دقیق استخر دارید. برای این منظور، توصیه می‌کنیم از پودر آب بندی استخر یا مصالح آب بندی استخر دیگر استفاده کنید.

افزایش طول عمر استخر

زمانی که استخر شما نشتی آب داشته باشد، شرایط آن به گونه‌ای خواهد شد که ممکن است به خاک اطراف استخر آسیب برسد. شاید استخرتان نشتی داشته باشد و در چند سال اول متوجه هیچ نشانه‌ای از آسیب دیدن استخر نشوید، اما بعد از مدتی، احتمال خراب شدن ناگهانی استخر وجود دارد. به همین خاطر، توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید برای استخرتان مشکلی ایجاد نشود و در عین حال، برای تعمیرات آن هزینه زیادی پرداخت نکنید، توصیه می‌کنیم حتما آب‌بندی آن را با دقت انجام دهید.

حفظ گرمای آب استخر

حفظ گرمای آب استخر

زمانی که استخر شما نشتی داشته باشد، آب داخل آن به بیرون نفوذ می‌کند که این باعث کاهش ظرفیت گرمایی آب استخر می‌شود. در نتیجه، استخر شما بعد از مدت کوتاه گرمای خود را از دست می‌دهد. همچنین در صورت عدم آب‌بندی مناسب، سرمای بیرون استخر به داخل آب نفوذ خواهد کرد. به همین خاطر، توصیه می‌کنیم اگر قصد ساخت و راه‌اندازی استخر را دارید، به هیچ عنوان آب‌بندی آن را دست کم نگیرید. عدم توجه به این موضوع باعث بروز مشکلات مختلفی خواهد شد.

زیبایی بیشتر استخر

زمانی که آب‌بندی استخر را به درستی انجام نداده باشید، یا اصلا هیچ اقدامی برای انجام آن نکرده باشید، اگر از بیرون به داخل استخر نگاه کنید، متوجه طراحی نه‌چندان زیبای داخل آن خواهید شد. همچنین زمانی که نشتی آب وجود داشته باشد، ممکن است دائما حباب روی آب استخر ایجاد شود. به طور کلی، توصیه می‌کنیم اگر قصد دارید تا ظاهری زیبا را به استخرتان بدهید و در عین حال از نشتی آن جلوگیری کنید، به سراغ آب‌بندی آب استخر بروید.

مزایای چسب پودری آب بندی استخر

با توجه به اینکه در حال حاضر انواع چسب‌های آب‌بندی استخر در بازار وجود دارند، ممکن است این سوال ایجاد شود که چرا از میان این نوع چسب‌ها، باید چسب های پودری را برای آب بندی استخر انتخاب کرد؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

مزایای چسب پودری آب بندی استخر

ماندگاری بالاتر

به طور کلی، می‌توان گفت که چسب‌های پودری آب‌بندی ماندگاری عالی و به مراتب بالاتری نسبت به چسب‌های دیگر آب بندی دارند. به گونه‌ای که ممکن است اگر از چسب‌های مایع یا هر نوع چسب دیگری استفاده کنید، ماندگاری آن در حد دو الی سه سال یا حتی چند ماه باشد. در حالی که اگر به صورت اصولی و صحیح از چسب‌های پودری استفاده کنید، ماندگاری آن‌ها حداقل 3 سال خواهد بود.

تاریخ مصرف طولانی

برخی از چسب‌هایی که برای آب بندی استخرها استفاده می‌شوند، به دلیل ماهیت و متریال خاصی که دارند، تنها برای چند ماه قابل استفاده هستند. همچنین شرایط برخی از چسب‌های دیگر به این صورت است که بعد از باز شدن بسته‌بندی چسب، تنها چند هفته برای استفاده از آن زمان خواهید داشت. در حالی که چسب های پودری آب بندی به گونه‌ای ساخته شده‌اند که برخی مدل‌ها، حتی بعد از گذشت چند سال، هنوز قابل استفاده هستند. همین موضوع باعث شده است تا درخواست‌های زیادی برای خرید این نوع چسب‌ها وجود داشته باشد.

امکان استفاده و اجرای آسان

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده است تا چسب‌های آب‌بندی تا این حد محبوب باشند، امکان استفاده و اجرای آسان آن‌ها است. به طور کلی، می‌توان گفت که این چسب‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که حتی افرادی که دانش کافی در حوزه آب‌بندی ندارند نیز بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. البته برای آب‌بندی کامل و دقیق، باید این کار را به گونه‌ای انجام دهید که نسبت پودر به آب کاملا مناسب باشد و بعد از ترکیب، پودر حالت خمیری داشته باشد.

چسب‌های پودری معمولا به گونه‌ای ساخته شده‌اند که حتی اگر دیواره استخر مرطوب هم باشد، همچنان بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. همین موضوع باعث محبوبیت این نوع چسب‌ها شده است.

کاهش هدر رفت آب

برخی از چسب‌های آب بندی به آب زیادی برای عملکرد مناسب نیاز دارند. همچنین ممکن است برای استفاده از آن‌ها نیاز به ترکیب و آماده کردن مقداری ملات داشته باشید که این علاوه بر مصالح، به آب زیادی نیاز دارد. در حالی که چسب پودری آب بندی استخر به هیچ عنوان به آب زیادی نیاز ندارد.

خشک شدن سریع چسب

یکی از مزایای چسب های پودری، خشک شدن سریع آن‌ها است. این چسب‌ها به گونه‌ای هستند که بعد از آب بندی کامل، باید حدودا یک روز به استخر و چسب فرصت دهید تا آب‌بندی به اتمام برسد. بعد از گذشت این مدت، می‌توانید آب‌بندی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. این در حالی است که برخی از روش‌های آب بندی، به دو الی سه روز و حتی یک هفته زمان برای اتمام کار نیاز دارند.

اعمال سریع چسب

در صورتی که برای آب بندی استخر از چسب پودری آب بندی مخصوص استفاده کنید، می‌توانید برای یک استخر در ابعاد متوسط، در مدت یک الی دو روز آب بندی را به اتمام برسانید. در حالی که در روش‌های دیگر مانند اندودکاری، برای این منظور، به سه الی چهار روز زمان نیاز دارید.

عایق حرارتی مناسب

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده است تا چسب‌های آب بندی استخر تا حد زیادی محبوب شوند، عایق حرارتی و گرمایی آن‌ها است. بسیاری از چسب‌های آب بندی چنین قابلیت ندارند. همین موضوع باعث می‌شود تا از طریق این درزها، گرمای آب استخر از بین برود. در حالی که در چسب‌های پودری خبری از بروز این مشکل نیست.

کاربرد چسب پودری

کاربرد چسب پودری

چسب پودری آب‌بندی استخر دارای کاربردهای مختلفی است. این نوع چسب‌ها در برخی مدل‌ها، برای نصب کاشی نیز استفاده می‌شوند. در نتیجه، اگر قصد دارید تا داخل استخرتان را کاشی‌کاری کنید، توصیه می‌کنیم از چسب پودری استفاده کنید تا در عین آب‌بندی کامل و مناسب، کاشی‌ها به خوبی و با قدرت بالا به دیواره و کف استخر بچسبند.

از چسب‌های پودری آب‌بندی می‌توان برای موارد دیگری به‌جز آب بندی استخر نیز استفاده کرد. این نوع چسب‌ها قابلیت استفاده در انواع حوض‌ها را نیز دارند. همچنین برای آب‌بندی پشت کابینت‌ها و سینک ظرفشویی نیز می‌توانید از چسب‌های پودری استفاده کنید. از چسب‌های پودری آب بندی می‌توان برای آب‌بندی فضای پشت‌بام و ناودان نیز استفاده کرد. البته توصیه می‌کنیم برای این کار، با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

ویژگی‌های چسب پودری آب بندی استخر مناسب

اگر قصد خرید و استفاده از چسب پودری آب بندی استخر را دارید، لازم است که با ویژگی‌های یک چسب خوب در این زمینه آشنا شوید. به طور کلی، می‌توان گفت که یک چسب آب‌بندی مناسب به گونه‌ای است که می‌تواند به آسانی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آب‌بندی را انجام دهد. در ادامه با ویژگی‌های مناسب چسب‌های پودری مناسب برای آب بندی استخر آشنا می‌شویم.

قابلیت استفاده در بازه زمانی طولانی بعد از باز شدن بسته‌بندی

یک چسب پودری آب بندی استخر مناسب باید حتی بعد از باز شدن درب بسته‌بندی نیز در بلندمدت قابل استفاده باشد. برخی از چسب‌های موجود در بازار به گونه‌ای هستند که بعد از مدتی استفاده و باز شدن درب بسته‌بندی، به صورت کامل از بین می‌روند و دیگر قابل استفاده نیستند. همین موضوع باعث شده است تا نتوان آن‌چنان روی این نوع چسب‌ها حساب باز کرد. به همین خاطر، یک چسب پودری آب بندی استخر، چسبی است که بتواند حتی بعد از باز کردن بسته‌بندی آن، در بلندمدت از چسب استفاده کرد.

امکان استفاده آسان

یکی دیگر از ویژگی‌های چسب پودری آب بندی استخر مناسب، امکان استفاده آسان از آن است. بعضی از چسب‌های موجود در بازار دستورالعمل استفاده پیچیده‌ای دارند. همین موضوع باعث شده است تا برای مصارف عادی توسط افرادی که دانش تخصصی در این حوزه ندارند، نتوان از این نوع چسب‌ها استفاده کرد. در حالی که بعضی از چسب‌های موجود در بازار به گونه‌ای ساخته شده‌اند که بتوانید در هر شرایطی، به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

خشک شدن سریع

یک چسب پودری آب بندی استخر باید بعد از اتمام کار، به سرعت خشک شود و بتوان بعد از مدت کوتاهی، از استخر استفاده کرد. بعضی از مدل‌های چسب‌های آب بندی پودری در بازار، با فرمولی ساخته شده‌اند که برای خشک شدن کامل به دو الی سه روز زمان نیاز دارد. در حالی که یک چسب پودری باکیفیت و با فرمولاسیون پیشرفته، به گونه‌ای است که بعد از گذشت نهایتا یک روز، به صورت کامل خشک شده و قابل استفاده است.

قیمت مناسب

یکی دیگر از ویژگی‌های یک چسب پودری باکیفیت و مناسب، قیمت آن است. به طور کلی، می‌توان گفت که این نوع چسب‌ها و هزینه استفاده از آن‌ها به مراتب از متریال آب بندی دیگر مانند مایع آب بندی استخر، نوار آب بندی استخر، آب بندی استخر با مواد نانو پلیمری و ملات آب بندی استخر کمتر است.

تفاوت چسب پودری آب بندی با محصولات آب بندی دیگر

عملکرد دقیق و عالی

یکی دیگر از ویژگی‌های یک چسب پودری آب بندی استخر مناسب، کیفیت و دقت کار عالی است. برخی از چسب های آب بندی استخر که توسط مراکز ناشناخته و زیرزمینی تولید و به بازار عرضه می‌شوند، عملکرد بسیار بدی دارند و حتی بعد از اعمال مقدار زیادی چسب، آب‌بندی را به صورت کامل انجام نمی‌دهند. به همین خاطر است که می‌گوییم یک چسب پودری آب بندی استخر عملکرد عالی در حوزه چسب دارد.

تفاوت چسب پودری آب بندی با محصولات آب بندی دیگر

در حال حاضر انواع محصولات برای آب بندی استخر در بازار وجود دارند. حال، ممکن است این سوال مطرح شود که برای آب بندی دقیق و کامل استخر کدام نوع چسب و متریال مناسب است؟ هرکدام از این نوع چسب‌ها و متریال‌ها در مقایسه با هم چه عملکردی دارند؟

استفاده از توری و مش فایبرگلاس برای آب بندی استخر

در حال حاضر، نوعی توری در بازار وجود دارد که حالت آن مربعی‌شکل است. این توری الیاف‌هایی دارد که مانند الیاف شیشه و کامپوزیت هستند. عملکرد توری آب بندی استخر به گونه‌ای است که می‌تواند علاوه بر عایق‌بندی گرمایی استخر، آب‌بندی آن را نیز به خوبی انجام دهد. در مقایسه با چسب‌های پودری، باید گفت که توری نیاز به دقت بالایی برای اجرا دارد. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که قیمت آن به مراتب بیشتر از چسب پودری است. به همین خاطر، چسب پودری گزینه منطقی‌تری برای آب‌بندی استخر به نظر می‌رسد. شما می‌توانید برای آب‌بندی استخر به روش‌های مختلف و دلخواهتان، با کارشناسان ما در مجموعه برکه تماس بگیرید.

رنگ پلیمری کلردار برای آب بندی استخر

در حال حاضر، رنگ‌هایی با عنوان رنگ‌های پلیمری کلردار وجود دارند که می‌توان از آن‌ها برای آب بندی استخرها استفاده کرد. توجه داشته باشید که این نوع رنگ‌ها  خاصیت چسبندگی فوق‌العاده‌ای دارند. اما در مقایسه با چسب‌های پودری، چندان منطقی نیستند. چرا که قیمت آن‌ها به مراتب بالاتر از چسب‌های پودری است و در عین حال، برای خشک شدن به سه الی چهار روز زمان نیاز دارند. همچنین برای آب‌بندی استخر با این رنگ‌ها، به چند قوطی رنگ نیاز دارید.

استفاده از خمیر آب بندی استخر در مقایسه با چسب پودری

در بازار نوعی خمیر به نام خمیر آب بندی استخر وجود دارد که رنگ آن خاکستری است و در بسیاری از مواقع ممکن است با بتن اشتباه گرفته شود. با کمک این خمیر، می‌توان آب‌بندی استخر را به صورت کامل انجام داد. مهم‌ترین مزیت استفاده از این محصول این است که حتی در صورت خیس بودن استخر نیز مشکلی از بابت استفاده از آن نخواهید داشت. اما در مقایسه با چسب‌های پودری، این محصولات چندان مقرون به صرفه نیستند.

استفاده از خمیر آب بندی استخر در مقایسه با چسب پودری

ژل آب بندی استخر در مقایسه با چسب پودری آب‌بندی

در بازار انواع ژل‌های مخصوص آب بندی استخر وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را با قیمت تقریبا برابر با چسب‌های پودری آب بندی تهیه کنید. نکته‌ای که در این میان وجود دارد، این است که این نوع ژل‌ها به مدت زمان زیادی برای خشک شدن نیاز دارند و برای استفاده، حتما باید سطح استخر خشک باشد. همین موضوع باعث شده است تا برای آب بندی استخر، استفاده از چسب‌های پودری برتری داشته باشد.

مقایسه انواع عایق آب بندی استخر با چسب پودری

برخی از فروشگاه‌ها عایق‌هایی را برای آب‌بندی استخر برای فروش ارائه می‌دهند. این محصولات در برخی مواقع نمی‌توانند جوابگوی استخرهای بزرگ باشند و تنها برای آب‌بندی‌های کوچک و به صورت لکه‌گیری می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. به همین خاطر است که در میان پوشش های آب بندی استخر، توصیه می‌کنیم به سراغ چسب‌های پودری بروید.

برخی از چسب‌های پودری محبوب در بازار

در حال حاضر انواع مدل‌های چسب پودری آب بندی استخر در بازار وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را در وزن‌ها و قیمت‌های مختلف خریداری کنید. در ادامه این بخش، برخی از مدل‌های چسب پودری آب بندی استخر را بررسی کرده‌ایم.

برخی از چسب‌های پودری محبوب در بازار

چسب پودری هبلکس (بلوک سبک) CA700

یکی از انواع چسب‌های پودری مناسب آب بندی استخر، چسب پودری هبلکس (بلوک سبک) CA700 است. این چسب برای چسباندن بلوک‌های سبک استفاده می‌شود. زمانی که قصد دارید تا استخری را بسازید، می‌توانید از این نوع چسب‌ها برای چسباندن بلوک‌ها استفاده کنید.

چسب پودری هبلکس (بلوک سبک) CA700 از رزین‌های پلیمری و فیلرهای هیدرولیکی ساخته شده است. به همین خاطر، چسبندگی آن نسبت به ملات بسیار بیشتر است و مقاومت مکانیکی عالی دارد. توجه داشته باشید که درست مانند هر نوع چسب پودری دیگری، برای استفاده از این محصول، باید آن را با مقداری آب ترکیب کنید.

توجه داشته باشید که به دلیل استفاده از رزین‌های پودر پلیمری، چسب پودری هبلکس (بلوک سبک) CA700 می‌تواند برای بلندمدت رطوبت خود را حفظ کند و در حین حال، مقاومت فشاری و حرارتی بالایی داشته باشد. در کنار این موارد، به دلیل مقامت فشاری بالا، آب‌بندی بلوک‌ها با این نوع چسب به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. به همین خاطر، دیگر مشکلی از بابت نشتی از سمت بلوک‌ها نخواهید داشت. همچنین احتمال ترک خوردن نیز به حداقل خواهد رسید.

از جمله برخی از ویژگی‌های فنی چسب پودری هبلکس (بلوک سبک) CA700 می‌توان به مقاومت چسبندگی کششی اولیه 6، مقاومت چسبندگی کششی بعد از غوطه‌وری در آب 55، مقاومت چسبندگی کششی بعد از قرار گرفتن در معرض حرارت 55، از دست ندادن سریع آب داخل چسب هنگام کاربرد و نصب، افزایش چسبندگی اولیه و نهایی 6، مقاومت بالا در محل اتصال دو بلوک و مقاومت بالا در برابر رطوبت و حرارت پس از خشک شدن کامل اشاره کرد.

استفاده از پودر پلیمر استخر

استفاده از پودر پلیمر استخر

یکی از انواع چسب‌های پودری موجود در بازار، پودر پلیمر استخر است. این نوع پودرها بهترین گزینه برای آب‌بندی و عایق کردن استخر هستند. اما برای استفاده از آن‌ها، نیاز به تجربه کافی و دقت بالا در این زمینه دارید. به همین خاطر، توصیه می‌کنیم آب بندی استخر با استفاده از چسب پودر پلیمر را به افراد متخصص در این حوزه بسپارید.

پرایمر پودری استخر

یکی از جدیدترین چسب‌ها و مواد معرفی شده برای آب بندی استخر، پرایمر پودری است. پرایمر آب بندی استخر می‌تواند برای استخرهای با سطح سیمانی استفاده شود. نکته جالب درباره این پودر این است که قابلیت استفاده به صورت خالص و تک جزئی را دارد و لازم نیست که آن را با ماده مخصوص دیگری ترکیب کنید. البته استفاده از این محصول نیازمند دانشش تخصصی و تجربه کافی است. به همین خاطر، توصیه می‌کنیم آب بندی استفاده با پرایمر را به فردی متخصص در این زمینه واگذار کنید.

سیمان آب بندی استخر؛ محصولی سه جزئی برای آب‌بندی دقیق و سریع

یکی از انواع گزینه‌های پوشش آب بندی استخر، سیمان آب بندی است. این نوع پودرها در دسته‌بندی محصولات آب بندی سه جزئی قرار می‌گیرند که از جمله مواد تشکیل دهنده آن‌ها می‌توان به رزین، سیلیس و سیمان پلیمری اشاره کرد. با ترکیب این مواد با هم و اضافه کردن مقداری آب، مایعی به‌دست می‌آید که با کمک آن می‌توانید آب‌بندی استخر را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. توجه داشته باشید که این نوع پودر آب بندی، معمولا در مواقعی کاربرد دارد که قصد کاشی‌کاری را بعد از آب‌بندی دارید. اما برای مواقعی که قصد کاشی‌کاری ندارید، این محصول مناسب شما نخواهد بود.

چسب کاشی پودری دو جزئی (CV100+BV800)؛ مناسب برای آب بندی استخر

چسب کاشی پودری دو جزئی (CV100+BV800)؛ مناسب برای آب بندی استخر

از جمله انواع دیگر چسب‌های مناسب برای آب بندی استخر می‌توان به چسب کاشی پودری دو جزئی (CV100+BV800) اشاره کرد. این نوع چسب‌ها برای چسباندن کاشی و سرامیک استفاده می‌شوند. به همین خاطر، در صورت استفاده صحیح و اصولی، می‌توانند تا حد زیادی آب‌بندی آب را از بخش‌های مختلف استخر انجام دهند.

چسب کاشی پودری دو جزئی (CV100+BV800) از چسباننده هیدرولیک، سنگ‌دانه‌های معدنی و مواد افزودنی آلی تشکیل شده است. این نوع چسب‌ها به دلیل متریال خاصی که دارند، برای چسباندن کاشی، سرامیک، آجر و موزاییک استفاده می‌شوند. در استخرهایی که از کاشی برای بخش داخلی‌شان استفاده می‌شود، می‌توان از چسب کاشی پودری دو جزئی (CV100+BV800) استفاده کرد.

چسب کاشی پودری دو جزئی (CV100+BV800) بیشتر از نوع بخش دیگری، برای آب‌بندی کف استخر کاربرد دارد. به طور کلی، این نوع چسب، سرعت اجرای بسیار بالایی دارد و آب‌بندی کامل یک استخر بزرگ را در مدت نصف روز می‌توان انجام داد. نکته‌ای که درباره این نوع چسب جود دارد این است که برای استفاده از آن، باید حداقل دمای محیط، 10 سانتی‌گراد است.

برای اینکه چسب کاشی پودری دو جزئی (CV100+BV800) چسبندگی عالی داشته باشد و در عین حال بتواند آب‌بندی را به خوبی انجام دهد، لازم است به ازای هر کیسه 20 کیلوگرمی، 1 لیتر چسب بتن مایع و 4 لیتر آب اضافه کنید. در این صورت، خیالتان از بابت آب‌بندی استخر و مخصوصا کف آن راحت خواهد بود.

چسب کاشی آب بندی پودری تک جزئی (CV200)

یکی از انواع چسب‌های موجود در بازار برای استفاده به عنوان چسب پودری آب بندی استخر، چسب کاشی آب بندی پودری تک جزئی (CV200) است. این محصول قابلیت استفاده برای انواع کاشی، سرامیک و آجر را دارد. اگر زیرساخت استخری که دارید، از نوع آجری است و قصد دارید تا روی آن را کاشی کنید، این نوع چسب بهترین گزینه برایتان خواهد بود.

چسب کاشی آب بندی پودری تک جزئی (CV200) در دو رنگ سفید و طوسی تهیه شده است که تفاوت آن‌ها در وزنشان می‌باشد. به طور کلی، این چسب از دو ماده اصلی تشکیل شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به چسباننده‌های هیدرولیکی و سنگ‌دانه‌های معدنی و مواد افزودنی آلی اشاره کرد.

چسب کاشی آب بندی پودری تک جزئی (CV200)

برای استفاده از چسب کاشی آب بندی پودری تک جزئی (CV200)، لازم است که تمام ذرات پشت کاشی را تمیز کنید تا چسب بتواند چسباندن و آب‌بندی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. در ادامه، لازم است مقدار بین 4 تا 5 لیتر آب را در داخل ظرفی با گنجایش 30 کیلوگرم بریزید. در ادامه، لازم است یک کیسه چسب به آب اضافه کنید و با میکس کردن این چسب با آب، مخلوطی ایجاد خواهد شد که می‌توانید از آن برای چسباندن کاشی و آب‌بندی کامل استخر استفاده کنید.

توجه داشته باشید که برای نگهداری طولانی‌مدت از چسب کاشی آب بندی پودری تک جزئی (CV200)، لازم است که آن را در محیطی با دمای بین 10 تا 40 درجه قرار دهید. همچنین بهتر است همواره این چسب از نور مستقیم خورشید و رطوبت به دور باشد. اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که عمر مفید ملات بعد از گسترده شدن روی سطح، حدودا 20 دقیقه است.

چسب کاشی آب بندی پودری استاندارد CV300

یکی دیگر از چسب‌های مناسب برای آب بندی استخرهای کاشی‌کاری، چسب کاشی آب بندی پودری تک جزئی (CV200) است. از این چسب می‌توان برای چسباندن انواع کاشی، سرامیک، پرسلان و سنگ‌های طبیعی و مصنوعی روی سطوح سیمانی، سنگی، آجری، سرامیکی و گچی استفاده کرد.

مهم‌ترین مزیت چسب کاشی آب بندی پودری تک جزئی (CV200) این است که امکان استفاده روی کف و دیوار را دارد. به همین خاطر، می‌توانید از آن برای آب بندی کامل استخر استفاده کنید. لازم به ذکر است که علاوه بر استخر، از این محصول می‌توان برای سطوح دارای سیستم گرمایشی، بالکن، پاسیو، سطوح گچی، پلاسترها، بلوک‌های گچی و سنگ‌کاری‌های قدیمی نیز استفاده کرد.

برای استفاده مناسب از این چسب کاشی قدرتمند و آب‌بندی استخر با آن، لازم است که یک کیسه چسب پودری را با 4 الی 5 لیتر آب مخلوط کنید تا خمیر یکدست و یکنواخت ایجاد شود. بعد از ایجاد خمیر، باید 10 دقیقه به مخلوط فرصت دهید تا آماده استفاده شود. توجه داشته باشید که آب بندی استخر با این نوع چسب، نیازمند تجربه کافی و دانش تخصصی است. در نتیجه، توصیه می‌کنیم انجام این کار را به افراد متخصص در این حوزه بسپارید.

چسب کاشی استخری مناسب برای آب بندی (CV300 + Highflex BV220)

چسب کاشی استخری (CV300 + Highflex BV220) یکی از چسب‌هایی می‌باشد که به صورت اختصاصی برای استخرها ساخته شده است. این نوع چسب‌ها به گونه‌ای هستند که قابلیت استفاده برای سطوح عمودی و افقی را دارند. همچنین در صورت استفاده در محیط‌های مرطوب نیز هیچ مشکلی در عملکردشان ایجاد نخواهد شد.

برای اینکه چسب کاشی استخری (CV300 + Highflex BV220) بتواند در برابر رطوبت آب استخر، سونا، جکوزی و حمام مقاوم باشد، در ساخت آن از مواد پلیمری مخصوص استفاده شده است. همچنین، این مواد باعث شده‌اند تا مقاومت دمایی چسب کاشی استخری (CV300 + Highflex BV220) افزایش پیدا کند و به بازه گسترده منفی 20 تا مثبت 70 درجه برسد.

از جمله مزایای استفاده از چسب کاشی استخری (CV300 + Highflex BV220) می‌توان به آب‌بندی کامل و دقیق استخر، انعطاف‌پذیری عالی، افزایش مقاومت چسب در محیط‌های مربوط، کاهش احتمال ترک‌خوردگی و کاهش انقباض اشاره کرد. تمام این موارد دست به دست هم داده‌اند تا این محصول گزینه‌ای عالی برای آب‌بندی استخرها باشد.

 اگر قصد استفاده از چسب پودری آب بندی استخر را دارید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که بعد از استفاده از این محصول، باید به استخر 48 ساعت زمان بدهید تا چسب کاملا خشک شود. همچنین بعد از این مدت می‌توانید بندکشی را انجام دهید. نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که برای افزایش طول عمر و ماندگاری این چسب، توصیه می‌کنیم آن را در محیطی با دمای بین 10 تا 40 درجه قرار دهید که از تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت دور باشد.

چسب کاشی پودری استاندارد آرمامنت (CV310)

چسب کاشی پودری استاندارد آرمامنت (CV310)

یکی دیگر از چسب‌های مناسب برای استفاده در استخر‌ها و آب‌بندی آن‌ها، چسب کاشی پودری استاندارد آرمامنت (CV310) است. این چسب مقاومت مکانیکی بالایی دارد. به همین خاطر، می‌تواند در برابر ضربه‌های مکانیکی شدید مقاومت مناسب از خود نشان دهد. همچنین مقاومت شیمیایی این چسب نیز به مراتب بالا است. در کنار تمام این موارد، در صورتی که به صورت اصولی و صحیح از آن استفاده کنید، باعث آب‌بندی استخر خواهد شد.

از چسب کاشی پودری استاندارد آرمامنت (CV310) می‌توان برای چسباندن انواع کاشی، سرامیک، پرسلان و سنگ‌های طبیعی و مصنوعی روی سطوح مختلفی از جمله سیمانی، سنگی، آجری، سرامیکی و گچی به دو صورت عمودی و افقی استفاده کرد. به همین خاطر است که این چسب به یکی از بهترین گزینه‌ها برای آب‌بندی و چسباندن کاشی تبدیل شده است.

از جمله استخر، از چسب کاشی پودری استاندارد آرمامنت (CV310) می‌توان برای فضاهای دیگری نیز استفاده کرد. در نتیجه، اگر به هر دلیلی، چسب اضافی داشتید، می‌توانید تا زمان نرسیدن تاریخ انقضا، از آن در محیط‌های دیگر استفاده کنید.

برخی از زمینه‌های استفاده از چسب کاشی پودری استاندارد آرمامنت (CV310) عبارتند از:

  • فضاهای دارای سیستم گرمایشی
  • بالکن‌های خانه‌ها
  • پاسیوهای شخصی و عمومی
  • استخرهای روباز و سرپوشیده
  • انواع سطوح گچی
  • انواع پلاسترها
  • بلوک‌های گچی
  • سنگ‌کاری‌های قدیمی

توجه داشته باشید که برای نگهداری از چسب کاشی پودری استاندارد آرمامنت (CV310)، باید آن را در محیطی با دمای بین 10 تا 40 درجه سانتی‌گراد قرار دهید که از تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت دور باشد. همچنین بعد از استفاده از این چسب، باید حدودا 48 ساعت به آن فرصت دهید تا کاملا خشک شود و سپس بندکشی را انجام دهید. اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که زمان کارپذیری این چسب، حدودا یک ساعت است.

چسب پودری اسلب (CV400+BV400)

اگر به دنبال دریافت قیمت مواد آب بندی استخر و قیمت مواد عایق کاری استخر هستید، باید بگوییم که یکی از مقرون به صرفه‌ترین چسب‌های پودری موجود در بازار برای آب‌بندی استخر، چسب پودری اسلب (CV400+BV400) است. این چسب برای چسباندن سرامیک‌های سایز بزرگ، پرسلان، سنگ و اسلب‌های سایز بزرگ استفاده می‌شود.

چسب پودری اسلب (CV400+BV400)

از جمله مواد تشکیل‌دهنده چسب پودری اسلب (CV400+BV400) می‌توان به چسباننده‌های هیدرولیکی، سنگ‌دانه‌های معدنی، مواد افزودنی آلی و پلیمر ترکیب شده با الیاف سلولوزی مسلح شده اشاره کرد. توجه داشته باشید که این محصول در دسته‌بندی چسب‌های دو جزئی قرار می‌گیرد و برای استفاده از آن، حتما باید چسب را با مایع مخصوص آن ترکیب کنید. در غیر این صورت، چسب بازدهی مناسبی نخواهد داشت.

به دلیل توانایی عالی در چسباندن و امکان استفاده برای آب‌بندی کف و دیواره، از چسب پودری اسلب (CV400+BV400) می‌توان برای فضاهای دارای سیستم گرمایشی، بالکن‌ها، پاسیو‌ها، استخرها، سطوح گچی و حتی بلوک‌های گچی استفاده کرد.

اگر قصد استفاده از چسب پودری اسلب (CV400+BV400) را دارید، باید بگوییم که این محصول زمان باز بودن 20 دقیقه‌ای دارد و کارپذیری آن در حدود 30 دقیقه است. همچنین زمان خشک شدن اولیه آن نیز حدودا 48 ساعت برآورد شده است. بعد از گذشت این مدت، می‌توانید بندکشی را انجام دهید.

نکته‌ای که درباره نگهداری از چسب پودری اسلب (CV400+BV400) وجود دارد، این است که برای افزایش ماندگاری، به هیچ عنوان نباید بسته‌بندی را در شرایط مرطوب قرار دهید. همچنین بهتر است بسته‌بندی این چسب همواره از تابش نور مستقیم آفتاب دور باشد.

استفاده از چسب پودری برای کاشی‌کاری استخر

یکی از نکاتی که درباره استفاده از چسب پودری آب‌بندی وجود دارد، این است که بسیاری از این چسب‌ها برای کاشی‌کاری نیز استفاده می‌شوند. به طور کلی، در بسیاری از استخرها، از کاشی‌کاری استفاده می‌شود. برای اینکه بتوان کاشی‌کاری را به بهترین شکل انجام داد، به چسب مخصوص نیاز است. در این میان، بسیاری از چسب‌های پودری که برای آب‌بندی استفاده می‌شوند، در کاشی‌کاری نیز کاربرد دارند. در ادامه با مزایای استفاده از این چسب‌ها برای کاشی‌کاری آشنا می‌شویم.

استفاده از چسب پودری برای کاشی‌کاری استخر

برخی از مزایای کاشی‌کاری با استفاده از چسب پودری عبارتند از:

  • آب‌بندی بهتر استخر
  • چسبندگی عالی کاشی
  • جلوگیری از نشت به اطراف
  • کاهش احتمال ترک خوردگی
  • امکان کاشی‌کاری آسان
  • بندکشی بهتر

آب‌بندی بهتر استخر

یکی از دلایلی که باعث شده است تا بتوان از چسب پودری آب بندی استخر برای کاشی‌کاری نیز استفاده کرد، آب‌بندی اصولی‌تر و بهتر است. زمانی که کاشی‌کاری را با چسب دیگری انجام داده باشید و سپس بخواهید استخر را آب بندی کنید، ممکن است چسب پودری آب بندی استخر نتواند به خوبی تمام بخش‌های دیواره و کف استخر را پوشش دهد. در نتیجه، احتمال نشتی آب مجدد در بلندمدت یا حتی کوتاه‌مدت وجود دارد. اما اگر در زمان کاشی‌کاری، از چسب آب‌بندی مناسب استفاده شود، دیگر مشکلی از این بابت نخواهید داشت. چرا که آب‌بندی با دقت بالا و با شرایط عالی انجام خواهد شد.

چسبندگی عالی کاشی

چسب‌های آب بندی و پودری استخر، معمولا چسبندگی فوق‌العاده‌ای دارند. به همین خاطر است که می‌توان از آن‌ها برای چسباندن کاشی‌های استخر نیز استفاده کرد. با انجام این کار، دیگر هیچ نگرانی از بابت کنده شدن کاشی‌ها بعد از مدتی استفاده نخواهید داشت.

استفاده از چسب پودری برای کاشی‌کاری استخر

توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید از چسب پودری آب‌بندی برای کاشی‌کاری استخر استفاده کنید، لازم است حتما به نسبت مایع به پودر توجه داشته باشید. هرچقدر که نسبت مایع بیشتر باشد، قدرت چسبندگی به مراتب کمتر خواهد بود. همچنین نسبت بیش از حد کم نیز باعث عدم امکان کار با چسب خواهد شد.

جلوگیری از نشت به اطراف

درست است که چسب‌های آب‌بندی برای جلوگیری از نشتی آب استفاده می‌شوند. اما نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که اگر در زیرساخت از این چسب‌ها استفاده نشود، ممکن است که آب‌بندی درست نباشد و حتی در صورت پوشش نشتی، دوباره با مشکل کاهش سطح آب مواجه شوید.

کاهش احتمال ترک خوردگی

زمانی که در زمان کاشی‌کاری، به‌جای چسب‌های معمولی از چسب آب‌بندی مخصوص استفاده کنید، احتمال ترک‌خوردگی به حداقل می‌رسد. چرا که این چسب‌ها مقاومت مناسبی در برابر انقباض و انبساط ایجاد می‌کنند. به همین خاطر، دیگر ترک ایجاد نخواهد شد.

امکان کاشی‌کاری آسان

چسب‌های پودری آب بندی به دلیل روش آسان استفاده و زمان کاردهی بالا، کاشی‌کاری را بسیار آسان می‌کنند. اگر قصد دارید تا استخرتان را کاشی‌کاری کنید، توصیه می‌کنیم نیم‌نگاهی به این نوع چسب‌های آب‌بندی داشته باشید.

بندکشی بهتر

بندکشی بهتر

زمانی که کاشی‌کاری استخر را با کمک چسب آب‌بندی انجام دهید، بندکشی به مراتب برایتان آسان‌تر خواهد شد. همین موضوع باعث شده است تا این چسب‌ها به بهترین گزینه برای کاشی‌کاری تبدیل شوند. اگر قصد آب‌بندی و کاشی‌کاری استخر را دارید، می‌توانید از خدمات مجموعه برکه در این زمینه استفاده کنید. برای این منظور و دریافت خدمات مشاوره، کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند.

مراحل آب بندی استخر با استفاده از چسب پودری

اگر قصد آب بندی استخر را با چسب آب بندی مناسب دارید، توصیه می‌کنیم ابتدا با مراحل انجام این کار آشنا باشید. نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که در صورتی که کف و دیواره استخر شما سیمان‌کاری یا کاشی‌کاری شده باشند و نخواهید سیمان یا کاشی جدید نصب کنید، می‌توانید برای آب بندی استخر با استفاده از چسب پودری، از فرچه‌های رنگ‌کاری مخصوص استفاده کنید.

برخی از نکات مهم در زمان خرید چسب پودری

برای آب‌بندی، لازم است که یک پنجم وزن چسب را با آب ولرم مخلوط کنید. در ادامه، باید چسب آب بندی را مانند رنگ با استفاده از فرچه به دیوار و کف استخر بمالید. توجه داشته باشید که برای انجام این کار، لازم است که حتما از فرچه یا قلم مخصوص استفاده کنید. بهتر است ابتدا یک بار دیواره استخر را آب‌بندی کنید و چند دقیقه فرصت بدهید تا چسب مقداری خشک شود. در ادامه، این کار را برای بار دوم تکرار کنید. بهتر است در مرحله اول انجام این کار، فرچه به حالت افقی کشیده شود و در مرحله دوم، این کار را به حالت عمومی انجام دهید تا کیفیت کار نهایی بیشتر شود.

برای آب بندی کردن کف استخر، لازم لاست به کمک برخی از لوازم مخصوص بنایی، یک بار و به صورت کلی، آب‌بندی استخر را انجام دهید. در ادامه، لازم است این کار را برای با دوم تکرار کنید تا آب‌بندی به صورت کامل انجام شود. در ادامه، با توجه به زمان مورد نیاز چسب برای خشک شدن، باید به آن فرصت بدهید. بعد از گذشت زمان تعیین شده، می‌توانید آب‌گیری را انجام دهید. توجه داشته باشید که اگر قصد نصب کاشی یا سرامیک را دارید، این مراحل را بهتر است یک الی دو بار بیشتر انجام دهید و در زمان استفاده، مقداری ملات نیز به چسب اضافه کنید.

برخی از نکات مهم در زمان خرید چسب پودری

اگر قصد خرید چسب پودری آب بندی استخر را دارید، باید در زمان خرید این محصول به نکات مختلفی توجه داشته باشید. از جمله این نکات می‌توان به تاریخ تولید و انقضای چسب، نوع مصرف، برند تولیدکننده، روش استفاده، شرایط نگهداری و حجم آن اشاره کرد که در ادامه آن‌ها را بررسی کرده‌ایم.

توجه به قیمت پودر آب بندی استخر

یکی از نکاتی که در زمان خرید چسب پودری آب بندی استخر باید به آن توجه داشته باشید، قیمت محصول است. به طور کلی، می‌توان گفت که قیمت این پودرها در بازه قیمتی تقریبا یکسانی قرار دارند و قیمت آن‌ها مصوب است. در نتیجه، توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از خرید با قیمت بالا، این پودرها را از مجموعه‌های معتبر خریداری کنید. اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که قیمت این چسب‌ها به مراتب کمتر از قیمت مایع آب بندی استخر یا چسب‌های دیگر است.

چرا برکه را برای خدمات آب‌بندی استخر انتخاب کنید

تاریخ انقضای محصول

به طور کلی، می‌توان گفت که چسب‌های پودری آب بندی استخر نیز درست مانند چسب‌های دیگر دارای تاریخ انقضا هستند. چسب‌های رایج بازار تاریخ انقضای یک الی دو ساله دارند. در حالی که ممکن است تاریخ انقضای برخی از محصولات برای مدت بیش از دو سال باشد. با این حال، باید بگوییم که این نوع چسب‌ها تاریخ انقضای بالاتری نسبت به چسب‌های معمولا و مخصوصا چسب‌های مایع دارند.

برند تولیدکننده

در حال حاضر، برندهای مختلفی انواع چسب‌های پودری را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. در این میان، توصیه می‌کنیم برای خرید چسب پودری محصولی را انتخاب کنید که از برند معتبری است. محصولات این برندها معمولا کیفیت بالاتری دارند و ارزش خریدشان به مراتب بالاتر است.

چرا برکه را برای خدمات آب‌بندی استخر انتخاب کنید

دلایل زیادی وجود دارند که دست به دست هم داده‌اند تا بخواهید برای دریافت خدمات راه‌اندازی و همین‌طور آب بندی استخر با استفاده از انواع چسب‌ها و مخصوصا چسب‌های پودری، مجموعه برکه را انتخاب کنید. در ادامه با دلایل انتخاب این مجموعه آشنا می‌شویم.

از جمله برخی از دلایل انتخاب مجموعه برکه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تضمین کیفیت
  • تعرفه مناسب برای ارائه خدمات
  • وقت‌شناسی و ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • تنوع بالای خدمات

تضمین کیفیت خدمات

در مجموعه برکه، خدمات با تضمین کیفیت بالا در اتمام کار، ارائه می‌شوند. همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از افرادی که قصد ساخت، راه‌اندازی و آب بندی استخر را با چسب پودری یا هر نوع چسب آب بندی دیگری دارند، این مجموعه را انتخاب کنند.

تعرفه مناسب برای ارائه خدمات

ما در مجموعه برکه همواره تلاش می‌کنیم تا خدمات را با کمترین هزینه ممکن به مشتریان ارائه کنیم. برای دریافت قیمت جهت خدمات مربوط به آب بندی استخر با چسب پودری یا هر نوع چسب دیگری، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

وقت‌شناسی کارکنان مجموعه

در مجموعه برکه، تمرکز کارکنان مجموعه روی رضایت مشتری است. به همین خاطر، وقت‌شناسی در اولویت کار مجموعه ما قرار دارد. به این معنی که اگر قصد دریافت خدمات مربوط به آب بندی استخر را با استفاده از چسب پودری یا هر نوع چسب دیگری دارید، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

تنوع بالای خدمات

مجموعه برکه خدمات مختلفی را به شما ارائه می‌دهد. به این معنی که می‌توانید از صفر تا صد ساخت و راه‌اندازی انواع استخر، روی مجموعه ما حساب ویژه باز کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، کارشناسان ما در برکه آماده پاسخگویی به شما هستند.

دریافت خدمات مربوط به راه‌اندازی و آب بندی استخر از مجموعه برکه

دریافت خدمات مربوط به راه‌اندازی و آب بندی استخر از مجموعه برکه

روش‌های مختلفی برای آب‌بندی استخر وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده از عایق، ژل، مایع، چسب‌های خمیری و چسب‌های پودری اشاره کرد. در این میان، مقرون به صرفه‌ترین گزینه، استفاده از چسب‌های پودری است. چرا که این محصولات کارایی مناسب، اجرای آسان و قیمت مناسبی دارند. از جمله مزایای استفاده از چسب پودری آب بندی می‌توان به ماندگاری عالی، تاریخ مصرف طولانی، امکان استفاده آسان، خشک شدن سریع چسب و ایجاد عایق حرارتی اشاره کرد. اگر قصد دریافت خدمات آب بندی استخر را دارید، می‌توانید از خدمات مجموعه برکه در این زمینه استفاده کنید.

درست است که چسب پودری آب بندی استخر به راحتی قابل استفاده است، اما توصیه می‌کنیم برای دریافت نتیجه دلخواه و همین‌طور افزایش سرعت کار، این کار را به کارشناسان متخصص در این حوزه بسپارید تا بتوانند در کوتاه‌ترین زمان، آب‌بندی استخر را برایتان انجام دهند. ما در مجموعه برکه همواره تلاش می‌کنیم تا صفر تا صد خدمات مربوط به ساخت و راه‌اندازی استخرها از جمله آب‌بندی را با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان به مشتریان ارائه کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دریافت خدمات از مجموعه ما و رزرو نوبت، کافی است همین حالا با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

سوالات متداول

استفاده از کدام نوع چسب برای آب‌بندی استخر مقرون به صرفه است؟

در میان چسب‌های مختلف، استفاده از چسب پودری آب بندی استخر، مقرون به صرفه‌ترین گزینه است.

آیا می‌توان از چسب پودری برای آب بندی کاسه استخر نیز استفاده کرد؟

بله. برای این منظور توصیه می‌کنیم از چسب‌هایی استفاده کنید که قابلیت استفاده به دو صورت عمودی و افقی را داشته باشند.

برای آب بندی استخر با چسب پودری به چند روز زمان نیاز داریم؟

به طور کلی، بعد از استفاده از چسب پودری باید بین 24 تا 48 ساعت برای خشک شدن به آن زمان بدهید.

چند نوع چسب پودری در بازار وجود دارد؟

از جمله برخی از مدل‌های چسب پودری در بازار می‌توان به چسب پودری اسلب (CV400+BV400)، چسب کاشی پودری استاندارد آرمامنت (CV310)، چسب کاشی پودری دو جزئی (CV100+BV800)، پرایمر پودری، پودر پلیمری و سیمان آب‌بندی اشاره کرد.

آیا می‌توان از چسب‌های پودری برای چسباندن کاشی‌ها نیز استفاده کرد؟

بله. برای این منظور باید از چسب‌های پودری مخصوص استفاده کنید.

شرایط نگهداری از چسب‌های پودری به چه صورت است؟

به طور کلی، بهتر است این چسب‌ها را در شرایط دمایی 10 تا 40 درجه و به دور از نور مستقیم آفتاب و رطوبت قرار دهید.

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیاز : 60

اولین کسی باشید که امتیاز خود را ثبت میکند

درباره برکه

ما در تیم فنی مهندسی برکه با تکیه بر دانش مدرن و آکادمیک همکاران خود در تلاشیم تا با ارائه بهترین طرح ها و راه حل ها خدماتی چون آب بندی مخازن ، آب بندی چاله آسانسور ، آب بندی ساختمان و … را به شما ارائه دهیم .

خدمات برکه

آخرین مطالب

It seems we can't find what you're looking for.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *