loader image

خدمات استخر تهران

خانه | خدمات استخر | خدمات استخر تهران

خدمات استخر تهران

یکی از جذاب‌ترین و بهترین اقداماتی که می‌توان در باغ و ویلاها انجام داد، ساخت استخر برای تجربه شنای لذت‌بخش است. یک استخر رو باز برای روزهای گرم تابستانی یا یک استخر سرپوشیده برای تمام فصل‌های سال، تفریح و شادی را به محیط دلخواه شما به ارمغان می‌آورد.

مسئله‌ای که علاوه بر تصمیم‌گیری به ساختن استخر اهمیت دارد، گرفتن از یک تیم مهندسی متخصص برای نگهداری پس از ساخت است. به‌خصوص اگر در شهر تهران زندگی می‌کنید برای خدمات استخر تهران، نیاز به آگاهی از نوع خدمات و مطالب مرتبط با آن دارید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

تماس با برکه

اهمیت خدمات استخر تهران

خدمات استخر شامل خدماتی در خصوص ساخت استخر، تعمیرات و نگهداری آن می‌شود. این موضوع که شما از این خدمات اطلاع داشته ‌باشید باعث بهبود روند ساخت و نگهداری بهتر از استخر می‌شود.

به‌عنوان مثال چند موردی که در ساخت استخر و انجام خدمات ساخت استخر تهران باید در نظر داشته ‌باشید، این است که استخرها نباید در محیط‌های لغزنده و رونده ساخته شوند. همچنین ساخت آنها در حاشیه دامداری و مناطقی که تصفیه‌خانه‌های فاضلاب‌های متفاوت در آنجا وجود دارد نیز اشتباه است.

استفاده از بتن‌های مسطح و آرماتوربندی‌های استاندارد در ساخت مخزن استخرها ضروری است. نحوه کارگزاری تأسیساتی مانند لوله‌ها هم از مواردی است که باید در ساخت استخر و خدمات استخر تهران مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

برای داشتن استخری پاکیزه و عاری از هرگونه آلودگی، نبود هیچ‌گونه حشره در استخر و محیط اطراف آن، تمیز بودن آب استخر از لحاظ شیمیایی، تنظیم سختی و pH مناسب آب، جلوگیری از رشد انواع باکتری‌ها و همچنین جلوگیری از رشد جلبک، نیاز است تمام موارد استاندارد ساخت استخر از ابتدا رعایت و خدمات استخر به‌صورت دوره‌ای منظم انجام شود.

بررسی انواع خدمات استخر تهران

بررسی انواع خدمات استخر تهران

از دیگر خدمات استخر تهران که باید به آنها توجه داشت و برای انجام این خدمات از یک تیم تخصصی کمک گرفت، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استفاده از چیلرهای تراکمی و جذبی
  2. نصب چیلرهای کوچک با نام مینی‌چیلر برای حوضچه‌های آب سرد استخر
  3. عایق کردن سیستم موتورخانه با استفاده از مواد باکیفیت و بهترین مصالح
  4. نصب سختی‌گیر مناسب برای محاسبه سختی آب استخر، شارژ منظم و احیای آن
  5. تعمیر و سرویس دوره‌ای پمپ‌ها جت استخر و همچنین پمپ‌های تخلیه
  6. راه‌اندازی دستگاه تنظیم کلر و pH اتوماتیک
  7. نصب و راه‌اندازی بویلر آب داغ برای استخرهای دارای سیستم راه‌اندازی آب گرم
  8. آب‌بندی تانک جکوزی و همچنین استخر با استفاده از مواد رزین درجه‌یک
  9. اجرای سیستم‌های تزریق کلر
  10. استفاده از بویلر برای سونا بخار
  11. استفاده از مشعل و المنت‌های استاندارد برای راه‌اندازی سونا خشک
  12. آب‌بندی نمای استخر و تجهیزات مرتبط با آن با استفاده از مصالح درجه‌یک
  13. تعمیر و حفظ حصار استخر، پله‌ها و نردبان و نرده‌های اطراف محیط استخر

خدمات استخر تهران برای افزایش کیفیت آب استخر

علاوه بر اهمیت متد ساخت استخر، سلامت آب آن نیز از درجه اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پاکیزه نبودن آب استخر و عدم کارکرد صحیح تجهیزات استخر، ممکن است باعث آسیب‌های هنگفتی شود. باید به پاکیزه بودن آب استخر و توانایی استرلیزه کردن آب توسط تأسیسات نصب‌شده در استخر مطمئن بود.

خدمات استخر تهران برای افزایش کیفیت آب استخر

از خدماتی که در رابطه با کیفیت آب استخر می‌توان انجام داد یا در نظر گرفت، استفاده حتمی از دستگاه تنظیم pH است. این دستگاه از اسیدی یا بازی شدن نامناسب آب جلوگیری می‌کند. همچنین سرویس کلردهی به آب نیز باید به‌طور مرتب کار کند.

نصب ازن، استفاده از جارو استخر، تعویض به‌موقع شن سیلیس در دستگاه تصفیه و بک واش فیلترهای شنی استخر نیز باید جدی گرفته شوند. رعایت تمامی این موارد باعث حفظ کیفیت آب خواهد شد. استفاده از برندهای معتبر برای سرویس و نگهداری استخر نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

اگر از یک تیم تخصصی برای خدمات استخر تهران خود کمک بخواهید باید مطمئن شوید تمامی موارد را تا حد امکان رعایت کنند و از مواد باکیفیت برای ساخت و سرویس‌دهی در زمینه آب استخر استفاده شود.

تعمیر و نگهداری موتورخانه استخر

موتورخانه استخر، قلب آن است! معمولاً موتورخانه‌ها با فاصله کمی از استخر ساخته می‌شوند و نیازمند رعایت نکات خاص و استفاده حتمی از یک‌سری ملزومات هستند. ملزومات ساخت موتورخانه، استفاده از عایق‌ها، استفاده حداقل از لوله‌کشی، نصب پمپ با قدرت مناسب، سیستم تصفیه و … از جمله این نکات به شمار می‌آیند.

تعمیر و نگهداری موتورخانه استخر

اما مسئله دیگری که اهمیت دارد، خدمات دوره‌ای برای نگهداری این ملزومات است. برای نگهداری و تعمیر تأسیسات داخل موتورخانه یا حتی در داخل استخر، نیاز است تیم مهندسی متخصص مانند مهندسان مکانیک به‌صورت دوره‌ای پس از راه اندازی موتورخانه و استخر شما بازدید کرده و در صورت وجود هرگونه ایرادی به‌سرعت مشکل استخر شما را رفع کنند.

خدمات ساخت و نگهداری استخر در فصل‌های مختلف سال

قطعاً ساخت استخرها در داخل محیط بسته با ساخت استخرهای روباز بسیار متفاوت است و در فصل‌های سرد سال سختی‌های بیشتری نسبت به روزهای آفتابی برای ساخت استخر وجود دارد. به همین ترتیب خدمات نگهداری از استخر نیز درگیر با چالش‌های متنوعی می‌شود.

1.    خدمات ضروری استخر در فصل‌های سرد

  • استفاده از مواد شیمیایی باکیفیت برای جلوگیری از ایجاد و رشد جلبک
  • ایجاد تجهیزات مناسب برای تنظیم دمای آب و محیط
  • سرویس دوره‌ای منظم برای کلر دهی و پاکیزه کردن آب
  • ایجاد پوشش برای استخرهای روباز
  • تنظیم سیستم گرمایی و بویلرها برای استخرهای دارای آب گرم

2.    خدمات ضروری استخر در فصل‌های گرم

  • برداشتن پوشش از استخرهای روباز
  • متعادل سازی مواد شیمیایی
  • بررسی تجهیزات استخر به‌خصوص پمپ
  • اطمینان از بی‌خطر بودن آب استخر توسط تیم متخصص

خدمات ساخت و نگهداری استخر در فصل‌های مختلف سال

پیشنهادات ویژه خدماتی برای روزهای آفتابی هنگام استفاده از استخرهای روباز

استفاده از استخر فصل به‌خصوصی ندارد، اما در فصل تابستان تقاضا برای استفاده از استخر به اوج خود می‌رسد. در این فصل باید به نکات ویژه‌ای دقت کرد، به‌عنوان مثال با نصب چند آیتم ساده بر استخر می‌توان از خطرات جدی جلوگیری کرد.

این خدمات شامل نرده در قسمت‌های لازم که تیم مهندسی ساخت استخر تشخیص می‌دهند، پوشش زه‌کشی، نرده مخصوص دستگیره و بالابر استخر است که در نهایت امنیت استخر را افزایش می‌دهند. تیم تخصصی خدمات استخر تهران باید به‌خوبی بتوانند تمامی امکانات مرتبط با استخرهای روباز را برای شما فراهم کنند.

بررسی خدمات استخر تهران شامل خدمات فنی ساخت

در ساخت یک استخر، رعایت صحیح خدمات فنی آن غیرقابل چشم‌پوشی است. استفاده از مواد مصالح مرغوب و کمک گرفتن از تیم حرفه‌ای در اولویت قرار دارد. خدمات فنی استخر شامل نصب صحیح تأسیسات استخر، موتورخانه و دیگر تجهیزات مرتبط با آن می‌شود.

از جمله تجهیزاتی که در خدمات استخر باید مورد توجه قرار بگیرند، پمپ آب استخر، دستگاه تصفیه آب، لوله‌های استفاده شده برای انتقال آب، پمپ تزریق، سیم کشی برق و اتصالات در داخل استخر و موتورخانه، دستگاه کلردهی، دستگاه بویلر یا هیتر، تجهیزات کنترل مواد شیمیایی آب، مخزن اسید و فیلترهای آب هستند.

برای نصب و راه‌اندازی تمام این تجهیزات در خدمات استخر تهران و یا خدمات استخر در نوشهر، خدمات استخر اصفهان و سایر استان ها نیاز به تیم متخصص و باتجربه خواهید داشت که مهارت کافی برای راه‌اندازی درست استخر و موتورخانه آن را داشته‌ باشند.

سرویس و نگهداری تجهیزات

سرویس و نگهداری تجهیزات

علاوه بر خدماتی که از شرکت‌های خدمات استخر به شما عرضه می‌شود، نگهداری از استخر نیازمند سرویس‌های دوره‌ای منظم برای پاک‌سازی است. هر بازه زمانی نیاز به خدمات متفاوتی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

خدمات هفتگی استخر

  • بررسی میزان pH که باید در بازه ایده‌آل 7.2 تا 7.6 باشد.
  • میزان قلیایی بودن آب نیز باید در حدود 60 تا 120 ppm باشد.
  • سختی کلسیم در محدوده 200 تا 500 ppm مورد قبول است.
  • سطح کلر آب نیز باید در محدوده 1 تا 4 بخش در میلیون ppm اندازه‌گیری شود.
  • در نهایت سطح تثبیت‌کننده باید در حدود 20 تا 50 ppm نشان داده شود.
  • فرچه زدن دیواره‌های استخر برای جلوگیری از ایجاد و رشد قارچ و جلبک‌ها با فرچه‌های مخصوص که از مهم‌ترین خدمات هفتگی به‌شمار می‌رود.

سرویس ماهانه در خدمات استخر تهران

  • وارد کردن شوک به استخر

ضرورتی برای انجام ماهانه این خدمات وجود ندارد، اما پیشنهاد می‌شود در دوره‌های زمانی حدوداً یک ماهه این کار انجام شود. شوک وارد کردن به استخر برای از بین بردن جلبک‌ها و باکتری‌ها انجام شده و باعث تجزیه کلر ترکیبی نیز خواهد شد.

  • بررسی صحیح اسید سیانور یک و کلسیم

شرایط به خطر افتادن سختی کلسیم در استخرهای معمولی با استخرهای فایبرگلاس متفاوت است. این سختی باید حتماً ماهانه مورد سنجش قرار گیرد. همچنین در صورتی که سطح اسید سیانور یک استخر افزایش پیدا کند نیز با تخلیه بخشی از آب استخر و پر کردن مجدد آن می‌توانید این میزان را کنترل کنید.

سرویس ماهانه در خدمات استخر تهران

  • شست‌وشوی منظم فیلتر

فیلترهای استخر نیاز به شستشوی ماهیانه دارند. با کنترل کردن گیج فشار می‌توانید هنگامی که گیج فشار فیلتر بالاتر از حد استاندارد 10 psi قرار گرفت، از آلوده شدن آب جلوگیری کنید. در این هنگام لازم است ابتدا فیلتر را خارج کرده و آن را شستشو دهید. برای فیلترهای کارتریج هم تنها تمیز کردن آنها کافی خواهد بود.

تیم معتمد برای راهنمایی و انجام خدمات استخر تهران که به آن نیاز دارید!

انتخاب یک تیم تخصصی و بامهارت که بتوانید تمام خدمات ساخت استخر خود را از صفر تا صد با خیال راحت به آن‌ها بسپارید، کار بسیار سختی است. در میان شرکت‌های خدمات استخر اگر به‌دنبال یک تیم مهندسی و کار بلد باشید، قطعاً گروه مهندسی برکه بهترین گزینه پیش روی شما است.

تیم معتمد برای راهنمایی و انجام خدمات استخر تهران که به آن نیاز دارید!

متخصصان و کارشناسان گروه مهندسی برکه می‌توانند به‌خوبی و سادگی شما را در خصوص خدماتی که مدنظر دارید راهنمایی کرده و با انجام مشاوره‌ای رایگان، تصویری از آنچه می‌خواهید را در ذهن شما مجسم سازند. در خصوص ارائه خدمات ساخت نیز می‌توانید مطمئن باشید که تصویری که در ذهن دارید به کاملی هرچه تمام‌تر به واقعیت تبدیل خواهد شد.

کلام آخر

شنایی لذت‌بخش در استخر شخصی به برخورداری از یک تیم تخصصی برای ساخت آن به‌صورت استاندارد و خدمات استخر پس از ساخت آن بستگی دارد. پس از ساخت استخر باید از خدمات دیگر آن نیز مطلع باشید و سرویس‌دهی‌ به‌موقع استخر را فراموش نکنید.

استفاده از استخر سرپوشیده یا روباز، مستلزم نگهداری اصولی از استخر و افزایش طول عمر آن با استفاده از کادر مهندسی برای انجام خدمات است. به‌خصوص اگر به‌دنبال خدمات استخر تهران می‌گردید، بهتر است پس از مطالعه این مطلب و آشنایی با انواع خدمات استخر در میان شرکت‌های خدمات استخر تیم برتر خود را انتخاب کنید.

در این میان می‌توانید گروه مهندسی برکه را با خیال راحت انتخاب کنید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان و مطرح کردن سؤال‌های خود، با مراجعه به سایت گروه مهندسی برکه، در قسمت راه‌های ارتباطی با شماره موجود، تماس حاصل کنید. درضمن می‌توانید با دفتر خدمات این گروه با آدرس درج شده در سایت ارتباط برقرار فرمائید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه‌کارهای ما، به وبسایت برکه مراجعه فرمائید.

سرویس‌های دوره‌ای خدمات استخر برای همه استخرها یکسان است؟

خیر، خدمات سرویس‌دهی دوره‌ای تجهیزات استخر، به مواردی مثل نوع استخر و میزان استفاده از آن بستگی دارد.

هزینه خدمات استخر تهران چقدر است؟

نمی‌توان هزینه ثابتی برای خدمات استخر در نظر گرفت؛ زیرا این هزینه بستگی با فاکتورهای زیادی از جمله نوع استخر ما دارد.

انتخاب نوع خدمات استخر بر عهده کیست؟

تیم تخصصی خدمات استخر به شما برای ساخت و انجام خدمات مشاوره داده و تصمیم‌گیری درباره چگونگی انجام خدمات و مقدار آنها بر عهده شما است.

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیاز : 44

اولین کسی باشید که امتیاز خود را ثبت میکند

درباره برکه

ما در تیم فنی مهندسی برکه با تکیه بر دانش مدرن و آکادمیک همکاران خود در تلاشیم تا با ارائه بهترین طرح ها و راه حل ها خدماتی چون آب بندی مخازن ، آب بندی چاله آسانسور ، آب بندی ساختمان و … را به شما ارائه دهیم .

خدمات برکه

آخرین مطالب

It seems we can't find what you're looking for.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *