loader image

میکروسمنت در همدان

خانه | خدمات میکروسمنت | میکروسمنت در همدان

همه چیز درباره اجرای میکروسمنت در همدان!

یکی از متریال مقرون به صرفه که برای اجرای کفپوش یا دیوارپوش ساختمان ها در همدان به کار می رود، میکروسمنت است. در واقع از میکروسمنت در کف، سقف، دیوارها و سرویس بهداشتی ساختمان های تجاری و مسکونی استفاده می شود. در ادامه با مجموعه برکه همراه باشید تا همه چیز درباره اجرای میکروسمنت در همدان را بدانید.

میکروسمنت و اجرای آن در همدان

میکروسمنت و انواع آن!

میکروسمنت که با نام سیمان معدنی هم شناخته می شود، در سال 1950 در فرانسه اختراع شد. برای اولین بار به عنوان کفپوش به کار گرفته شد و امروزه برای سقف، دیوار، کابینت های آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی نیز استفاده می شود.

میکروسمنت یک اصطلاح عمومی است که به سطوح نازک ساخته شده با ترکیبات سیمانی، فیلرها و پلیمرها اشاره دارد. فرمولاسیون های مختلفی از میکروسمنت ها وجود دارد که با توجه به کاربرد آن متفاوت است.

میکروسمنت واقعی و با کیفیت بدون رزین و چسب تولید می شود و چسبندگی آن به دلیل وجود پلیمرها می باشد. برای اعمال آن بر روی سطوح مختلف به یک لایه پرایمر یا بیس، یک لایه میکروسمنت و در نهایت یک لایه محافظ نیاز داریم.

شما می توانید برخی از انواع میکروسمنت که دارای ذرات سیمان بزرگ تر باشند را انتخاب کنید و یا برای داشتن سطح براق تر، میکروسمنت با ذرات سیمان ریز تر را برگزینید. نتیجه نهایی یک پوشش انعطاف پذیر و بدون درز خواهد بود که شباهت زیادی به اندود ماسه سیمان دارد اما با چندین تفاوت!

تماس با برکه

تفاوت اندود سیمانی با میکروسمنت

اندود سیمانی ترکیبی از ماسه و سیمان است که معمولا برای پوشش سطوح در مکان های مرطوب کاربرد دارد. اما از آنجایی که این متریال بعد از مدتی دچار ترک خوردگی، پوسته پوسته شدن و ظاهر غیر یکدست می شود، میکروسمنت را جایگزین آن کرده اند.

میکروسمنت از مزایای متعددی نظیر استحکام بالا، ظاهر بدون درز و یکدست، مقاوم در برابر رطوبت، مقاوم در برابر ضربه و سایش و غیره برخوردار است. همچنین کافیست یک لایه نازک 2 تا 3 میلی متری از آن را روی سطوح اعمال کنید و از نتیجه کار شگفت زده شوید!

انواع میکروسمنت بر اساس کاربرد

همانطور که گفتیم، میکروسمنت یک پوشش بدون درز و بادوام است که برای بسیاری از سطوح مانند کف، دیوارها، مبلمان و غیره استفاده می شود. در ادامه به توضیح انواع میکروسمنت می پردازیم:

  • کفپوش میکروسمنت: می توان برای ساخت یا بازسازی کف از این متریال استفاده کرد. حتی می توان میکروسمنت را روی موکت و کاشی هم اجرا نمود. یکی از مهم ترین مزایای کفپوش میکروسمنت، دوام بالا در مکان های پر رفت و آمد بدون ساییدگی و خراشیدگی می باشد.
  • دیوار میکروسمنت: این متریال در اشکال آماده مستطیل شکل برای دیوارها وجود دارد. میکروسمنت دیوار بسیار مقاوم است و به سادگی دچار خراش یا سایش نخواهد شد. مشتریان نه تنها به دلیل ظاهر جذاب بلکه به دلیل اجرای سریع و آسان، معمولا میکروسمنت برای دیوارهای خانه خود انتخاب می کنند.
  • میکروسمنت حمام: از آنجایی که میکروسمنت از مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت برخوردار است، می توان آن را برای حمام و سرویس بهداشتی بکار برد. همچنین به دلیل بدون درز بودن آن، گزینه مناسبی برای حمام به شمار می رود.
  • میکروسمنت نما: معمولا برای نمای بیرونی ساختمان بهترین انتخاب، میکروسمنت می باشد. این متریال به دلیل مقاومت بالا در برابر آب، دمای بالا و یکدست بودن معمولا برای نمای ساختمان، تراس، پیاده روی باغ و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.
  • استخر میکروسمنت: خاصیت ضد آب و یکدست بودن میکروسمنت، آن را به گزینه ای مناسب برای استخرها تبدیل نموده است. این متریال نیاز به نگهداری چندان دشواری ندارد و گزینه مقرون به صرفه ای می باشد.
  • میکروسمنت پله: اجرای میکروسمنت به قدری آسان است که می توان آن را برای سطوحی مانند پله ها نیز استفاده کرد. این متریال جایگزین مناسبی برای پارکت، موزاییک و سنگ است.

مراحل اجرای میکروسمنت در همدان

مراحل اجرای میکروسمنت در همدان

اجرای میکروسمنت در همدان را به افراد حرفه ای و کاردان بسپارید تا از نتیجه کار شگفت زده شوید. در ادامه به توضیح مراحل آن می پردازیم:

1. زیرسازی و بتونه کاری

ابتدا باید سطح را کاملا تمیز کنید. سطحی که قرار است میکروسمنت بر روی آن اجرا شود باید صاف و یکدست باشد و درز و ترک خوردگی روی آن وجود نداشته باشد. به همین دلیل باید بتونه کاری برای پر کردن درزها انجام شود. برای کفپوش شیب آن را تنظیم کنید تا آب به راحتی از روی سطح خارج شود.

2. پرایمر زیرکار

در این مرحله باید بر روی سطح مورد نظر از پرایمر زیرکار یا میکروسمنت نوع بیس استفاده شود. توجه داشته باشید که پرایمر باید همرنگ میکروسمنتی که قرار است در نهایت اعمال گردد، انتخاب شود.

3. اجرای میکروسمنت

در این مرحله میکروسمنت در رنگ مورد نظر مشتری انتخاب شده و یک لایه نازک بر روی سطح اجرا می شود. سپس باید اجازه دهید خشک شود. لایه دوم را ضخیم تر از لایه قبلی اعمال می کنیم تا بافت مورد نظر ایجاد شود. در نهایت به منظور محافظت از سطح، باید سیلر بزنید تا از لک شدن سطح جلوگیری شود.

نکات مهم درباره اجرای میکروسمنت

نکات مهم درباره میکروسمنت

میکروسمنت یک پوشش عالی برای سطوح مختلف به شمار می رود که علاوه بر جذابیت ظاهری از مزایای دیگری هم برخوردار است. برای اجرای پوشش میکروسمنت در همدان، میکروسمنت اصفهان و سایر استان ها می توانید از متخصصین ما در مجموعه برکه کمک بخواهید. در ادامه به نکاتی درباره این متریال و اجرای آن اشاره می کنیم:

مزایا و معایب میکروسمنت

میکروسمنت مانند هر متریال دیگری دارای یک سری مزایا و معایب است. در واقع میکروسمنت معمولی برای رنگی شدن نیاز به رنگ های شیمیایی دارد و از آنجایی که این رنگ ها استحکام بالایی ندارند، قابل شستشو نیستند. اما گروه برکه با استفاده از نوع خاصی از میکروسمنت، این مشکل را برطرف نموده است.

در واقع این نوع میکروسمنت نیازی به ترکیب شدن با رنگ شیمیایی ندارد. چرا که در فرمولاسیون آن از سنگدانه های طبیعی و معدنی با رنگ ها و خواص مختلف استفاده می شود.

از جمله مزایای میکروسمنت همدان می توان به عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید، آنتی باکتریال بودن، قابل شستشو با انواع شوینده ها، سازگاری با محیط زیست، نفوذ ناپذیری، عایق صوت و دما اشاره کرد.

کاربردهای میکروسمنت همدان

اغلب میکروسمنت ها را می توان روی هر بستری از جمله کاشی، سرامیک، سنگ، سیمان، گچ، شیشه، ام دی اف و غیره اعمال نمود. تنها جایی که استفاده از میکروسمنت توصیه نمی شود، کفپوش چوبی یا پارکت است. چرا که این نوع کفپوش ها می توانند دچار انبساط و انقباض شوند و در نتیجه باعث ناپایداری سطح میکروسمنت خواهند شد. استفاده از میکروسمنت روی سطوح قدیمی نه تنها باعث زیبایی ظاهری آن می شود، بلکه خصوصیات مثبت به آن می افزاید.

یکی از مزیت های میکروسمنت نسبت به سیمان معمولی این است که می توان از آن در مناطق مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی استفاده کرد. برای اطمینان بیشتر می توانید، آکواسمنت را انتخاب کنید که 100 درصد ضد آب است و مخصوص بخش هایی مثل آشپزخانه و سرویس بهداشتی طراحی شده است.

 رنگ بندی میکروسمنت

شما می توانید برای انتخاب رنگ میکروسمنت در همدان از کاتالوگ کمک بگیرید و یکی از رنگ های سبز، قرمز، خاکستری و غیره را با توجه به سبک دکوراسیون ساختمان مورد نظر برگزینید. برای انتخاب رنگ میکروسمنت باید به دکوراسیون داخلی ساختمان توجه کنید. شما می توانید با کارشناسان ما در مجموعه برکه تماس بگیرید و در این زمینه کمک بخواهید.

نحوه نگهداری پوشش میکروسمنت

از آنجایی که روکش های میکروسمنت اکریلیک یا پلی اورتان هستند، سطح آن در برابر لکه ها بسیار مقاوم است. کافیست به طور منظم برای تمیز کردن آن با یک شوینده ملایم اقدام کنید. اغلب سطوح میکروسمنت بیش از 10 سال بدون نیاز به آب بندی دوام می آورند.

هر چند این متریال از مقاومت بالایی در برابر سایش و حرکات شدید برخوردار است، اما بهتر است با دستمال نانو آن را تمیز کنید. میکروسمنت برکه در برابر مواد شیمیایی مقاوم است و شما می توانید از هر شوینده ای برای شست و شوی آن استفاده کنید.

هزینه اجرای میکروسمنت در همدان

هزینه اجرای میکروسمنت در همدان

قیمت میکروسمنت و اجرای آن در همدان به موارد متعددی مانند شرایط سطح، پیچیدگی کار، مهارت تیم اجرایی، کیفیت مواد، مساحت کل و غیره بستگی دارد. هر چقدر نیاز به آماده سازی بیشتری برای هر سطح وجود داشته باشد، باید هزینه بیشتری برای اجرای میکروسمنت پرداخت کنید.

 مساحت کل و مهارت تیم اجرایی نیز رابطه مستقیم با قیمت میکروسمنت در همدان دارد. اگر از افراد حرفه ای برای اجرای این متریال در ساختمان تجاری یا مسکونی خود کمک بخواهید، نتیجه شگفت انگیزی را شاهد خواهید بود. کیفیت مواد نیز بر قیمت نهایی آن تاثیر گذار است. اما در عوض می توانید از دوام و پایداری آن تا مدت طولانی اطمینان حاصل کنید.

میکروسمنت بهتر است یا سرامیک؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که میکروسمنت گزینه بهتری برای ساختمان های تجاری و مسکونی به شمار می رود. اما چرا؟ دوام هر دو متریال بالا است و از مقاومت خوبی در برابر سایش و ضربه برخوردار هستند. ولی سرامیک در صورتی که تحت فشار  شدید قرار بگیرد، احتمال ترک خوردگی و شکستن آن وجود دارد. از طرف دیگر، سرامیک بر خلاف میکروسمنت از سطح صاف و یکدست برخوردار نیستند. بنابراین آب می تواند به داخل آن نفوذ کند و به مرور زمان دچار دچار شکستگی شود.

مسئله دیگری که هنگام انتخاب بین سرامیک و میکروسمنت در همدان به آن باید توجه کنید، تعمیرات و نگهداری آن است. در واقع میکروسمنت بدون درز است و گرد و غبار را به خود جذب نمی کند. از طرف دیگر، سرامیک به مرور زمان بر اثر شستشو رنگ خود را از دست می دهد.

شما می توانید میکروسمنت را بر اساس سلیقه خود در هر طرح و رنگی انتخاب کنید. ولی سرامیک فاقد امکان سفارشی و شخصی سازی بر اساس الگوهای خاص می باشد. بنابراین از نظر زیبایی، میکروسمنت ها گزینه بهتری به شمار می روند.

اما فاکتور مهم دیگری که شما را برای انتخاب میکروسمنت مصمم خواهد کرد، هزینه میکروسمنت است. در واقع میکروسمنت نسبت به سرامیک مقرون به صرفه تر است و اجرای میکروسمنت در همدان نسبت به سرامیک نیز کم هزینه تر است. البته اطلاعات دقیق تر را درخصوص هزینه اجرای میکروسمنت در استان های مختلف همچون میکروسمنت کرج، شیراز و همدان و … را باید از کارشناسان ما در مجموعه برکه بپرسید.

اجرای میکروسمنت همدان با برکه

اجرای میکروسمنت همدان با برکه

میکروسمنت همدان را می توانید برای پوشاندن بخش های مختلف از کف گرفته تا مبلمان استفاده کنید. این متریال علاوه بر زیبایی خیره کننده ای که به محیط می بخشد، در عین حال بسیار کاربردی است. اگر به دنبال خرید میکروسمنت برای ساختمان تجاری یا مسکونی خود در شهر همدان هستید، با ما تماس بگیرید.

مجموعه برکه به عنوان یک تامین کننده میکروسمنت در همدان، با افتخار این محصول بی نظیر را در رنگ های مختلف و با کیفیت عالی به مشتریان ارائه می کند. اگر می خواهید اجرای میکروسمنت در همدان را با کیفیت بهتر و در زمان کم تری پیش ببرید، می توانید از تیم های اجرایی و ساختمانی برکه کمک بخواهید. گروه مهندسی برکه همواره در تلاش است تا نوآوری همراه با کیفیت را به مشتریان خود ارائه کند. چنانچه شما تمایل داشته باشید تا از روش های جایگزین میکروسمنت استفاده نمایید کارشناسان ما در این مورد هم شما را راهنمایی خواهند کرد.

این مجموعه با ارائه متریال درجه یک، با کیفیت و خدمات عالی، رضایت شما را جلب خواهد کرد. مشتریان می توانند از یکی از رنگ ها و طرح های مختلف را با کمک مشاوران ما انتخاب کنند. میکروسمنت همدان، میکروسمنت مازندران و … برای زیباسازی فضای رستوران، مکان اداری، مجتمع مسکونی و غیره، بهترین انتخاب است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص سایر خدمات مجموعه ما همچون میکروسمنت برای سرویس بهداشتی، کف و نما همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید.

هزینه اجرای میکروسمنت در همدان به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت میکروسمنت و اجرای آن در همدان به موارد متعددی مانند شرایط سطح، پیچیدگی کار، مهارت تیم اجرایی، کیفیت مواد، مساحت کل و غیره بستگی دارد.

انواع میکروسمنت بر اساس کاربرد کدامند؟

کفپوش میکروسمنت، دیوار میکروسمنت، میکروسمنت حمام، میکروسمنت نما، استخر میکروسمنت، میکروسمنت پله

مزایای میکروسمنت همدان کدامند؟

عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید، آنتی باکتریال بودن، قابل شستشو با انواع شوینده ها، سازگاری با محیط زیست، نفوذ ناپذیری، عایق صوت و دما

میکروسمنت بهتر است یا سرامیک؟

میکروسمنت

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیاز : 52

اولین کسی باشید که امتیاز خود را ثبت میکند

درباره برکه

ما در تیم فنی مهندسی برکه با تکیه بر دانش مدرن و آکادمیک همکاران خود در تلاشیم تا با ارائه بهترین طرح ها و راه حل ها خدماتی چون آب بندی مخازن ، آب بندی چاله آسانسور ، آب بندی ساختمان و … را به شما ارائه دهیم .

خدمات برکه

آخرین مطالب

It seems we can't find what you're looking for.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *