loader image

خدمات استخر در نوشهر

خانه | خدمات استخر | خدمات استخر در نوشهر

فهرست مطالب

3 علت برای همکاری با ارائه دهنده حرفه ­ای خدمات استخر در نوشهر

برای اینکه بتوانید در استخر خصوصی خود به همراه عزیزانتان، ساعاتی خوش و امن را سپری کنید و از آن لذت ببرید، نیاز دارید که از یک شرکت مجرب در زمینه خدمات استخر در نوشهر بهره بگیرید. خدمات استخر شامل فعالیت­های مختلفی هستند که برای حفظ، بهبود، تعویض آب، کنترل کیفی و نصب تجهیزات لازم استخر صورت می­گیرند.

در این مقاله به شما خواهیم گفت که این خدمات، چه چیزهایی هستند و چگونه می­توانید بهترین ارائه کننده خدمات استخر در نوشهر را پیدا کنید. با ما همراه باشید.

3 علت برای همکاری با ارائه دهنده حرفه¬ای خدمات استخر در نوشهر

3 دلیل برای اینکه چرا باید از خدمات استخر در نوشهر استفاده کنیم؟

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که چه دلیلی برای همکاری با یک شرکت متخصص در امر خدمات استخر در نوشهر وجود دارد و چرا نباید این کارها را خودتان انجام دهید؟! برای رفع این ابهام، سه نکته را برایتان شرح خواهیم داد.

نخست، حفظ عملکرد و کارایی استخر

استخر، سازه­ای حساس و پیچیده است که برای حفظ کارایی و طول عمر آن، باید اهتمام و مراقبت ویژه­ای نسبت به آن داشته باشید. اگر استخر خود را بدون توجه به نیازهای تعمیراتی و نگهداری آن استفاده کنید، ممکن است باعث شود که بخش­های مختلف آن تخریب شده و با ایجاد نقصان، عملکرد آن کاهش یابد.

برای پیشگیری از این مشکلات، باید از کادر ارائه­ دهنده مجرب و کارآزموده خدمات استخر در نوشهر کمک بگیرید که با رعایت استانداردهای فنی، قادر به ساخت، نصب، تغییر و تعمیر بخش­های مختلف استخر شما باشند.

تماس با برکه

دوم، رعایت بهداشت و سلامتی استخر

محیط استخر شما می­تواند محل رشد و تکثیر انواع میکروارگانیسم­ های بیماری­زا باشد که علاوه بر ایجاد بوی بد، می­توانند سلامت شما و سایرینی که از استخر استفاده می­کنند را هم به خطر بیندازند. این میکروارگانیسم ­ها شامل قارچ ­ها، باکتری­ ها، جلبک ­ها و سایر عوامل زیستی هستند که ممکن است عفونت در گوش، چشم و پوست ایجاد کنند و حتی سبب تب و لرز شوند.

برای جلوگیری از این خطرات، بهتر است که از خدمات یک شرکت معتبر در زمینه استخر در نوشهر استفاده کنید که دارای تجهیزات و تجربه لازم باشد تا آب استخر شما را به صورت منظم تصفیه و تعویض نموده و با استفاده از مواد شیمیایی مناسب و استاندارد و سایر لوازم بهداشتی، استخر شما را تمیز و سالم حفظ نماید.

سوم، حفظ زیبایی استخر

اگر استخر شما رنگین و خوشایند باشد، نه تنها سبب شادی بیشتر شما می­شود، بلکه ارزش خانه شما را هم بالا می­برد. برای رسیدن به یک استخر عالی و دلپذیر، باید با یک شرکت خدمات استخر در نوشهر همکاری کنید که با انتخاب طرح و تزیین مناسب و اجرای حرفه ­ای نور و صدا، بهترین فضا را برای استخر شما ایجاد کند.

حفظ زیبایی استخر

خدمات مختلف استخر در نوشهر که می­توان از آن­ها استفاده کرد

در شهر نوشهر، خدمات متنوعی برای استخرها وجود دارد که می­توان آن­ها را در دو گروه اصلی مورد بررسی قرار داد. این دو گروه عبارتند از خدمات ساخت استخر و خدمات بازسازی و نگهداری استخر. در این قسمت به توضیح هر یک از این خدمات می­پردازیم.

ساخت استخر در نوشهر

برای ایجاد یک استخر، باید کارهای زیاد و پیچیده­ ای انجام داد که نیاز به تخصص فنی، تجهیزات مناسب و رعایت قوانین و مقررات دارد. بسته به نوع، اندازه، شکل و محل استخر، روش ­های مختلفی برای ساخت آن ممکن است که توسط ارائه­ دهنده خدمات استخر در نوشهر بر اساس درخواست شما، یکی از آن­ها انتخاب و اجرا می­شود. چند مثال از روش­های رایج برای این کار عبارتند از:

ساختن به روش سنتی

روش قدیمی و سنتی ساخت استخر به این صورت است که اول زمین را به کمک بیل مکانیکی حفاری می­کنند و بعد، با بتن چارچوب یا فونداسیون کاسه استخر را درست می­کنند. بعد با کاشی یا مواد دیگر مثل پلیمرها، سطح داخلی کاسه استخر را پوشش می­دهند.

در آخر هم با نصب لوله­ ها، پمپ، فیلتر و تجهیزات دیگر، استخر را آماده به کار می­کنند. این روش نسبت به روش­های دیگر، هزینه و زمان بیشتری نیاز دارد، ولی مقاومت آن در برابر آسیب­های محیطی بالاتر است و قابلیت بازسازی و ترمیم بیشتری هم دارد.

ساختن به روش سنتی و کاشی کاری

ساخت با پانل ­های فولادی

در این روش، با به کار بردن ورقه­ های فولاد ضد زنگ و اتصال آن­ها به هم، قاب اصلی استخر تشکیل می­شود. سپس، لایه ضد آب (مثلا از جنس پلاستیک یا پلیمرها) روی آن کشیده می­شود و داخل استخر را آب ­بندی می­کند. در نهایت، با نصب لوله­ ها و تجهیزات، استخر آماده برای استفاده می­شود.

این روش در مقایسه با روش قدیمی ­تر که قبلا مورد بررسی قرار گرفت، زمان کمتر و در نتیجه، هزینه کمتری نیاز دارد، اما پایداری آن هم کمتر است. علاوه بر این، با استفاده از پانل ­های فولادی، دست شما به اندازه روش قبلی در طراحی شکل و اندازه ­ی استخر باز نخواهد بود و البته، هر چند سال یکبار باید لایه­ ی ضد آب را تعویض کنید.

ساخت با استفاده از فایبرگلاس

ارائه ­دهندگان خدمات استخر در نوشهر، در این روش برای احداث استخر از قالب‌هایی که از جنس فایبرگلاس هستند و قبل از این در کارگاه تولید شده‌اند، بهره می‌برند. این قالب‌ها به صورت یک تکه از طریق تریلی به محل نصب حمل می‌شوند. پس از آنکه گودال کنده شده و آرماتوربندی صورت گرفت، کاسه فایبرگلاسی استخر در گودال جا می‌گیرد و کارهای جزئی مثل لوله‌کشی و نصب تجهیزات، انجام می‌شوند.

روش فایبرگلاس نیاز به زمان کمتری دارد تا آماده شود، چرا که کاسه از قبل آماده شده است؛ اما تعمیرپذیری و دوام آن کم است و شکل و اندازه آن با محدودیت­هایی همراه است.

ساخت استخر به کمک فایبرگلاس و مواد پلیمری

اگر می‌خواهید استخر خود را بسازید، بهتر است از یک متخصص خوب در زمینه ساخت استخر در نوشهر کمک بگیرید. او می‌تواند به شما نشان دهد که چه نوع استخری برای شرایط شما مناسب است. برای اطلاع از خدمات استخر فشم، تهران، مشهد و سایر شهرها با کارشناسان ما در مجموعه برکه در ارتباط باشید.

خدمات مختلف تعمیر و نگهداری استخر در نوشهر

استخر شما برای اینکه سالم و کارآمد بماند، نیاز به مراقبت و تعمیر دائمی و دقیق دارد. در غیر این صورت، عملکرد استخر شما کاهش یافته و با مشکلات بهداشتی روبرو خواهد شد. برای جلوگیری از این مشکلات، بهتر است از یک شرکت حرفه‌ای و معتبر خدمات استخر در نوشهر بهره ببرید که با دارا بودن کارکنانی مجرب و وسایلی مناسب، بتواند استخر شما را به بهترین شکل ممکن مراقبت و در صورت نیاز، تعمیر کند. چند نمونه از این خدمات عبارتند از:

خدمات استخر در نوشهر – شستشو و نظافت استخر

آب استخر باید همیشه شفاف و تمیز باشد. برای این منظور، خدمات نظافت مرتب و منظم ضروری است. با این کار، می­توانید از انباشته شدن جلبک ­ها و باکتری ­ها در آب جلوگیری کنید. این خدمات شامل جمع­آوری آلودگی­ های سطحی یا رسوبات از بالا و پایین آب، شستشوی دیواره ­ها و کف استخر با استفاده از برس و مکنده، صاف کردن آب با استفاده از فیلترهای مکانیکی یا شیمیایی و در نهایت، تعویض آب در زمان مناسب است. برای نگهداری از آب استخر به صورت صحیح و بی­ خطر، باید از تجهیزات مناسب و مواد شوینده مخصوص استخر استفاده کنید و پروتکل­های بهداشتی را رعایت کنید.

خدمات استخر در نوشهر – نگهداری و تعمیر موتورخانه و تصفیه­خانه

اگر می­خواهید که استخر شما برای شناگران و کاربران شرایط مناسب و راحتی داشته باشد، باید موتورخانه را به صورت دوره­ای چک و تعمیر کنید. در این بخش، دستگاه­ هایی وجود دارند که آب را در سیستم می­چرخانند و عملیات مربوط به پاکسازی، گرمایش یا سرمایش آب را انجام می­دهند. همچنین، تجهیزات تصفیه آب نیز در این قسمت قرار گرفته­ اند.

تمامی این دستگاه­ها باید به صورت دوره­ای بازدید و تنظیم شوند. برای این کار، باید با یک تیم خدمات استخر در نوشهر همکاری کنید. آن­ها فشار و سطح آب را سنجش می­کنند، فیلترها را بازبینی کرده و در صورت لزوم عوض می­کنند، بر دمای آب نظارت می­کنند و در صورت ضرورت، مواد شیمیایی مناسب را برای بهبود کیفیت آب به آن اضافه می­کنند.

قسمت مهمی از موتورخانه استخر که تصفیه­خانه نامیده می­شود، برای پاک و تمیز کردن آب از هر نوع آلودگی کاربرد دارد. در آنجا، از انواع فیلترهای بایولوژیک، شیمیایی و مکانیکی استفاده می­شود که هر یک نقش خاص خود را در تصفیه آب ایفا می­کنند. برای حفظ عملکرد این فیلترها، باید به طور دوره­ای آن­ها را پاکسازی کرده یا در صورت نیاز، جایگزین کنید.

خدمات استخر در نوشهر – نگهداری و تعویض لوازم جانبی

استخر خود را با اضافه کردن اجزای جانبی، زیباتر و شادتر کنید. این اجزا شامل چراغ، پله، نرده، آبشار، بخارساز، جکوزی و سایر قسمت­هایی هستند که هر کدام با ویژگی­های خاص خود، استخر شما را به مکان دلنشین­ تری تبدیل می­کنند! برای حفظ این اجزا، باید در فواصل زمانی معینی آن­ها را بازرسی کرد و در صورت لزوم، آن­ها را تعمیر یا عوض کرد. این کار باعث می­شود تا استخرتان همواره در شرایطی مناسب بماند.

برای انجام این کار، بهتر است که از یک شرکت حرفه ­ای در خدمات استخر در نوشهر  و سایر شهرها همچون خدمات استخر شیراز بهره بگیرید که بتواند با بهترین کیفیت و قیمت، پروژه شما را اجرا کند.

خدمات استخر در نوشهر

خدمات استخر در نوشهر – تعویض آب استخر

آب استخر شما باید در فواصل زمانی مشخص، با آب تازه جایگزین شود تا از انباشت میکروب­ها و آلودگی آب جلوگیری شود. یک گروه متخصص در خدمات استخر در نوشهر می­توانند با رعایت کامل نکات بهداشتی، هر سه ماه یک بار، آب استخر شما را تعویض کنند. در این فرآیند، باید دقت کنید که مقادیر کلر و pH آب در حدود استانداردهای مورد پذیرش قرار گیرند.

خدمات استخر در نوشهر – ارزیابی بهداشت آب

تامین‌کنندگان خدمات استخر در نوشهر باید برای جلوگیری از عفونت‌های مختلف و حفظ سلامتی، وضعیت بهداشتی آب استخر را به طور دوره‌ای آزمایش و کنترل کنند. این آزمایش‌ها شامل سنجش پارامترهای شیمیایی گوناگون در آب می‌شوند، مانند تعداد باکتری­ها در هر میلی­لیتر از آب، مقدار کلر، pH، سختی، شوری و غلظت مولی نیترات.

چگونه شرکت مناسب خدمات استخر در نوشهر را پیدا کنیم؟

برای اینکه استخر خود را در نوشهر با بهترین کیفیت و اطمینان مدیریت کنید، نیاز دارید که با یک شرکت مجرب و کارآزموده در این حوزه همکاری داشته باشید. برای این منظور، باید چند معیار را در ذهن خود داشته باشید: اولین معیار، سوابق و تخصص شرکت در زمینه خدمات استخر در نوشهر است؛ باید بدانید که این شرکت چه پروژه­ هایی را پشت سر گذاشته و چگونه بازخوردهایی از مشتریان قبلی خود دریافت کرده است.

دومین معیار، ضمانت و پشتیبانی شرکت است. اطلاع پیدا کنید که شرکت مورد نظر، تا چه زمانی مسئولیت خدمات خود را به عهده می­گیرد. در آخر، هزینه خدمات را جویا شوید و با سایر شرکت­ها مقایسه نمایید.

خدمات استخر در نوشهر: چگونه انتخاب کنیم؟

اگر به دنبال یک شرکت معتبر و حرفه‌ای برای خدمات استخر در نوشهر هستید، پیشنهاد می‌کنیم با گروه مهندسی برکه تماس بگیرید. شرکت برکه با داشتن تجهیرات روز و کارشناسان مجرب، می‌تواند خدمات با کیفیت و قابل اعتمادی را برای استخر شما انجام دهد. گروه مهندسی برکه با سابقه‌ای بیش از 15 ساله در زمینه خدمات استخر، تجربه‌ای گسترده در انجام پروژه‌های مختلف دارد و همواره تلاش کرده است تا نظر مشتریان را جلب کند.

این شرکت با رعایت استانداردهای بین‌المللی، گارانتی و قیمت مناسب و رقابتی، به شما کمک می‌کند تا استخر خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کرده، بسازید و نگهداری کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما، با شماره‌ی ۰۹۱۲۸۵۹۸۶۵۰ تماس بگیرید.

خدمات استخر در نوشهر همراه شما برای داشتن استخری زیبا و سالم

نکاتی برای پیشگیری از آسیب دیدگی استخر شما

برای اینکه کمتر به خدمات استخر در نوشهر نیازمند شوید، می­توانید چند کار را به صورت شخصی انجام دهید. این مسئله به حفظ سلامت استخر شما کمک کرده و از هزینه­های بعدی شما خواهد کاست.

حفاظت از استخر در زمستان

اگر می خواهید استخر خود را در فصل سرما (معمولا از نیمه پاییز تا نیمه بهار) از آسیب­های محیطی محافظت کنید، بهتر است که از یک پوشش پلاستیکی مقاوم برای بستن سطح رویی آب استخر استفاده کنید. این کار باعث می­شود که آب استخر شما کثیف و یا یخ­زده نشود و همچنین، جلوی خراب شدن قسمت های الکترونیکی و مکانیکی استخرتان را می­گیرد. شما می­توانید در فصول دیگر و در زمان­هایی که از استخر خود استفاده نمی­کنید نیز از این پوشش پلاستیکی برای جلوگیری از ورود آلودگی­ها به آب استخر بهره ببرید.

حفظ نظافت کاسه استخر

پاکسازی منظم استخر، از عوامل مهم برای حفظ بهداشت آن است. شما می­توانید به صورت دستی برگ­های ریخته شده، آلاینده­های قابل رویت با چشم غیر مسلح و جلبک­های جمع شده روی سطح آب استخر را جمع کنید. با این کار، احتمال رسوب و یا گسترش­ آلودگی­ها را کم می­کنید و در نتیجه، خارج از زمان استاندارد نیازمند تعویض آب یا سایر خدمات استخر در نوشهر نخواهید شد.

نگهداری مناسب از اجزای استخر

برای اینکه استخر خود را در حالت بهینه نگه دارید، حداقل یک بار در هر فصل، اجزای مختلف آن را با دقت بررسی کنید و در صورت لزوم، تعمیر یا تعویض کنید. وضعیت فیلتر، پمپ، سنسورها، دریچه­های الکتریکی، نشت آب، صداهای عجیب و غیره را چک کنید و اگر هرگونه مشکل یا خرابی مشاهده کردید، فورا با شرکت ارائه­دهنده خدمات استخر در نوشهر تماس بگیرید.

جمع بندی

در این نوشته، خدمات استخر در نوشهر را مورد بررسی قرار دادیم و دلایل اهمیت این خدمات را توضیح دادیم البته ارائه خدمات در سایر شهرها همچون خدمات استخر در کرج، تهران، شیراز و … نیز به همین روال است. خدمات استخر شامل دو بخش اصلی ساخت و تعمیرات می­شوند که هر یک به صورت جزئی تحلیل شدند. علاوه بر این، معیارهای انتخاب یک شرکت مناسب برای دریافت خدمات استخر در نوشهر را برای شما معرفی کردیم و در پایان، نکات مهمی را برای نگهداری و بهبود استخر مورد بررسی قرار دادیم.

اگر شما هم قصد دارید استخر خود را با کیفیت بالا و اطمینان خاطر بسازید، تعمیر کنید یا نسبت به زیباسازی آن اقدام کنید، می­توانید با گروه مهندسی برکه تماس بگیرید و از خدمات استخری ما استفاده کنید. ناگفته نماند که خدمات استخر در ارومیه، تهران، مشهد، اصفهان و سایر استان ها نیز توسط مجموعه برکه قابل انجام است.

خدمات استخر در نوشهر چه زمانی قابل انجام است؟

این خدمات توسط گروه مهندسی برکه، در همه روزهای هفته، از ساعت 9 صبح تا 9 شب، قابل انجام است. برای رزرو زمان، لطفا حداقل ۲۴ ساعت قبل از موعد مورد نظر خود با ما تماس بگیرید.

خدمات استخر در نوشهر چقدر هزینه دارد؟

هزینه خدمات بستگی به نوع و اندازه استخر، مدت زمان و نوع خدمات مورد نظر شما دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق، لطفا با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده راهنمایی شما هستند.

چه خدماتی برای استخر در نوشهر ارائه می¬شود؟

خدمات استخر ما در نوشهر شامل دو بخش اصلی هستند: خدمات ساخت و خدمات تعمیر و نگهداری استخر.

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز : 48

اولین کسی باشید که امتیاز خود را ثبت میکند

درباره برکه

ما در تیم فنی مهندسی برکه با تکیه بر دانش مدرن و آکادمیک همکاران خود در تلاشیم تا با ارائه بهترین طرح ها و راه حل ها خدماتی چون آب بندی مخازن ، آب بندی چاله آسانسور ، آب بندی ساختمان و … را به شما ارائه دهیم .

خدمات برکه

آخرین مطالب

It seems we can't find what you're looking for.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *