loader image

خدمات استخر گیلاوند

خانه | خدمات استخر | خدمات استخر گیلاوند

خدمات استخر گیلاوند

خدمات استخر شامل طیف گسترده‌ای از عملیات مانند طراحی و ساخت، آب بندی و عایق کاری، تعمیر و نگهداری تجهیزات، اجرای تصفیه خانه، نوسازی و… است. در صورتی که یک استخر دارید و نیاز به خدمات خاصی پیدا کرده‌اید متن زیر که شامل بخشی از خدمات استخر گیلاوند است را بخوانید، شاید بتوانید سرویس مورد نظر خود را دریافت نمایید.

طراحی و ساخت استخر

اصلی‌ترین خدماتی که متخصصان ما در زمینه استخر، به شما ارائه می‌دهند شامل طراحی و ساخت آن است. استخرها انواع مختلفی دارند و به مقاصد گوناگون ساخته می‌شوند. در ادامه درباره تعدادی از انواع استخرهایی که توسط تیم ما طراحی و ساخته می‌شوند، توضیحاتی ارائه شده است.

طراحی و ساخت استخر

ساخت استخر در خانه یا ویلا

افراد زیادی علاقه دارند که در خانه یا ویلای خود، یک استخر بزرگ برای شنا کردن داشته باشند. با این حال بسیاری از آن‌ها نمی‌دانند از کجا باید شروع کنند و چه مراحلی را طی نمایند.

اگر شما هم یکی از این افراد هستید، لازم نیست نگران باشید، متخصصان ما می‌توانند، رویای ایجاد یک استخر شگفت انگیز در خانه یا ویلای شما را تحقق ببخشند. این کار طی چند مرحله ساده انجام می‌شود و متخصصان ما در همه این مراحل شما را یاری خواهند کرد.

چنانچه طرح خاصی در ذهنتان است که می‌خواهید آن را پیاده سازی کنید، کافی است آن را با مهندسان ما در میان بگذارید. علاوه بر استخر، می‌توانید برای طراحی محوطه اطراف استخر نیز روی ما حساب کنید. طراحان ما بهترین و مدرن‌ترین طراحی‌ها را متناسب با فضای خانه یا ویلای شما، به شما عرضه خواهند کرد.

ساخت استخر در جنگل یا باغ

اگر غواصی در دریاچه، رودخانه یا برکه را دوست دارید، می‌توانید درباره ساخت یک استخر طبیعی در یک باغ یا جنگل فکر کنید. این استخرها می‌توانند تجربه مشابهی را برای شما رقم بزنند.

این نوع استخرها تنها قسمتی از خدمات استخر گیلاوند هستند. استخرهایی که در دل طبیعت ساخته می‌شوند، معمولا با آب طبیعی و بدون مواد شیمیایی پر می‌شوند. با گذشت زمان نیز گیاهان و حیات وحشی که به استخر می‌آیند به ایجاد منظره‌ای زیبا کمک می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند، هر زمان که دوست دارید در میان طبیعت، با آرامش آب‌تنی کنید.

تماس با برکه

ساخت استخر بلوکی بخشی از خدمات استخر گیلاوند است

ساخت استخر به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. یکی از این روش‌ها، استفاده از بلوک‌های بتنی است. این روش نسبت به سایر روش‌ها کم هزینه‌تر، آسان‌تر و پرکاربردتر است. استخرهای بتنی در برابر زلزله مقاوم هستند و دوام خوبی دارند. این نوع استخرها را می‌توان در هر شکل و اندازه‌ای ساخت. همچنین برای ظاهر سازی آن‌ها، با طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها روبه رو خواهید بود. البته نصب آن‌ها کمی طولانی‌تر است و همچنین نیاز به نظافت بیشتری خواهند داشت.

ساخت استخر ماهی

دسته‌ای از استخرها، آن‌هایی هستند که به منظور پرورش ماهی، میگو و سایر آبزیان ساخته می‌شوند. این استخرها انواع مختلفی دارند که عبارتند از: برکه‌های خاکی، استخرهای بتنی، استخرهای برزنتی، حوض‌های پلاستیکی یا لاستیکی (برای افراد مبتدی).

اگر به پرورش ماهی علاقه دارید و می‌خواهید انواع ماهی خوراکی را برای مقاصد تجاری، تفریحی و … پرورش دهید، ساخت استخرهای خود و همچنین خدمات تاسیسات استخر خود را به ما بسپارید.

ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی

تقریبا همه کسانی که صاحب یک زمین کشاورزی هستند، نیاز دارند که یک استخر ذخیره آب برای خود بسازند. این استخرها علاوه بر اینکه می‌توانند آب مورد نیاز گیاهان را ذخیره کنند، برای پرورش ماهی یا دام، زیبا سازی محیط، مقاصد تفریحی و … نیز مفیدند. استخرهای ذخیره آب کشاورزی معمولا در انواع مختلف بتنی، ژئوممبران، فایبرگلاس و … توسط تیم خدمات استخر گیلاوند ساخته می‌شوند.

ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی

ساخت استخر ژئو ممبران

ژئو ممبران در واقع، ورق‌های‌ ساخته شده از پلیمر هستند. این ورق‌ها کاملا ضد آب و نفوذ ناپذیر بوده و برای ساخت استخر بسیار مناسب هستند. انواع ژئوممبران در کیفیت و ضخامت با هم تفاوت دارند. آن‌ها بسیار انعطاف پذیر، مقاوم و از نظر شیمیایی نیز خنثی هستند. سرعت ساخت این نوع استخرها بسیار بالا است. لازم به ذکر است که استخرهای ژئوممبران معمولا برای پرورش ماهی، دامداری، کشاورزی و … به کار می‌روند.

اگر می‌خواهید استخر ژئوممبران بسازید یا اگر استخر ژئوممبران دارید و می‌خواهید ورق‌های آن را تعویض کنید، کافی است با ما تماس بگیرید.

آب بندی استخر توسط خدمات استخر گیلاوند

استخرها پس از ساخته شدن، نیاز به مراقبت دارند. یکی از کارهایی که باید در این زمینه انجام شود، آب بندی است. آب بندی استخر به معنای ضد آب کردن سطح استخر بوده و برای جلوگیری از نفوذ آب به مصالح و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی، انجام می‌شود. این کار به روش‌های مختلفی صورت می‌پذیرد. در ادامه با تعدادی از خدمات ما در این زمینه آشنا شوید.

آب بندی استخر نانو

آب بندی استخر به کمک مواد نانو یکی از بهترین و محبوبترین روش‌های ضد آب کردن کف و دیواره‌های استخر است. مواد نانو می‌توانند شکاف‌ها و درزها را به خوبی پر کنند. این مواد غیر سمی هستند. پوششی که روی سطح استخر ایجاد می‌کنند، کاملا نامرئی است و بنابراین ظاهر استخر را تغییر نمی‌دهند.

مواد نانو در برابر عوامل محیطی مانند اشعه خورشید یا مواد شیمیای موجود در آب، مقاومت خوبی دارند. این مواد می‌توانند تا سال‌ها، دوام داشته باشند. مواد نانو روی انواع سطوح قابل اجرا هستند و بدون نیاز به تخلیه آب استخر، می‌شود آن را ترمیم کرد. آب بندی استخر نانو یکی از خدمات استخر گیلاوند است. با مهندسان ما تماس بگیرید.

آب بندی استخر توسط خدمات استخر گیلاوند

آب بندی استخر بتنی

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که قبل و پس از ساخت استخر بتنی باید انجام شود، آب بندی با یک عایق رطوبتی مناسب است. زیرا بتن ماده‌ای است که مستعد نفوذ آب است. این آب می‌تواند هم از آب‌های زیرزمینی و هم از طریق آب موجود در استخر، به آن نفوذ پیدا کند. بنابراین باید هم قبل از ساخت استخر و هم بعد از آن، آب بندی به طور کامل و دقیق انجام شود.

 آب بندی استخر بتنی به روش‌های مختلف و با مواد گوناگون مانند قیر، سیمان، نانو مواد و … قابل انجام است. اگر می‌خواهید استخر بتنی خود را به صورت حرفه‌ای آب بندی کنید، بهتر است از یک متخصص کمک بخواهید.

خدمات استخر گیلاوند برای موتورخانه

موتورخانه عنصر کلیدی استخر است. یک موتورخانه از اجزای مختلفی مانند پمپ، فیلتر، گرمکن و… تشکیل شده است. تهیه تجهیزات، پیاده سازی، نگهداری و تعمیر یا تعویض هر یک از قطعات موتورخانه استخر یک کار حرفه‌ای است و باید توسط متخصصان صورت پذیرد. در ادامه می‌توانید با تعدادی از خدماتی که در این زمینه به شما ارائه می‌شود، آشنا شوید.

راه‌اندازی یا ارتقا موتورخانه استخر

ممکن است در خصوص انواع تجهیزات لازم برای موتورخانه، نیاز به مشاوره پیدا کنید. متخصصان ما تمام مشاوره‌های لازم را در این زمینه به شما ارائه خواهند کرد. همچنین ممکن است تجهیزاتتان فرسوده شده باشد و بخواهید که آن‌ها را به روز رسانی کنید، در این زمینه هم می‌توانید از ما کمک بگیرید. خدمات استخر گیلاوند بهترین، مدرن‌ترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات را به شما معرفی خواهد کرد.

سرویس و نگهداری موتورخانه

برای اطمینان از سالم بودن و عملکرد صحیح تجهیزات استخر، باید مرتبا آن‌ها را بازرسی کرد. اگر این کار به طور منظم انجام شود، می‌توان مشکلات کوچک را قبل از تبدیل شدن به مشکلات بزرگ تشخیص داد و آن‌ها را مدیریت کرد.

خدماتی که در این زمینه ارائه می‌شود مختلف است. به عنوان مثال تمیز کردن پمپ‌ها باید به صورت هفتگی انجام شود یا بسته به نوع فیلتر و میزان استفاده شما از استخر یا آبگرم، فرکانس تمیز کردن فیلتر می‌تواند از یک بار در ماه تا سه یا چهار بار در سال متغیر باشد.

تعمیرات موتورخانه

تجهیزات استخر ممکن است به دلیل فرسودگی یا سایر عوامل خراب شوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند. به عنوان مثال پمپ‌ها اگر ترک خورده باشند یا خراب شده باشند و یا حتی سر و صدای زیادی تولید کنند، باید تعویض شوند یا مثلا گرمکن‌ها در صورتی که درست کار نکنند باید توسط یک متخصص بازرسی و در صورت نیاز تعمیر شوند.

لازم به ذکر است در صورتی که هر یک از قطعات موجود در موتورخانه استخرتان، نیاز به تعمیر پیدا کرد، متخصصان ما قادر به انجام آن هستند.

اجرای تصفیه خانه استخر با خدمات استخر گیلاوند

همانطور که می‌دانید، آب استخر باید تحت تصفیه قرار گیرد تا شفاف و تمیز، عاری از مواد مضر، باکتری‌ها، ویروس‌ها، جلبک‌ها و سایر عوامل بیماری زا و همچنین مناسب برای استفاده شناگران باشد.

تصفیه کامل و دقیق آب و اجرای یک تصفیه خانه استاندارد، از اهمیت بالایی برخوردار است. پیشنهاد می‌کنیم این کار را بر عهده خدمات استخر گیلاوند بگذارید.

اجرای تصفیه خانه استخر با خدمات استخر گیلاوند

آب استخر طی مراحل مختلفی تصفیه می‌شود. ابتدا باید آب از استخر به تصفیه خانه منتقل شود. در تصفیه خانه، انواع آلودگی‌ها مانند مو، گچ، برگ و… از آب حذف می‌شوند. بعد از آن هم آلاینده‌های ریزتر که باعث کدری آب شده‌اند، برطرف خواهند شد. این کار معمولا توسط فیلترهای شنی انجام می‌شود. در نهایت، آلاینده‌ها به فاضلاب تخلیه می‌شوند. آب تصفیه شده مجددا قابل استفاده خواهد بود. گاهی تصفیه، با افزودن مواد شیمیایی به آب قابل انجام است. اما قطعا کافی نیست.

همانطور که دیدید، یک تصفیه خانه از اجزای مختلفی تشکیل شده است. اگر می‌خواهید استخرتان را به یک تصفیه خانه حرفه‌ای مجهز کنید می‌توانید از متخصصان ما کمک یا مشاوره بخواهید.

باز طراحی و نوسازی

گاهی ممکن است فکر کنید، استخرتان چیزی کم دارد و می‌تواند زیباتر باشد. گاهی هم استخرتان بسیار قدیمی شده و دوست دارید آن را ارتقا دهید. حتی ممکن است، نشانه‌هایی از شکاف، نشتی، ساییدگی و پارگی روی قسمت‌های مختلف استخرتان بینید.

چه به دلایل زیبایی باشد و چه اهداف عملی‌تر، بهتر است برای یک پروژه بازسازی استخر آماده باشید. انواع استخرهای ناتمام، قدیمی یا غیر استاندارد می‌توانند توسط مهندسان ما طراحی و بازسازی شوند. حتی ممکن است بعضی از استخرها از ایمنی کافی برخوردار نباشند.

برای اطلاع از این موضوع از یک متخصص بخواهید تا استخرتان را بازرسی کرده و سپس ویژگی‌های ایمنی آن را ارتقا دهید. ارتقا استخر خانه، چه از نظر شکل ظاهری و چه از لحاظ شرایط ایمنی، می‌تواند روی ارزش ملک تاثیر بگذارد و آن را افزایش دهد.

خدمات استخر گیلاوند برای مشاوره

جالب است بدانید که خدمات استخر گیلاوند شامل مشاوره هم است. زیرا ممکن است به عنوان مالک یک استخر خانگی یا تجاری، سوال‌های زیادی درباره نحوه طراحی و ساخت یا نگهداری و تعمیر داشته باشید.

همانطور که دیدید، استخرها انواع مختلفی دارند و با هدف‌های مختلفی هم ساخته می‌شوند. باید قبل از ساخت استخر، هدف خود را مشخص کنید. آن‌ها می‌توانند بسیار ساده یا برعکس بسیار مدرن و پیشرفته باشند. این موضوع ممکن است تحت تاثیر میزان بودجه یا نیاز و سلیقه شما قرار بگیرد. یک استخر علاوه بر حوضچه، تجهیزات مختلفی هم دارد که باید با آن‌ها به خوبی آشنا باشید و نحوه عملکرد هرکدام را نیز بدانید. هرگونه سوالی در هر قسمتی داشته باشید، ما همواره آماده پاسخگویی به شما هستیم.

خدمات استخر گیلاوند برای مشاوره

جمع بندی

اگر یک فضای بزرگ در اختیار دارید و بدون استفاده مانده است، شاید بهترین گزینه، ساخت یک استخر در آن باشد. استخرها علاوه بر ایجاد یک فضای مفرح و زیبا، بسیار کاربردی نیز هستند. بسته به فضایی که دارید یا هدف‌ها و نیازهایتان می‌توانید تصمیم بگیرید که یک استخر خانگی یا ویلایی، یک استخر در باغ یا جنگل، استخری برای پرورش ماهی یا برای اهداف کشاورزی، بسازید.

پس از ساخت استخر، مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید، آب بندی آن است. این کار به روش‌های مختلفی صورت می‌پذیرد. به عنوان مثال در حال حاضر استفاده از مواد نانو برای این کار، بسیار محبوب است و مزایای زیادی هم دارد که در متن به آن‌ها اشاره شد.

علاوه بر همه این‌ها، لازم است تا تجهیزات استخرتان را مرتبا بازرسی کنید و در صورت نیاز آن‌ها را تعمیر یا تعویض کنید. خدمات استخر گیلاوند در کنار شماست و به صورت کاملا حرفه‌ای به شما کمک خواهد کرد.

برای دریافت خدمات، می‌توانید از گروه مهندسی برکه کمک بگیرید. جهت آشنایی بیشتر با این مجموعه و دریافت مشاوره، کافی است که به سایت این شرکت مراجعه کنید. آدرس اینترنتی آن، berke.ir است.

از کجا بفهمیم چه نوع استخری برای فضایی که داریم مناسب است؟

می‌توانید از خدمات مشاوره‌ای ما کمک بگیرید.

چقدر طول می‌کشد تا استخر پس از آب بندی قابل استفاده شود؟

این موضوع به ماده استفاده شده بستگی دارد و معمولا کمتر از یک روز است.

هر چند وقت یک بار باید آب استخر را تصفیه کرد؟

معمولا هر 8 ساعت

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیاز : 55

اولین کسی باشید که امتیاز خود را ثبت میکند

درباره برکه

ما در تیم فنی مهندسی برکه با تکیه بر دانش مدرن و آکادمیک همکاران خود در تلاشیم تا با ارائه بهترین طرح ها و راه حل ها خدماتی چون آب بندی مخازن ، آب بندی چاله آسانسور ، آب بندی ساختمان و … را به شما ارائه دهیم .

خدمات برکه

آخرین مطالب

It seems we can't find what you're looking for.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *