loader image

ساخت استخر در دماوند

خانه | خدمات ساخت استخر | ساخت استخر در دماوند

فهرست مطالب

چرا باید در دماوند استخر بسازید؟

دماوند یکی از مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای شرق استان تهران است که با طبیعتی زیبا و چشم­نواز خود، سبب شده تا بسیاری از افراد برای فرار از شلوغی و آلودگی کلانشهر تهران، اقدام به خرید یا اجاره ویلا در این منطقه ویلا کرده و در فصول گرم سال، از ویژگی­های ارزشمند آن استفاده کنند.

اما چرا یک استخر شخصی، جذاب است؟! داشتن یک استخر در ویلا، چندین مزیت دارد. اول اینکه شما می­توانید در هر زمان و هر هوایی که دوست دارید، از شنا و آب­تنی لذت ببرید. دوم اینکه امکان برگزاری مهمانی ­های شاد و خاطره­انگیز با خانواده و دوستان برایتان فراهم می­شود و می­توانید دورهمی به آب­بازی بپردازید! در پایان هم اینکه با ساخت استخر، شما ارزش و جذابیت ویلای خود را بالاتر می­برید و در صورت نیاز می­توانید آن را با قیمت بالاتری فروخته یا اجاره دهید.

اما ساخت استخر در دماوند یا هر جای دیگری همچون ساخت استخر رشت، نیاز به بررسی و توجه به چندین عامل دارد. در این مقاله، قصد داریم به شما راهنمایی جامع برای ساخت استخر در دماوند را ارائه داده و نکات مهم و کاربردی را گوشزد کنیم.

ساخت استخر در دماوند: راهنمای جامع برای دارندگان ویلا

چگونه محل مناسب برای ساخت استخر در دماوند را انتخاب کنیم؟

انتخاب یک مکان مناسب برای جانمایی استخر را می­توان اساسی ­ترین مرحله دانست. این محل باید از چندین جنبه بررسی شود:

باز بودن محیط اطراف استخر

اگر قصد دارید یک استخر روباز بسازید، باید محلی را انتخاب کنید که دارای نور و هوای خوب باشد و محصور در ساختمان­های اطراف نباشد. باید محلی را مشخص کنید که دارای چشم اندازی زیبا و دلنشین بوده و به شما احساس آرامش اعطا کند.

عدم فاصله زیاد بین تصفیه خانه و کاسه استخر

تصفیه خانه، محلی است که تجهیزات تصفیه آب استخر شامل پمپ، فیلتر، سردکن، گرمکن و جت، در آن قرار می­گیرند. برای اینکه این تجهیزات به خوبی کار کنند و هزینه­ های برق و نگهداری آن­ها کمتر شود، باید فاصله آن­ها با کاسه استخر در حداقلی ­ترین حالت ممکن باشد. به طور معمول، فاصله مناسب برای این مسئله حداکثر 10 متر در نظر گرفته می­شود.

تماس با برکه

عدم مشرف بودن ویلاها و ساختمان­های مجاور

باید محلی را برای ساخت استخر خود انتخاب کنید که حفظ حریم خصوصی شما را تضمین کند. اگر استخر شما به ویلا­ها و ساختمان­های دیگر مشرف باشد، شما نمی­توانید با آسودگی خاطر از استخر خود استفاده کنید و البته، ممکن است به مشکلات اجتماعی و قانونی بر بخورید. بنابراین، بهتر است که استخر شما در جایی واقع شده باشد که دارای حصار یا پوشش مناسبی است.

چگونه ابعاد مناسب برای ساخت استخر در دماوند را تعیین کنیم؟

چگونه ابعاد مناسب برای ساخت استخر در دماوند را تعیین کنیم؟

ابعاد استخر یکی از عوامل تاثیرگذار در هزینه ساخت و نگهداری آن است. هر چه کاسه استخر به لحاظ طول، عرض و عمق بزرگتر باشد، هزینه گودبرداری، قالب بندی، بتن ریزی، لوله کشی، خرید تجهیزات تصفیه­ خانه و گرم کردن آب به نسبت بالاتر می­رود. بنابراین، شما باید با توجه به نیاز و سلیقه خود، ابعاد مناسب را انتخاب کنید.چندین روش برای تعیین ابعاد مناسب استخر وجود دارد:

چندین روش برای تعیین ابعاد مناسب استخر وجود دارد:

روش تجربی

شما می­توانید با مراجعه به استخر­های عمومی یا خصوصی دیگر، ابعاد مختلف آن­ها را ببینید و با توجه به تعداد و سن افرادی که قصد استفاده از استخر را دارند، ابعاد مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر شما قصد دارید استخر خود را برای شنا و ورزش استفاده کنید، باید طول استخر حداقل 10 متر باشد. اگر می­خواهید استخر خود را برای آب بازی و سرگرمی به کار ببندید، باید عمق استخر به طور کلی بین 1 تا 2 متر باشد.

روش فنی

مشاوره با مهندسین و کارشناسان ساخت استخر، می­تواند بهترین روش برای تعیین ابعاد مناسب بر اساس فرمول های ریاضی و محاسبات فنی باشد. این روش دقیق­تر است و به شما کمک می­کند تا هزینه­ های ساخت استخر در مناطق مختلف همچون ساخت استخر فشم، تهران و … را بهینه­ کنید. گروه مهندسی برکه با تکیه بر 15 سال تجربه آماده انجام پروژه ساخت استخر در دماوند می­باشد. برای درخواست مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۵۹۸۶۵۰ تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما، در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 21 و در روزهای تعطیل، از ساعت 9:30 الی 15 پاسخگوی شما هستند.

روش استفاده از طرح ­های آماده

الگوگیری از طرح­های آماده و نمونه­ های موجود در بازار، یک راهکار دیگر برای انتخاب بهترین راهکار طراحی استخر است. این روش ساده­تر و سریع­تر است و به شما کمک می­کند تا با جذابیت و زیبایی و البته هزینه­ی کمتر، طرح استخر خود را داشته باشید.

تماس با برکه

چگونه لوله کشی مناسب برای ساخت استخر در دماوند را اجرا کنیم؟

لوله­ کشی، یکی از مهم­ترین بخش­های ساخت استخر است. انجام یک لوله­ کشی حرفه­ ای و استاندارد سبب می­شود که آب استخر به صورت دائم در حال تصفیه بوده و فاقد رسوبات و آلودگی­های مختلف باشد. لوله­ کشی باید به صورت دقیق اجرا شود تا در آینده مشکلاتی مانند نشت آب، فشار پایین ، صدای زیاد پمپ و … را ایجاد نکند.

نکات مهم برای اجرای لوله­ کشی مناسب

نکات مهم برای اجرای لوله­ کشی مناسب

انتخاب نوع لوله و اتصالات

لوله و اتصالات مورد استفاده در استخر باید مقاوم در برابر فشار آب، حرارت، سرما، خوردگی و ضربه باشند. به طور معمول، برای لوله­ کشی استخر از لوله ­ها و اتصالات UPVC استفاده می­شود. این لوله­ ها و اتصالات آن، سفید رنگ هستند و با جوشکاری گرم به هم متصل می­شوند.

انتخاب قطر لوله

قطر لوله برای ساخت استخر در دماوند باید بر اساس فشار و جریان آب تعیین شود. قطر لوله باید به گونه­ای باشد که فشار آب در آن مناسب بوده و جریان آب مختل نشود. به طور کلی، قطر لوله باید بین 50 تا 110 میلی­متر در نظر گرفته می­شود.

انتخاب نحوه چیدمان لوله

بر اساس سیستم استخر، چیدمان لوله طراحی می­شود. سیستم استخر می­تواند سرریز یا اسکیمر باشد. در سیستم سرریز، آب از حاشیه ­های کاسه استخر به یک مخزن موسوم به بالانس تانک ریخته شده و از آن­جا به تصفیه­ خانه فرستاده می­شود. در سیستم اسکیمر، آب از دهانه­ های موجود در دیواره ­های کاسه استخر به تصفیه­ خانه فرستاده می­شود. هر دو سیستم مزایا و معایب خود را دارند و شما باید با توجه به فضا، بودجه و سلیقه خود یکی را انتخاب کنید.

برای اطلاع از نحوه ساخت استخر سونا جکوزی می توانید با کارشناسان ما در مجموعه برکه در ارتباط باشید.

رعایت قوانین و استانداردهای لوله کشی

ضروری است که در هنگام لوله کشی، قوانین و استانداردهای رسمی و علمی را رعایت کنید. برخی از این قوانین عبارتند از:

  • عدم استفاده از زوایای تند و در لوله­کشی
  • استفاده نکردن از شیرهای تحت فشار
  • رعایت تناسب در طول لوله­ها، به صورتی که نه خیلی کوتاه باشند و نه خیلی بلند
  • لوله­های متقاطع و موازی، استفاده نشوند
  • توجه به استفاده از لوله­های استاندارد و نو در پروسه

چگونه تجهیزات مناسب برای ساخت استخر در دماوند را انتخاب و نصب کنیم؟

چگونه تجهیزات مناسب برای ساخت استخر در دماوند را انتخاب و نصب کنیم؟

انتخاب تجهیزات خوب و با کیفیت، یکی از موارد حیاتی برای ساخت استخر است. تجهیزات مناسب باعث می­شوند که آب استخر به خوبی تصفیه، گرم و پاشیده شود. تجهیزات باید استاندارد و مطابق با سیستم اصلی و ابعاد استخر باشند. همچنین نصب صحیح و ایمن تجهیزات باعث می­شود تا در آینده مشکلاتی مانند خرابی، نشت، صدمه و … ایجاد نشود.

نکاتی که برای انتخاب و نصب تجهیزات در استخر باید در نظر بگیرید:

انتخاب برند تجهیزات

بهتر است که از برندهای معتبر و شناخته شده تجهیزات استخری استفاده کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر باشند. برخی از این برندها عبارتند از Pentair, Hayward, Astral, Espa. بهتر است قبل از مراجعه برای خرید تجهیزات، از مشاوره کارشناسان حرفه­ای گروه مهندسی برکه استفاده کنید. برای درخواست مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۵۹۸۶۵۰ تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما، در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 21 و در روزهای تعطیل، از ساعت 9:30 الی 15 پاسخگوی شما هستند.

انتخاب ظرفیت تجهیزات

باید ظرفیت تجهیزات خود را بر اساس حجم آب در گردش داخل استخر مشخص کنید. ظرفیت تجهیزات شما باید به گونه­ای باشد که قادر به تصفیه کردن، گرم کردن و پاشیدن آب به نحو مقتضی باشند. به طور کلی، ظرفیت تجهیزات باید معادل حداقل50 درصد حجم آب استخر باشد.

انتخاب محل نصب تجهیزات

شما باید محلی را برای نصب تجهیزات انتخاب کنید که دارای شرایطی مناسب باشد. این شرایط عبارتند از:

  • فاصله­ی نزدیک تا کاسه استخر، چیزی در حدود 10 متر
  • داشتن فاصله کافی منابع آتش و حرارت
  • رعایت کردن فاصله مناسب از منابع گرد و غبار و آلودگی
  • مراقبت شده بودن محل در برابر باران و باد

رعایت قوانین و استانداردهای نصب تجهیزات

رعیات قوانین و مقررات لازم برای نصب تجهیزات ضروری است. برخی از این قوانین که باید مدنظر بگیرید را به صورت زیر می­توان برشمرد:

  • عدم نصب تجهیزات بر روی زمین یا سطوح نامناسب
  • نصب تجهیزات با پایه مناسب و مستحکم
  • رعایت فاصله و فضای کافی بین تجهیزات
  • استفاده از سیم و کابل مناسب برای انتقال برق بین تجهیزات
  • استفاده از شیرهای استاندارد در سیستم لوله­کشی بین تجهیزات
  • تست و تنظیم تجهیزات توسط تکنسین حرفه­ای، قبل از استفاده

چگونه یک کاشی کاری خوب برای ساخت استخر در دماوند انجام بدهیم؟

کاشی کاری یکی از موارد موثر در زیبایی و البته، استحکام برای ساخت استخر در دماوند است. انجام یک کاشی کاری مناسب باعث می­شود که کاسه­ی اصلی استخر شما دارای رنگ­ها و طرح­های متنوع و جذاب بوده و در برابر فشار آب و خوردگی مقاوم­تر عمل کند. استاندارد بودن کاشی کاری بسیار مهم است و سبب می­شود تا در آینده مشکلاتی مانند شکستگی، جدا شدگی، پژول، لکه و غیره ایجاد نگردد. در ادامه نکات مهمی که برای انجام یک کاشی کاری اصولی نیازمند توجه هستند را بررسی می­کنیم.

انتخاب نوع کاشی

باید از کاشی­های مخصوص استخر استفاده شود. این کاشی­ها باید دارای ویژگی­های زیر باشند:

  • مقاومت کافی در برابر خوردگی، ضربه و فشار آب
  • تا حد ممکن خاصیت ضد لغزش و ضد رسوب باشد
  • طرح و رنگ متنوع و جذاب
  • دارای سطح صاف و فاقد هرگونه زائده­ای که احتمال ایجاد خراش روی بدن را داشته باشد.

انواع کاشی های استخری

انواع کاشی های استخری

کاشی سرامیکی

این نوع از کاشی­ها، از خاک پخته ساخته می­شوند و دارای مقاومت و زیبایی بالایی هستند. کاشی­های سرامیکی در اندازه­ها و رنگ­های مختلف تولید می­شوند، قابل برش و شکل دادن هستند و نسبتاً ارزان می­باشند. رایج ترین نوع کاشی مورد استفاده برای ساخت استخر در دماوند، همین نوع از کاشی هاست.

کاشی گرانیتی

این کاشی­ها از ماده­ی اولیه سنگ گرانیت تهیه شده و دارای مقاومت بسیار بالا و زیبایی چشم­نوازی هستند. می­توانید کاشی­های گرانیتی را در رنگ­های طبیعی و مصنوعی در بازار پیدا کنید. کاشی­های گرانتی بافت و رگه­های منحصر به فردی دارند که واقعا جذاب است، اما این نوع از کاشی­ها نسبتاً گران هستند و به نوعی یک کاشی استخر لوکس به حساب می­آیند!

کاشی موزاییک

کاشی­های موزاییکی از قطعات کوچک و رنگارنگ سرامیک یا شیشه ساخته می­شوند و با چسب یا سیمان به یکدیگر متصل می­گردند. طرح­های قابل ایجاد با کاشی­های موزاییکی، خلاقانه و جذاب هستند و قابلیت استفاده در سطوح خمیده و پیچیده را دارند. از بابت قیمت هم، این کاشی­ها را می­توان در وسط نمودار قیمت در نظر گرفت.

انتخاب روش کاربرد کاشی

بر اساس نوع و اندازه­ی کاشی انتخابی، روش کاربرد کاشی را تعیین خود را تعیین کنید. این روش باید به گونه­ای باشد که کاشی­های شما به خوبی به سطح کاسه­ی استخر بچسبند، جلوی نشت آب گرفته شود و مانع از رشد میکروب­ها شود. در ادامه به بررسی این روش­ها می­پردازیم:

روش سیمان

استفاده از سیمان برای چسباندن کاشی­ها را می­توان قدیمی­ترین و البته، ساده­ترین روش کاربرد کاشی دانست. در این روش، از مخلوط سیمان و شن برای چسباندن کاشی­ها به سطح استخر استفاده می­شود. روش سیمان هزینه­ی پایین و سرعت بالایی دارد، اما دارای معایب زیادی است. برخی از این عیب­ها عبارتند از:

– مقاومت ناکافی در برابر حرارت، سرما و خوردگی

– چسبندگی ناکامل و غیر یکنواخت به سطح استخر

– عدم جلوگیری از نشت آب و رشد میکروب

روش چسب

این روش، روش جدیدتر و مدرن­تر کاربرد کاشی است. در راهکار استفاده از چسب برای چسباندن کاشی­ها از چسب های مخصوصی برای چسباندن کاشی­ها به سطح استخر استفاده می­شود. این روش دارای هزینه بالاتر و سرعت پایین تر است، اما دارای مزایای زیادی است. برخی از این مزایا عبارتند از:

– مقاومت خوب و قابل توجه در برابر آسیب­های ناشی از حرارت، ضربه و خوردگی

– چسبندگی یکنواخت و کامل کاشی به کاسه استخر

– جلوگیری کامل از نشت کردن آب و رشد کردن باکتری­های بیماری­زا

چگونه نورپردازی مناسب برای ساخت استخر در دماوند را اجرا کنیم؟

چگونه نورپردازی مناسب برای ساخت استخر در دماوند را اجرا کنیم؟

نورپردازی یکی از مواردی است که زینت­بخش استخر شما است و زیبایی خاصی به آن می­بخشد. اجرای یک پروژه حرفه­ای نورپردازی باعث می­شود استخر در شب جلوه­های زیبایی را به نمایش بگذارد.

برای اجرای نورپردازی مناسب برای ساخت استخر در دماوند، شما باید به چندین نکته توجه کنید:

انتخاب نوع لامپ

شما باید از لامپ­هایی استفاده کنید که مخصوص استخر بوده و دارای خصوصیات ذیل باشد:

  • عمر طولانی داشته باشد و به سادگی خراب نشود
  • مصرف برق پایینی داشته باشد.
  • مقاومت کافی در برابر فشار آب از ضروریات این لامپ­ها است.
  • شدت رنگ و نور آن قابلیت تنظیم داشته باشد.
  • سطح آن کاملا صاف باشد و احتمال ایجاد هرگونه خراشی وجود نداشته باشد.

برخی از این لامپ­های قابل استفاده برای ساخت استخر در دماوند عبارتند از:

لامپ LED

این لامپ­ها از دیودهای نورانی ساخته می­شوند و قابلیت­های خوبی را ارائه می­دهند. این لامپ­ها را می­توان در رنگ­ها و طرح­های مختلف در بازار پیدا کرد. مصرف برق لامپ­های LED بسیار پایین است و ماندگاری بالایی دارند. یک ویژگی قابل توجه در این لامپ­ها، قابلیت کنترل با ریموت یا تلفن همراه می­باشد. نور زیبا و جذابی که این لامپ­ها تولید می­کنند، جلوه­ی بسیار خاصی به استخر شما می­بخشد.

لامپ هالوژن

با ترکیبی از گاز هالوژن و فیلامان­های تنگستنی، این نوع از لامپ­ها ساخته می­شوند. لامپ­های هالوژنی در رنگ­های سفید گرم و سرد تولید می­شوند و قابلیت کنترل با دستگاه تغییر فاز را دارند. از بابت عمر مفید و مصرف برق، عمر کمتر و مصرف بالاتری نسبت به لامپ­های LED دارند؛ اما نور خیلی قدرتمندی دارند.

لامپ فلورسانت

برای ساخت این نوع لامپ­ها از گاز فلورسانس و پودر فسفر استفاده می­شود. از بابت مزایای متمایزکننده، این نوع لامپ­ها جذاب خیلی زادی ندارند، خصوصا از این بابت که عمر کم و مصرف برق زیادی داشته و نور کمرنگ و ضعیفی ایجاد می­کنند. می­توانید لامپ­های فلورسانت را در رنگ­های سفید گرم و سرد، آبی، سبز و صورتی پیدا کنید.

انتخاب تعداد و محل نصب لامپ­ها برای ساخت استخر در دماوند

بر اساس حجم آب استخر، عمق و طراحی کلی استخر، تعداد لامپ­ها را تعیین کرده و محل نصبشان را مشخص کنید. این طراحی باید به صورتی انجام شود که نور، استخر را به خوبی تحت پوشش قرار داده و جلوه­های زیبای مورد انتظار ما را ایجاد کند. برای تعیین این مسئله به صورت دقیق و علمی، ضروری است که از مشاوره کارشناسان حرفه­ای این حوزه بهره بگیرید. برای درخواست مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۵۹۸۶۵۰ تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما، در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 21 و در روزهای تعطیل، از ساعت 9:30 الی 15 پاسخگوی شما هستند.

مراقبت و نگهداری از استخر در دماوند

مراقبت و نگهداری از استخر در دماوند

تعمیرات منظم و نگهداری مناسب، یکی از موارد ضروری برای حفظ سلامت و زیبایی استخر است. ساخت استخر در دماوند فقط شروع ماجراست! مراقبت و نگهداری مناسب باعث می­شود آب استخر تمیز، شفاف، سالم و خوش بو باشد و همچنین کاسه، کاشی، تجهیزات و نورپردازی استخر دچار خرابی و آسیب نشوند.

موارد مهمی که درباره مراقبت و نگهداری آب استخر باید در نظر گرفته شوند، به شرح زیر هستند:

تصفیه آب استخر

آب استخر باید به صورت روزانه و منظم تصفیه شود. تصفیه آب استخر سبب می­شود تا آلودگی­های مختلف مانند گل، شن، گرده­ ی گل­ها، برگ، حشرات، روغن، مو و … از آب جدا شده و سلامت آب استخر تضمین شود. تصفیه آب استخر با استفاده از پمپ و فیلترها انجام می­شود. برای تصفیه آب استخر، باید به چند مسئله مهم دقت کنید:

تنظیم زمان تصفیه

شما باید زمان تصفیه شدن آب را بر اساس فصل، دما، میزان استفاده و ظرفیت تجهیزات خود تعیین کنید. به طور کلی، زمان تصفیه آب باید بین 4 تا 8 ساعت در روز باشد.

تنظیم فشار آب

فشار آب باید بر اساس قطر لوله، قطر فیلتر، جریان پمپ و مقدار آلودگی تعیین گردد. فشار آب در سیستم به صورت میانگین بین 1 تا 2 بار در نظر گرفته می­شود.

تنظیم دمای آب

تنظیم کردن دمای آب استخر بیشتر یک مسئله سلیقه­ای است و باید بر اساس دلخواه شما تعیین شود. به عنوان یک ایده کلی، می­توان این عدد را بین 25 تا 30 درجه سانتی­گراد در نظر گرفت، اما این عدد قطعی نیست و اولویت با سلیقه شماست!

تعویض آب استخر

تعویض آب استخر

آب هر استخری باید به صورت دوره­ای تعویض شود. تعویض آب آلودگی­های نامرئی و خارج از میدان دید انسان مانند ویروس­ها و باکتری­های موجود در آب را از استخر شما دور می­کند. این کار با استفاده از شیرهای ورودی و خروجی انجام می­شود. نکته­های مهمی که برای تعویض آب استخر در دماوند باید در نظر بگیرید، به شرح ذیل هستند:

تعیین زمان تعویض آب

این زمان بر اساس فصل، میزان آلودگی و مقدار استفاده تعیین می­شود. به عنوان یک میانگین، تعویض آب باید هر 3 ماه یکبار انجام شود.

تعیین مقدار تعویض آب

میزان آبی که در پروسه تعویض جابجا می­شود، باید بر اساس حجم استخر، حجم خروج و ورود و درصد خالص­سازی تعیین شود. این مقدار معمولا در حدود 10% حجم کلی استخر در نظر گرفته می­شود.

تعیین منبع تعویض آب

منابع مختلفی برای تعویض کردن آب داخل استخر وجود دارد. شما باید منبع تعویض را بر اساس کیفیت، هزینه، موجودی و مجوزهای محلی مربوطه تعیین کنید. منابع معمول تعویض آب، آب شهری، چاه شخصی و تانکرها هستند.

تعادل بخشیدن به آب استخر

پس از ساخت استخر در دماوند، آب استخر باید به صورت هفتگی متعادل شود. تعادل بخشیدن به آب استخر باعث می­شود پارامترهای مهمی مانند pH، کلر و سختی آب در حد مطلوبی باقی بمانند. این امر با استفاده از مواد شیمیایی مختلفی انجام می­شود. در ادامه به نکات مهمی که در این باره باید مدنظر داشته باشید، اشاره می­کنیم.

تعادل بخشیدن به آب استخر

اندازه گیری

پارامترهای آب با استفاده از دستگاه­های اندازه ­گیری مانند استریپس، کیت تست، فوتومتر و … اندازه ­گیری می­شوند. این دستگاه­ها را می­توانید از فروشگاه­های تخصصی خریداری کنید یا از گروه ­های مهندسی معتبر کمک بگیرید. برای درخواست مشاوره و اطلاعات بیشتر درخصوص ساخت استخر رودهن، تهران، مشهد و …با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۵۹۸۶۵۰ تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما، در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 21 و در روزهای تعطیل، از ساعت 9:30 الی 15 پاسخگوی شما هستند.

تنظیم پارامترهای آب

پارامترهای مختلف آب با استفاده از مواد شیمیایی مانند اسید، قلیا، کلر و سولفات کلسیم تنظیم می­شوند. امر تنظیم پارامترها یک مسئله کاملا تخصصی است و انجام صحیح آن نقش قابل توجهی در سلامت آب و حفظ ایمنی استفاده­کنندگان از استخر ایفا می­کند.

جمع بندی

ساخت استخر در دماوند مانند ساخت استخر در شیراز و یا ساخت استخر در کرج یک فرایند چهار مرحله­ ای است که شامل انتخاب ابعاد، لوله کشی، تهیه و نصب تجهیزات و کاشی­کاری است. هر مرحله دارای نکات و دستورالعمل های خاص خود است که بر اساس توضیحات ارائه شده باید رعایت شوند. همچنین، مراقبت و نگهداری از استخر یک فرایند سه مرحله­ ای است که شامل تصفیه آب، تعادل بخشیدن به آب و تمیز کردن استخر است. نکات و دستورالعمل ­های مرتبط با این مسئله هم در بخش ­های مربوطه توضیح داده شد. با رعایت این موارد، می­توانید یک استخر سالم و زیبا در دماوند داشته باشید.

بهترین نوع چراغ برای استفاده در استخر کدام نوع است؟

با توجه به مصرف برق پایین، نور قوی و ماندگاری بالا، بهترین نوع چراغ برای ساخت استخر در دماوند، لامپ LED است.

برای انتخاب ابعاد استخر، چه روش¬هایی وجود دارد؟

روش¬های فنی، تجربی و طرح¬های آماده در دسترس هستند. بهترین روش، روش فنی است.

لوکس¬ترین کاشی موجود برای ساخت استخر در دماوند کدام کاشی است؟!

کاشی های گرانیتی با طرح ها و رگه های خاص خود، گران قیمت ترین و لوکس ترین کاشی ها برای ساخت استخر هستند.

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیاز : 50

اولین کسی باشید که امتیاز خود را ثبت میکند

درباره برکه

ما در تیم فنی مهندسی برکه با تکیه بر دانش مدرن و آکادمیک همکاران خود در تلاشیم تا با ارائه بهترین طرح ها و راه حل ها خدماتی چون آب بندی مخازن ، آب بندی چاله آسانسور ، آب بندی ساختمان و … را به شما ارائه دهیم .

خدمات برکه

آخرین مطالب

It seems we can't find what you're looking for.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *