loader image

خدمات استخر اصفهان

خانه | خدمات استخر | خدمات استخر اصفهان

خدمات استخر اصفهان

ساخت استخر در ویلاها به‌خصوص در فصول گرم سال، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد؛ زیرا ویلای شما به محیطی آرامش‌بخش و سرگرم‌کننده برای فرار از گرمای تابستان تبدیل می‌شود.

استخرها همیشه جذابیت خاصی برای طرفداران شنا و آبتنی داشته‌اند. از یک سو، شنا در استخر خستگی را از تن بیرون می کند و لحظات شادی را رقم می‌زند. از سوی دیگر، اضافه کردن استخر به محیط ویلا، آن را به یک مکان با زیبایی استثنائی تبدیل می‌کند. اگر در شهر زیبای اصفهان ویلا دارید و دوست دارید استخر، سونا و یا جکوزی در ویلای خود داشته‌ باشید، می‌توانید از خدمات استخر اصفهان گروه مهندسی برکه استفاده ‌کنید. در ادامه با خدمات استخر گروه مهندسی برکه، یکی از بهترین شرکت های خدمات استخر در شهر دیدنی اصفهان بیشتر آشنا خواهد شد.

نکاتی که باید هنگام ساخت استخر رعایت شود

نکاتی که باید هنگام ساخت استخر رعایت شود

به‌منظور حفظ ایمنی و طراحی بهتر استخر، باید نکاتی رعایت شوند. این نکات عبارتند از:

  • در نظر گرفتن اندازه حیاط و استخر: قبل از شروع به طراحی استخر، اندازه حیاط و مساحت مخصوص استخر را به‌دقت ارزیابی کنید تا از تناسب مناسبی بین آنها اطمینان حاصل شود.
  • در نظر گرفتن حفاظ برای دور استخر: نصب حفاظ اطراف استخر ضروری است، به‌ویژه اگر در خانواده خود کودک دارید.
  • استفاده از طرح‌های ساده‌تر برای استخر: طرح‌های ساده به‌صرفه‌تر هستند و ساخت آنها نیز ساده‌تر و ارزان‌تر است. همچنین، طراحی مینیمال و ساده با انواع باغ‌ها و محیط‌ها هماهنگی داشته و ریسک کمتری دارد.
  • نقشه و معماری مناسب: نقشه‌ها و معماری دقیق برای ساخت باغ ویلا و استخر ضروری است؛ زیرا باید از تناسب نقشه با سایر مناطق باغ مطمئن شوید و به جزئیات توجه کنید. برای تهیه بهترین نقشه و معماری استخر خود، می‌توانید از خدمات استخر اصفهان گروه برکه کمک بگیرید.
  • اطمینان از زیرساختهای ویلا: اطمینان حاصل کنید که ویلا دارای زیرساخت‌های لازم برای نصب و نگهداری استخر است.
  • انتخاب مکان مناسب استخر در ویلا: مکانی را برای استخر انتخاب کنید که نور خورشید کافی داشته ‌باشد و در صورت تمایل به خصوصی بودن استخر و حفظ حریم شخصی، مکانی را از ویلا انتخاب کنید که کمتر در معرض دید قرار گرفته است.
  • انتخاب مدل مورد علاقه: نیازها و سلیقه‌های خود را در نظر بگیرید و مدل مناسبی از استخر را انتخاب کنید.
  • کمک گرفتن از معماران باتجربه: در صورت امکان، با متخصصان طراحی مناظر کار کنید تا طرحی خلاقانه و جذاب برای استخر و باغ ویلاتان ایجاد شود. در گروه خدمات استخر اصفهان برکه برترین معماران مشغول به طراحی و ساخت انواع استخر هستند.
  • برنامه‌ریزی برای بودجه: مطابق با بودجه‌تان، طرحی را انتخاب کنید که با دسترسی‌های مالی شما سازگار باشد.
  • استفاده از نرم‌افزارهای سه‌بعدی برای تهیه نقشه استخر: نرم‌افزارهای مدل‌سازی سه‌بعدی می‌توانند به طراحی دقیق‌تر و بهتری کمک کنند.
  • نگهداری و مراقبت از استخر: نظافت و مراقبت دوره‌ای از استخر ضروری است تا آب آن تمیز باقی بماند.
  • پاک‌سازی استخر: آلودگی‌ها و رسوبات را با پاک‌سازی منظم استخر از بین ببرید تا آسیبی به پوست نرسد و برای سلامتی نیز ضرری نداشته ‌باشد.
  • استفاده از فیلترها برای ازبین‌بردن آلودگی‌های آب: نصب فیلترهای مناسب به حفظ کیفیت آب استخر کمک می‌کند.
  • کنترل سطح آب استخر: سطح آب را به‌صورت دقیق کنترل کنید تا عملکرد بهینه استخر حفظ شود و سطح آب بالاتر از فیلترهای استخر نباشد.

با رعایت این نکات، می‌توانید استخری زیبا و کاربردی در باغ ویلا خود طراحی کنید و از آن لذت ببرید.

انواع مختلف استخر

انواع مختلف استخر

انواع مختلفی از استخر بر اساس فرم و ساختار وجود دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم. در نهایت نوع استخر مورد علاقه تان هر چه که باشد، خدمات استخر اصفهان شرکت مهندسی برکه آن را به بهترین نحو ممکن در ویلای شما خواهد ساخت.

استخر لپ

استخر لپ، یکی از انواع استخرهای جذاب و کاربردی است. این استخر علاوه بر اینکه امکان شنا و ورزش را فراهم می‌کند، ویلای شما را به مکانی ایده‌آل برای استراحت و آرامش تبدیل می‌سازد. این نوع استخرها با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، زیبایی و شکوهی خاص به باغ و ویلای شما می‌افزایند و فرصتی برای لذت بردن از طبیعت و تماشای مناظر طبیعی را برای شما فراهم می‌کنند.

اگر چه عمق این استخرها معمولاً کمتر از دیگر انواع استخرها است، اما به‌عنوان مکانی آرامش‌بخش و تفریحی بی‌نظیر برای خانواده و دوستان و کودکان بسیار مناسب می‌باشد.

تماس با برکه

استخرهای بیضی شکل و دایره‌ای شکل

استخرهایی با اشکال بیضی و دایره‌ای نیز در طراحی باغ ویلاها مورد توجه قرار گرفته‌اند. این استخرها با شکل‌های هندسی مانند بیضی و دایره، طراحی می‌شوند و به ویلای شما جذابیت خاصی می‌بخشند. استخرهای بیضی با طراحی خاص خود، احساس قرار گرفتن در طبیعت را تداعی می‌کنند، در حالی که استخرهای دایره‌ای برای افرادی که فرم طبیعی استخر را می‌پسندند مناسب است.

استخر مخصوص شنا و غواصی

ساخت استخرهای مناسب شنا و غواصی نیز یکی دیگر از خدمات استخر اصفهان شرکت مهندسی برکه است. این نوع استخرها عمق زیادی دارند و به‌عنوان مکانی عالی برای شنا و غواصی شناخته می‌شوند. به‌دلیل عمق زیاد این استخرها، متقاضی برای ساخت آنها کمتر از انواع دیگر است.

ساخت استخرهای پرورش ماهی در اصفهان

استخر فایبرگلاس

استخرهای فایبرگلاس نیز یکی از گزینه‌های محبوب برای استفاده در باغ ویلاها هستند. این استخرها با ابعاد و اشکال متنوعی تولید می‌شوند و از جمله مزایای آنها قیمت مقرون‌به‌صرفه و نصب آسان است.

استخر بتنی

استخرهای بتنی نیز در طراحی باغ ویلاها به کار می‌روند و به‌عنوان استخرهای بادوام و مقاوم شناخته می‌شوند. این نوع استخرها از آب، سیمان، شن، و سنگ‌دانه‌های درشت ساخته می‌شوند و می‌توانند به‌اندازه‌ها و اشکال مختلف طراحی شوند. اما باید در نظر داشت که هزینه طراحی و ساخت این نوع استخرها، کمی گران‌تر از انواع دیگر است.

استخر به‌شکل کلیه

استخرهایی به شکل کلیه، به‌عنوان یکی دیگر از گزینه‌های مورد توجه در طراحی باغ ویلاها شناخته می‌شوند. این استخرها با شکل منحصربه‌فرد خود محیطی جالب و خاص ایجاد می‌کنند و می‌توانند در محیط‌های بزرگ و کوچک به کار گرفته شوند. این استخرها ظاهری بسیار خاص دارند و برای سلایق سخت پسند و افرادی که به‌دنبال یک استخر با طراحی ویژه و به‌دور از طراحی‌های کلاسیک و رایج هستند، مناسب هستند. گروه خدمات استخر اصفهان برکه، منحصربه‌فردترین طرح‌های استخر را ارائه می‌دهد که می‌توانید از آنها برای ایده طرح استخر خود کمک بگیرید.

استخر یونانی

ساخت استخر یونانی یکی دیگر از خدمات استخر اصفهان شرکت مهندسی برکه محسوب ‌می‌شود. استخرهای یونانی با گوشه‌های گرد خود، جزء استخرهای کلاسیک محسوب می‌شوند و می‌توانند با استفاده از کاشی‌های متنوع و رنگی، زیبایی ویلا و ساختمان‌ها را دوچندان کنند.

استخر پیش‌ساخته

استخرهای پیش‌ساخته استخرهایی با عمق کم و امکان حمل و نقل آسان هستند و در طرح‌های متنوع و با عمق‌های مختلف وجود دارند.

استخر پرورش ماهی

یکی دیگر از خدمات استخر اصفهان و سایر شهرها همچون خدمات استخر اراک، ساخت استخرهای پرورش ماهی است. برای هر نوع ماهی که قصد پرورش آن را دارید، استخر مخصوص و دلخواه شما ساخته می‌شود که محیط مناسب برای پرورش انواع ماهی را برای شما فراهم کند.

این استخرها به‌صورت استاندارد، با کیفیت بسیار بالا و همچنین، توسط تجهیزات روز دنیا ساخته می‌شوند. اگر شرایط مناسب پرورش ماهی را داشته ‌باشید، می‌توانید میزان ماهی‌های پرورشی خود را به برکه بگویید تا بهترین نوع استخر را برای شما آماده کند.

ساخت جکوزی در اصفهان

یکی دیگر از خدمات استخر اصفهان شرکت مهندسی برکه، ساخت انواع جکوزی در ساختمان‌های شماست که محیطی آرامش‌بخش و دلپذیر را برای استراحت شما فراهم کند.

بسیاری از افراد جکوزی و وان حمام را اشتباه می‌گیرند؛ اما این دو مورد کاملاً با هم متفاوت هستند. وان‌ها حمام یک نفره هستند؛ در صورتی که جکوزی‌ها از یک نفر به بالا ساخته می‌شوند و کاربرد آنها رفع خستگی است.

جکوزی‌ را می‌توان در محلی خارج از حمام اعم از داخل خانه و یا در محیط باز ساخت. همچنین جکوزی‌ دارای امکانات بی‌نظیری مانند پمپ جت، نورپردازی زیبا و… است.

انواع مختلفی از جکوزی وجود دارد که شرکت مهندسی برکه ساخت آنها را به بهترین شکل انجام می‌دهد. انواع مختلف جکوزی عبارتند از:

  • وان جکوزی بادی
  • وان جکوزی فایبرگلاس
  • وان جکوزی سرامیکی
  • وان جکوزی آکریلیک
  • وان جکوزی چوبی
  • وان جکوزی ABS

ساخت سونا در اصفهان

از دیگر خدمات استخر اصفهان شرکت مهندسی برکه، می‌توان به ساخت انواع سونای خشک و سونای بخار اشاره کرد. سونا فواید زیادی برای بدن و پوست دارد؛ از مهم‌ترین فواید سونا می‌توان به پاک‌سازی پوست، بهبود عملکرد فیزیولوژیک بدن و دفع سموم بدن اشاره کرد.

سونای خشک و سونای بخار از لحاظ ساخت و عملکرد متفاوت هستند؛ در ادامه هر یک را توضیح خواهیم داد.

سونای خشک

در سونای خشک، دیواره‌ها و کف اتاق از چوب ساخته می‌شوند و دما به دمایی بین ۵۹ تا ۷۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد که باعث تعریق بدن می‌شود. این نوع سوناها از هیترهای برقی یا گازی استفاده می‌کنند و سنگ‌های سونا برای افزایش حرارت استفاده می‌شوند.

ویژگی بارز سونای خشک، عدم وجود بخار آب در داخل اتاق است. این بدین معناست که هوا در داخل سونا خشک است و احتیاجی به ریزش بخار آب نیست. دمای اتاق سونا خشک به‌طور معمول بین ۵۹ تا ۷۵ درجه سانتی‌گراد تنظیم می‌شود که باعث تعریق بدن می‌شود و به فرد احساس تجدید حیات و آرامش می‌دهد.

از سونای خشک در مناطق مخصوصی برای استراحت و آرامش در مراکز تناسب‌اندام، اجتماعی، یا حتی در خانه‌ها استفاده می‌شود. این نوع سونا معمولاً با رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تزئین می‌شود تا محیطی زیبا و آراسته را برای کاربران خود ایجاد کند.

اگر به ساخت سونای خشک در ویلا یا باشگاه ورزشی خود علاقه‌مندید، می‌توانید از خدمات استخر اصفهان گروه مهندسی برکه کمک بگیرید تا باکیفیت‌ترین سونای خشک را به شما ارائه دهند.

ساخت انواع سونا

سونای بخار

سوناهای بخار دیگر نوعی سونا هستند که دیواره‌ها پوشش ضد آب مثل سنگ، سرامیک و کاشی دارند. همچنین، دریچه‌های ورود و خروج بخار در اتاق سونا بخار در نظر گرفته ‌می‌شود. مواد ساختمانی باید مقاوم در برابر رطوبت و حرارت باشند و از مواد آب‌بندی مناسب برای سازه استفاده شود. درجه حرارت در سوناهای بخار معمولاً کمتر از 50 درجه سانتیگراد است.

بخار آب در سونای بخار به‌عنوان یک مرطوب‌کننده طبیعی برای بهبود پوست و بدن عمل می‌کند. این محیط به‌عنوان فضایی آرام و برای ریکاوری افرادی که پس از تمرینات ورزشی یا یک روز پرکار نیاز به استراحت دارند، بسیار مناسب است. همچنین، برای افرادی که به مرطوب‌کنندگی بالای پوست نیاز دارند، سونای بخار گزینه‌ مناسبی است.

خدمات ساخت سونای بخار نیز یکی از خدمات استخر اصفهان گروه مهندسی برکه است. اگر به ساخت این مدل سونا تمایل دارید، با خیال راحت از گروه مهندسی برکه کمک بگیرید.

چرا از خدمات استخر اصفهان گروه مهندسی برکه استفاده کنیم؟

چرا از خدمات استخر اصفهان گروه مهندسی برکه استفاده کنیم؟

استخرها انواع مختلفی دارند که هر یک از آنها برای گروه خاصی از افراد با سلیقه‌های گوناگون مناسب هستند. ساخت و ساز انواع مختلف استخر توسط گروه مهندسی برکه برای پوشش تمامی سلایق انجام‌ می‌شود.

شرکت ما، با تیمی متخصص و تجربه در ساخت استخرها، سوناها و جکوزی‌ها، آماده است تا به شما کمک کند که از خدمات استخر اصفهان برکه با بهترین تجهیزات و فناوری‌های روز بهره ببرید. تیم مشاوران برکه آماده راهنمایی شما انتخاب بهترین گزینه برای استخر ویلایتان هستند. شرکت مهندسی برکه همواره از ایده تا اجرا در کنار شما خواهد بود تا رویای شما را به واقعیت تبدیل کند و تابستانی فراموش نشدنی را برای شما و خانواده تان رقم بزند.

سخن پایانی

گروه مهندسی برکه با افتخار به‌عنوان یکی از پیشروهای در زمینه‌ی ساخت و خدمات استخر در اصفهان، به ارائه مجموعه‌ای کامل از خدمات مرتبط با استخر، سونا، و جکوزی می‌پردازد.

به شما اطمینان می‌دهیم که گروه مهندسی برکه برای تبدیل کردن خواسته‌ها و آرزوهای شما به واقعیت در خدمت شماست. از طراحی و ساخت استخرهای زیبا و عالی گرفته تا ارائه‌ی راهکارهای نوین در زمینه‌ی سونا و جکوزی، ما با تعهد به کیفیت بالا و نگرشی خلاقانه در خدمت شما هستیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه‌کارهای ما، به وبسایت برکه مراجعه فرمائید.

چه مدل استخرهایی توسط گروه خدمات استخر اصفهان قابل‌اجرا است؟

گروه مهندسی برکه قادر به طراحی و ساخت انواع استخرها با هر گونه مدل دلخواه شما است.

آیا گروه مهندسی برکه خدمات تعمیر و نگهداری استخر را در شهر اصفهان نیز قبول می‌کند؟

بله، ما خدمات نگهداری، تعمیر و تجهیز مجدد استخرها را نیز با کیفیت برتر در شهر اصفهان ارائه می‌کنیم.

چه ویژگی‌های منحصر به فردی در پروژه‌های استخر گروه مهندسی برکه وجود دارد؟

خصوصیات متمایز کننده شرکت ما در طراحی‌های خلاقانه و خاص، ساخت استخر و جکوزی و سونا با بهترین کیفیت و همکاری با برترین معماران کشور است.

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیاز : 51

اولین کسی باشید که امتیاز خود را ثبت میکند

درباره برکه

ما در تیم فنی مهندسی برکه با تکیه بر دانش مدرن و آکادمیک همکاران خود در تلاشیم تا با ارائه بهترین طرح ها و راه حل ها خدماتی چون آب بندی مخازن ، آب بندی چاله آسانسور ، آب بندی ساختمان و … را به شما ارائه دهیم .

خدمات برکه

آخرین مطالب

It seems we can't find what you're looking for.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *