loader image

رفع نم مشهد

خانه | خدمات رفع نم | رفع نم مشهد

رفع نم مشهد

رفع نم زدگی در مشهد یکی از مهم‌ترین خدمات سایت برکه محسوب مي‌شود. نم زدگی در محیط‌های گوناگونی رخ می‌دهد و می‌تواند عوارض بسیار خطرناکی به دنبال داشته باشد. به عنوان مثال اگر به نم زدگی رسیدگی نکنیم احتمال انتقال بیماری‌های گوناگون و همچنین ظهور باکتری‌ها و قارچ‌ها وجود دارد. به منظور رفع نم از ابزارها تکنیک‌های مختلفی استفاده می‌شود. اگر در این زمینه کنجکاو هستید، توصیه می‌کنیم که ادامه را به هیچ وجه از دست ندهید.

رفع نم با بهترین کیفیت

اهمیت رفع نم بدون تخریب

رفع نم زدگی در مشهد باید بدون تخریب صورت بگیرد. همان‌طور که می‌دانیم نم زدگی می‌تواند در موارد گوناگونی همچون ساختمان‌های مسکونی، استخرها و حتی مخزان مربوط به محافظت از سیالات گوناگون مشاهده شود. در این حالت لازم است که به منظور جلوگیری از هزینه‌های مربوط به تخریب و ساخت مجدد محیط، نم زدگی حتماً به شکل حرفه‌ای صورت بگیرد.

نم زدگی علاوه بر ساختار، حتی ظاهر محیط مدنظر شما را به طور کامل تغییر می‌دهد. اگر نم زدگی به موقع رفع نشود، احتمال آسیب دیدگی شدید به عایق‌های درونی و حتی رنگ ساختمان وجود خواهد داشت. به همین دلیل است که همواره توصیه می‌شود جهت رفع نم زدگی تنها به سراغ متخصصان معتبری همچون پرسنل سایت برکه بروید.

اهمیت رفع نم بدون تخریب

یک مشکل اساسی برای بسیاری از کاربران

به جرئت می‌توان گفت که اقدام جهت رفع نم مشهد و رفع نم تهران به یکی از خواسته‌های اصلی کاربران عزیز تبدیل شده است. نم زدگی به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود و به همین علت مهم است که برای حل این مشکل تنها از متخصصان معتبر و مجرب کمک بگیرید.

از جمله مهم‌ترین دلایلی که می‌‌توان برای نم زدگی به آن اشاره کرد، نشتی لوله آب است. لوله‌های آب در ساختمان‌‌ها و محیط‌های گوناگون از ساختار یکسانی برخوردار نیستند، اما نشستی از هرکدام می‌تواند در نهایت ما را با نم زدگی مواجه کند.

نم زدگی تنها مربوط به یک فصل خاص نیست. در تابستان، افزایش شدید میزان رطوبت به دلیل تفاوت هوای درون و بیرون منزل می‌تواند موجب نم‌زدگی شود. از سوی دیگر، رطوبت ناشی از بارش باران و برف و نفوذ آن به لایه‌های درونی ساختار بنا نیز علتی برای نم زدگی است. بنابراین این تصور که نم زدگی تنها در یک فصل مشخص رخ می‌دهد کاملاً غلط است.

هیچ مشکلی را نمی‌توان به اندازه نم زدگی محیط مسکونی خطرناک دانست. نم زدگی در فضای که همواره در حال زندگی در آن هستیم می‌تواند مشکلات متعددی را به همراه داشته باشد و با توجه به این موضوع باید خیلی سریع نسبت به رفع نم مشهد اقدام کرد. احتمالاً می‌پرسید که مهم‌ترین مشکلات ناشی از نم زدگی چیست؟ در ادامه به این پرسش مهم نیز پاسخ می‌دهیم.

تماس با برکه

خطرات نم زدگی در منزل

عدم بهره‌گیری از خدمات رفع نم مشهد می‌تواند منجر به مواجه با اثرات بسیار خطرات ناشی از این موضوع شود. یکی از مهم‌‌ترین خطراتی که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم، افزایش میزان جمعیت مگس‌ها در منزل است. احتمالاً از این امر اطلاع دارید که مگس‌ها همواره به دنبال آلودگی می‌گردند و به همین دلیل حضور آن‌ها در منزل نشانه‌ای برای انتقال مداوم آلودگی‌ها و بیماری‌های گوناگون است. وقتی که نم در قسمت خاصی از منزل شما وجود داشته باشد، مگس‌ها محیطی عالی برای پرورش و تخم‌ریزی خواهند داشت.

خطر دیگر مربوط به افت استحکام کلی فضا است. انتقال رطوبت به درون لایه‌های مختلف دیوار به شدت از استحکام کلی آن می‌کاهد. چنین موضوعی بسیار خطرناک است، زیرا با یک لرزش ساده احتمال تخریب کامل دیوار و حتی تخریب کل ساختمان وجود خواهد داشت. با توجه به همین موضوع باید نم زدگی تمامی منازل و به خصوص منازلی که از سال ساخت آن‌ها مدت زمان زیادی می‌‌گذرد، جدی گرفته شود.

نم زدگی منزل منجر به پخش بوی بسیار نامطبوع در سراسر محیط خواهد شد. این بوی نامطبوع در مواردی که نم زدگی مربوط به حمام یا دستشویی باشد آنقدر ناراحت‌کننده و بد است که عملاً زندگی را در منزل غیرممکن می‌کند!‌ با رفع نم مشهد می‌توان سریعاً به چنین مشکل حادی رسیدگی کرد و محیط منزل را به حالت اولیه خود برگرداند.

عدم اقدام جهت نم زدگی رنگ به کار رفته بر روی دیوار و یا هر بخش دیگری از بنا را به طور کامل نابود می‌کند. این مورد در ساختمان‌‌هایی که برای رنگ آمیزی آن‌ها از مواردی همچون سفید و یا کرم استفاده شده است به خوبی قابل رویت خواهد بود. بخشی که دچار نم زدگی شده باشد تغییر رنگ می‌دهد. همین امر از ارزش بنا به شدت می‌کاهد.

رفع نم در شهر مشهد

رفع نم به چه معناست؟

همان طور که بیان کردیم وجود نم می‌تواند خطرات مختلفی را برای ساکنین منزل ایجاد کند. به همین دلیل خدماتی با عنوان رفع نم مشهد به وجود آمده است که با کمک آن می‌توانید به طور کامل این مشکل اساسی را برطرف کنید.

با کمک این سرویس دیگر لازم نیست که نگران تأثیرات مربوط به وجود نم در منزل خود باشید، زیرا متخصصان ویژه در طی چندین مرحله مختلف نسبت به از بین بردن نم اقدام می‌کنند. در ادامه به این مراحل اشاره خواهیم کرد.

مرحله اول یافتن محل تجمع نم

طبیعتاً اولین مرحله‌ای که باید به سراغ آن برویم، یافتن محل اصلی نم است. این همان محلی محسوب می‌شود که معمولاً دچار تغییر رنگ شده است و عملاً می‌توان به راحتی اثرات نم را در آن مشاهده کرد. در برخی از موارد، نم زدگی هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد و به همین دلیل ممکن است دیوار مربوطه دچار تغییر رنگ نشده باشد.

در این حالت تنها متخصصان حرفه‌ای می‌توانند محل تجمع نم را بیابند. این کار نیز با بررسی جرئی ساختار بنا انجام می‌گیرد. به عنوان مثال بررسی می‌شود که آیا با لمس کردن دیوار، ساختار آن به هم می‌ریزد یا خیر. البته روش‌های متعدد دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که می‌توان به سراغ آن‌ها رفت.

باز کردن مسیر تهویه

به محض اینکه محل اصلی نم‌زدگی مشخص شد، باید به فکر بهبود روند تهویه در محیط باشیم. تهویه نقشی اساسی در کاهش اثرات ناشی از نم زدگی دارد. در واقع یکی از علل اصلی نم زدگی همین عدم تهویه هوا به شکل مناسب به شمار می‌آيد که باید به آن توجه داشته باشیم.

روشن کردن دستگاه‌های مخصوص تهویه هوا امری ضروری است و حتی باز کردن درب و پنجره به شکل صحیح نیز نتایج مناسبی در این رابطه خواهد داشت. باز شدن مسیر تهویه از گسترش نم جلوگیری می‌کند که خود یک امر اساسی به منظور تسریع روند رفع نم مشهد است.

کارشناسان و متخصصان موضوع رفع نم مسیر تهویه را با دقت به شرایط کلی ساختمان باز می‌کنند و اجازه می‌دهند تا هوا به خوبی در کل محیط جریان یابد. پس از این کار نوبت به مرحله اصلی می‌رسد. مرحله‌ای که در آن از دستگاه‌های ویژه جهت بررسی نم استفاده می‌کنیم.

رفع نم سریع و به صرفه

بهره‌گیری از دستگاه‌های ویژه جهت بررسی مجدد نم

در این مرحله از رفع نم مشهد، دستگاه‌های بسیار حرفه‌ای و ویژه‌ای مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند که به صورت اختصاصی جهت حل مشکل نم زدگی ساخته شده‌اند. دستگاه‌های مذکور با بهره‌گیری از قابلیت ثبت لرزش و ثبت امواج صوتی نسبت به پیدا کردن زیرشاخه اصلی نم اقدام می‌کنند.

در سال‌های گذشته به علت عدم دسترسی به چنین دستگاه‌هایی، فرایند بررسی نم ساعت‌ها به طول می‌انجامید. این بررسی‌ها در برخی از مواقع آنقدر دیر انجام می‌شدند که عملاً نم کل محیط را از بین می‌برد و چاره‌ای به جز تخریب کل دیوار وجود نداشت. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی دیگر با چنین مشکلی روبه‌رو نیستیم.

دستگاه‌های تشخیص نم زدگی باید تنها توسط متخصصان ویژه و کاربلد مورد استفاده قرار بگیرند. اطلاعات و آمارهای ارائه شده از سوی این دستگاه‌ها نقشی حیاتی به منظور تسریع روند رفع نم مشهد دارد و به همین جهت فقط متخصصان ماهر و باتجربه با روند کارکرد آن‌ها آشنا هستند.

تعیین یک راهکار اساسی

بعد از اینکه مرحله قبلی به پایان رسید و از دستگاه‌‌های ویژه و مدرن برای تشخیص علت و محل نم بهره گرفته شد، نوبت به تعیین یک راهکار اساسی می‌رسد. به منظور رفع این مشکل چند راه حل مهم در پیش روی متخصصان قرار دارد که از بین آن‌ها باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • استفاده از دوغاب و پودر سنگ: این روش را می‌توان یکی از رایج‌ترین راهکارهای موجود به منظور رفع نم زدگی دانست. در این روش تهیه کردن دوغاب باکیفیت و استفاده از پودر سنگ مرغوب اهمیت بالایی دارد، در غیر این صورت نتیجه مناسبی حاصل نمی‌شود.
  • استفاده از دوغاب و سیمان سفید: این روش نیز همانند روش پیشین به شدت محبوب است و ما را به هدف اصلی می‌رساند، با این تفاوت که به جای استفاده از پودر سنگ، می‌توانیم از سیمان سفید کمک بگیریم. کیفیت هر دوی این موارد باید بالا باشد تا بتوان از رسیدن به یک نتیجه خوب رضایت خاطر داشت.
  • استفاده از ژیکا بام: این یک محصول شیمیایی اختصاصی جهت رفع نم به شمار می‌آيد که در سال‌های اخیر محبوبیت بالایی پیدا کرده است.
  • استفاده از ژل آب بندی: ژل آب بندی نه تنها از گسترش نم زدگی جلوگیری خواهد کرد، بلکه مشکلات مربوط به نم زدگی‌های قبلی را نیز از بین می‌برد. این ژل باید با نسبت مناسب در محیط مربوط به کار گرفته شود تا نم زدگی در آینده به هیچ وجه تکرار نشود.
  • استفاده از ایزوگام: در مواردی که میزان نم زدگی بسیار زیاد باشد و روش‌های پیشین جواب ندهند،‌ باید به سراغ راهکارهای قوی‌ترین همچون استفاده از ایزوگام برویم. ایزوگام نیز تنها باید به وسیله متخصصان حرفه‌ای و با بهره‌گیری از ابزارهای مدرن به کار گرفته شود.

استفاده از عایق‌های مناسب برای حل مشکل نم

پس از اینکه رفع نم مشهد انجام شد، نوبت به عایق‌کاری مجدد می‌رسد. این موضوع در زمانی که نم زدگی در سقف باشد و به دلیل انتقال رطوبت ناشی از باران و برف صورت بگیرد، ضروری خواهد بود. عایق‌کاری منجر به اطمینان از آن خواهد شد که نم زدگی چه در محیط قبلی و چه در سایر بخش‌های ساختمان دیگر دیده نمی‌شود.

رفع نم حرفه‌ای

نکته‌هایی برای عدم نم گرفتن مجدد ساختمان

برای جلوگیری از نم زدگی همواره تهویه هوا را جدی بگیرید. لباس‌های مرطوب را در درون خانه پهن نکنید تا خشک شوند و آن‌ها را به هیچ وجه بر روی بخاری نیندازید. از ورود نور خورشید به درون خانه دریغ نکنید. هود را در زمان پخت و پز روشن بگذارید.

به محض یافتن کوچک‌ترین میزان نم سریعاً با متخصصان مربوطه تماس بگیرید از پخش شدن آن جلوگیری شود. با رعایت همین نکات ساده دیگر لازم نیست نگرانی خاصی از بابت نم گرفتن دیوارهای منزل خود داشته باشید.

رفع کردن نم سایت برکه

سخن پایانی

رفع نم زدگی در مشهد باید با دقت بالا و بدون نیاز به تخریب صورت بگیرد. رفع نم امری ویژه و تخصصی است که تنها افراد مجرب و ماهر توانایی انجام آن را دارند. باقی ماندن نم در محیط‌ منجر به ایجاد مشکلات خطرناکی همچون به وجود آمدن قارچ و کپک بر روی دیوارها می‌شود.

این قارچ‌ها و کمک‌ها می‌توانند منجر به تسریع روند انتقال بیماری‌های عفونی و تنفسی خواهد شد که طبیعتاً امری مناسبی به شمار می‌رود. به منظور رفع نم باید از دستگاه‌ها و ابزارهایی که تنها برای این هدف ساخته شده‌اند، استفاده کنیم.

در غیر این صورت نمی‌توان محل اصلی رشد نم را تشخیص داد و تنها زمان و هزینه کاربر به هدر می‌رود. در صورتی که نیازمند رفع نم محیط مدنظر خود هستید، تنها کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما عزیزان را به طور کامل یاری کنند. رفع نم زدگی در مشهد با کمک برکه به ساده‌ترین شکل ممکن و جدیدترین روش ها همچون رفع نم با تکنولوژی نانو قابل انجام است. برای اطلاع از نحوه اجرا و هزینه رفع نم بدون خرابی نیز می توانید با کارشناسان ما در برکه در ارتباط باشید.

چرا باید رفع نم انجام شود؟

در صورت عدم رفع نم امکان ایجاد خطراتی مانند فرو ریختن دیوار و ایجاد قارچ و باکتری وجود دارد.

هزینه رفع نم چقدر است؟

هزینه مربوط به رفع نم با توجه به مواردی همچون میزان آسیب‌دیدگی و دستمزد کارشناسان مشخص می‌شود.

بهترین مرکز رفع نم مشهد کجاست؟

سایت برگه آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. برکه بهترین مرکز رفع نم مشهد محسوب می‌شود.

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز : 56

اولین کسی باشید که امتیاز خود را ثبت میکند

درباره برکه

ما در تیم فنی مهندسی برکه با تکیه بر دانش مدرن و آکادمیک همکاران خود در تلاشیم تا با ارائه بهترین طرح ها و راه حل ها خدماتی چون آب بندی مخازن ، آب بندی چاله آسانسور ، آب بندی ساختمان و … را به شما ارائه دهیم .

خدمات برکه

آخرین مطالب

It seems we can't find what you're looking for.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *