loader image

سرویس چیلر خانگی

خانه | خدمات تخصصی چیلر | سرویس چیلر خانگی

فهرست مطالب

سرویس چیلر خانگی

امروزه چیلرها نقشی اساسی در زندگی ما ایفا می‌کنند و هیچ کسی نمی‌تواند این موضوع را انکار کند. چیلرها نیز همانند هر ابزار دیگری در حوزه تهویه هوا سرویس شوند، در غیر این صورت نباید انتظار داشته باشیم که عملکرد مناسبی را از خود نشان دهند. سرویس چیلر خانگی امری حرفه‌ای و تخصصی به شمار می‌آيد که تنها افراد مجرب و کاربلد توانایی انجام آن را دارند. اگر قصد دارید با این موضوع و کلیه مباحث مربوط به آن بیشتر آشنا شوید، توصیه مي‌کنیم که ادامه متن را از دست ندهید.

سرویس چیلر خانگی

چرا سرویس کردن چیلر مهم است؟

افرادی که قصد دارند از چیلر خانگی خود به بهترین شکل ممکن نگهداری کنند باید حتماً یک بازه زمانی مشخص را برای این موضوع در نظر داشته باشند. مهم‌ترین مزایای سرویس کردن چیلرهای خانگی را می‌‌توان به مواردی همچون بهبود راندمان چیلر و کاهش هزینه‌های تعمیر ارتباط داد. این موارد در کنار هم موجب شده‌اند تا همه کارشناسان حرفه‌ای فعال در این حوزه به سرویس کردن مداوم چیلر اهمیت بدهند و به شما بگویند که لازم است یک برنامه مشخص را برای این موضوع تنظیم کنید. این موارد در رابطه با چیلرهای صنعتی نیز صحیح هستند.

تماس با برکه

بهبود عملکرد چیلر

اولین و مهم‌ترین مزیت مربوط به سرویس کردن چیلرهای خانگی را می‌توان بهبود علمکرد یا همان راندمان دانست. بررسی‌های تخصصی نشان داده است که چیلرهای خانگی زمانی به بالاترین میزان راندمان خود دست می‌يابند که در بازه‌های زمانی تعیین شده سرویس شده باشند. بهبود عملکرد چیلر بدان معناست که فضای بیشتری تحت پوشش آن‌ها قرار می‌گیرد که خود یک مزیت جداگانه محسوب می‌شود. حتی اگر یک چیلر نسبتاً قدیمی دارید، با انجام یک سرویس بسیار ساده می‌توان دوباره آن را به یک محصول قابل قبول و مناسب تبدیل کرد.

جلوگیری از مشکلات فنی

اگر قصد دارید چیلر خانگی شما کمترین مشکلات فنی را داشته باشد، باید سرویس کردن آن به شکل مداوم را در نظر داشته باشید. چیلرهای خانگی نیز همانند هر محصول دیگری ممکن است دچار مشکل فنی شوند، اما با انجام سرویس‌های دوره‌ای می‌‌توان تعداد این مشکلات را به شکل قابل توجهی کاهش داد. وقتی که یک چیلر به خوبی سرویس می‌شود،‌ قطعات مختلف آن به بهترین شکل ممکن کار می‌کنند و در نتیجه اختالالی در عملکرد آن‌ها به وجود نمی‌آيد. این امر منجر به آن می‌شود که در هر زمان و هر مکان از بابت کیفیت بالای تهویه هوا رضایت داشته باشید.

چرا سرویس کردن چیلر مهم است؟

کاهش هزینه‌های تعمیر

چیلرهایی که به صورت مداوم سرویس شده‌اند، هزینه‌های تعمیر کمتری نسبت به سایر چیلرها دارند. این محصولات معمولاً تنها در یک قطعه یا بخش خاص دچار مشکل می‌شوند، در حالی که خراب شدن یک قطعه در سایر چیلرها منجر به آسیب دیدن سایر قسمت‌ها نیز خواهد شد. همین موضوع منجر به آن می‌شود که هزینه‌های تعمیر به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

با سرویس‌های دوره‌ای چیلر خانگی از هزینه‌های مربوط به تعمیر این محصولات بکاهید و هزینه جبرانی برای بهبود کلی سیستم تهویه هوای منزل خود صرف کنید.

جلوگیری از فرسودگی چیلر

قرار گرفتن چیلرهای خانگی در محل‌های نامناسب احتمال فرسودگی شدن آن‌ها را افزایش می‌دهد. این امر اگر به صورت مداوم ادامه پیدا کند، هزینه‌های بسیار زیادی را به شما تحمیل خواهد کرد. زمانی که سرویس چیلر خانگی صورت می‌گیرد، متخصصان مربوطه به شما اعلام می‌کنند که بهترین محل برای نصب چیلر جهت جلوگیری از فرسوده شدن آن چه مکانی است. با رعایت چنین نکات ساده‌ای می‌توان عمر چیلرهای خانگی را به شکل قابل توجهی افزایش داد و آن‌ها را به سیستم‌هایی تبدیل کرد که برای چندین دهه به خوبی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

سرویس کردن چیلر شامل چه مواردی است؟

اکنون که با مهم‌ترین مزیت‌های مربوط به سرویس کردن چیلرهای خانگی اشاره کردیم، لازم است به فرایندهای که برای انجام این امر صورت می‌گیرد بپردازیم. سرویس کردن این چیلرها معمولاً دارای بخش‌های مختلفی همچون بررسی کیفیت آب ورودی، اتصالات الکتریکی، شیرها، لوله‌ها و… است.

باید به این نکته اشاره کرد که متفاوت بودن چیلرهای خانگی، سرویس کردن آن‌ها را به امری دشوار تبدیل کرده است که تنها کارشناسان و متخصصان برتر توانایی انجام آن را دارند. بنابراین، از انجام این موارد به صورت فردی دوری کنید.

بررسی نحوه کار چیلر

اولین و ساده‌ترین موردی که در این زمینه مورد بررسی قرار می‌گیرد،‌ نحوه کار کردن چیلر است. متخصصان مربوطه توان چیلر را در سطح‌های حداکثری و حداقلی تنظیم می‌کنند تا مشخص شود که آيا چیلر به خوبی عمل می‌کند و یا در عملکرد آن مشکل خاصی به وجود آمده است. این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است،‌ زیرا به ما اجازه می‌دهد تا در مدت کوتاهی مشخص کنیم که چه بخشی از چیلر بیش از سایر موارد به رسیدگی نیاز دارد. پس از انجام این مورد به سراغ بررسی کیفیت کلی آب ورودی می‌رویم.

بررسی کیفیت آب ورودی به چیلر

شاید تصور کنید که این امر به روند سرویس کردن چیلر ارتباطی ندارد،‌ اما اگر چنین تصوری دارید باید گفت که سخت در اشتباه هستید. چیلر خانگی شما باید به آبی باکیفیت بالا دسترسی داشته باشد تا بتواند راندمان قابل توجهی را ارائه دهد. این همان موضوعی است که اغلب به آن بی‌‌توجهی می‌شود و به همین جهت نتیجه نهایی چندان قابل توجه نخواهد بود. در این مرحله، کارشناسان مربوطه به خوبی کیفیت آب چیلر را مورد بازدید قرار می‌دهند. اگر این آب مشکل کیفی داشته باشد،‌ به شما توصیه‌های اساسی جهت حل چنین موضوعی ارائه می‌شود.

سرویس کردن چیلر شامل چه مواردی است؟

بررسی نحوه انتقال آب به چیلر

گزینه دیگری که در این زمینه باید به آن توجه کنیم،‌ بررسی روند انتقال آب به چیلر است. چیلرهای خانگی نیز همانند چیلرها صنعتی دارای یک مسیر مشخص برای انتقال آب هستند. با گذشت زمان (در صورت نامناسب بودن کیفیت آب) ممکن است این مسیر دچار مشکلات متعددی همچون رسوب و یا گرفتگی شود. در طی روند سرویس کردن چیلرهای خانگی بخش مذکور به خوبی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا همه ایرادات فنی آن به خوبی مورد بازدید قرار بگیرند و همه آن‌ها را رفع شوند.

بررسی شیرهای ورودی و خروجی

به جرئت می‌توان بیان کرد که شیرهای ورودی و خروجی چیلر بخش مهمی از این دستگاه‌ را تشکیل می‌دهند. کوچک‌‌ترین خرابی در این بخش‌ها منجر به آن می‌شود که راندمان چیلر به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند. خوشبختانه فرایند بررسی شیرهای ورودی و خروجی معمولاً چندان به طول نمی‌انجامد و این کار به کمک کارشناسان حرفه‌ای در مدت کوتاهی صورت می‌گیرد. به علت اهمیت بالای شیرهای ورودی و خروجی، این بررسی باید با دقت بالایی انجام شود تا در آینده مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاید.

بررسی پمپ‌ها

پمپ‌ها یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌های چیلرهای خانگی هستند که عملکرد این دستگاه‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند. خراب شدن پمپ‌ها عملاً از به کار گرفتن چیلر جلوگیری می‌‌کند و دردسرهای زیادی را برای شما به وجود می‌آورد. بنابراین، لازم است که در طی سرویس کردن چیلرهای خانگی این قسمت مهم نیز مورد بازدید قرار بگیرد. در برخی از موارد چاره‌ای به جز تعویض کامل پمپ وجود ندارد. این موضوع نیز امری تخصصی است و توسط کارشناسان انجام خواهد شد.

بررسی میزان سروصدای تولیدی توسط چیلر

مشکلات فنی خاصی که در چیلر‌های خانگی ایجاد می‌شوند می‌توانند منجر به ایجاد سروصدای زیاد و یا نویز دائمی شوند. در زمان بررسی و سرویس این چیلرها چنین موردی نیز مورد بررسی قرار می‌‌گیرد تا مشخص شود که علت اصلی سروصداها چه بوده است و به چه شکلی می‌توان آ‌ن‌‌ها را کاهش داد. در برخی از این موارد علت این موضوع بسیار ساده است و به همین جهت به سرعت می‌توان سروصدای نامناسب را از بین برد. البته در بعضی از شرایط نیز علت اصلی سروصدا به خراب شدن کمپرسور مرتبط است.

بررسی بدنه چیلر

در زمان بررسی و بازدید چیلر نه تنها بخش‌های داخلی، بلکه بدنه دستگاه نیز به طور کامل ارزیابی می‌شود. بدنه چیلرهای خانگی به دلیل قرارگیری در برابر عوامل محیطی مختلف ممکن است استحکام اولیه خود را از دست داده باشد. این امر به مرور زمان رخ می‌دهد، اما در هر صورت مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد خواهد کرد. با یک ارزیابی صحیح می‌توان چنین مشکلاتی را به راحتی تشخیص داد و سپس اقدامات لازم جهت رفع کامل آن‌‌ها را تعیین کرد.

بررسی میزان سروصدای تولیدی توسط چیلر

بررسی نحوه تنظیم چیلر

تنها زمانی می‌توانید از چیلر خانگی خود به خوبی استفاده کنید که امکان تنظیم صحیح عملکرد آن وجود داشته باشد. در برخی از شرایط شاهد آن هستیم که علی رغم عملکرد مناسب چیلر،‌ امکان تنظیم کردن آن به صورت صحیح وجود ندارد. این موضوع معمولاً به قطعاتی همچون برد کنترلی و موارد مشابه ارتباط دارد. به هر روی، در زمان سرویس چیلر خانگی این امر نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد تا از این امر اطمینان داشته باشیم که شما می‌توانید توان چیلر را به میزان مدنظر خود تنظیم کنید.

بررسی اواپراتور

یکی از مهم‌ترین قطعات موجود در چیلرهای خانگی و البته چیلرهای صنعتی،‌ اواپراتور است. اگرچه خراب شدن اواپراتور امری غیرمعمول محسوب می‌شود، اما در هر صورت باید تمام تلاش خود را به منظور جلوگیری از این امر به کار بگیریم. در طی بررسی اواپراتور چیلر خانگی بخش‌های گوناگونی این قسمت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا مشخص شود که اواپراتور مربوطه هنوز هم راندمان خوبی را به ما ارائه می‌دهد. به یاد داشته باشید که خراب شدن اواپراتور توان کلی چیلر را به شکلی باورنکردنی کاهش خواهد داد و مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد.

بازدید از تمامی کویل‌ها

چیلرهای خانگی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده‌اند که از بین آن‌‌ها می‌توانیم به کویل‌ها اشاره کنیم. کویل بخشی از چیلر است که اجازه مي‌دهد تا آب موجود در چیلر به بهترین شکل ممکن سرد شود. کویل‌ها را با نام‌های مختلفی همچون مبدل حرارتی نیز می‌شناسند. تعداد کویل‌های موجود در هر چیلر با توجه به مدل و همچنین توان آن کاملاً متغیر است. در طی روند سرویس چیلر خانگی، کویل‌ها هم بازدید و بررسی می‌شوند تا مشخص شود که آیا همانند گذشته عملکرد ثابت خود را حفظ کرده‌اند و یا دچار مشکل شده‌اند.

بررسی چیلر از نظر زنگ‌زدگی

اگر در ساخت قطعات مختلف چیلر از متریال‌های مناسبی استفاده نشده باشد، احتمال دارد که با گذشت زمان شاهد موارد خطرناکی همچون زنگ‌زدگی بخش‌های مختلف دستگاه باشیم. زنگ‌زدگی یا Rust امری نامناسب است که می‌تواند عملکرد چیلر را به طور کامل کاهش دهد. قسمت‌هایی که زنگ‌زده‌اند نمی‌توانند راندمان خوبی داشته باشند و همین امر در کارکرد سایر بخش‌های چیلر نیز مشکلاتی را به وجود می‌آورد. مشکل زنگ‌زدگی معمولاً در بدنه چیلرهای خانگی نیز دیده می‌شود.

بررسی سیستم‌های الکترونیکی چیلر

وقتی که روند سرویس کردن چیلرهای خانگی آغاز می‌شود،‌ لازم است که سیستم‌های الکترونیکی نیز به طور کامل مورد بررسی قرار بگیرند. این سیستم‌ها شامل بردهای الکتریکی مختلف، کابل‌ها، سوکت‌ها و… هستند. خراب شدن کوچک‌ترین قسمت از سیستم الکترونیکی چیلرهای خانگی موجب می‌‌شود تا نتوانید از این دستگاه‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر برد الکترونیکی خراب شده باشد، حتی امکان روشن و خاموش کردن چیلر نیز از شما گرفته می‌شود. در زمان سرویس کردن چیلرهای خانگی این بخش مهم با استفاده از یک سری ابزارهای ویژه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بررسی سیستم‌های الکترونیکی چیلر

بررسی لوله‌های چیلر

انتقال سیالات در چیلر به کمک یک سری لوله‌های مشخص صورت می‌گیرد. لوله‌هایی که در چیلرهای خانگی به کار گرفته می‌شوند نسبت به لوله‌های چیلرهای صنعتی اندازه کوچک‌تری دارند، اما این بدان معنا نیست که آن‌ها بی‌اهمیت هستند. خراب بودن و یا نشستی این لوله‌ها در انتقال آب به درون چیلر اختلال ایجاد می‌کند که طبیعتاً امر مناسبی نیست. بررسی لوله‌های مختلف به ما اجازه می‌دهد تا مشخص کنیم که آیا مشکلات مربوط به چیلر مربوط به این بخش هستند یا خیر. اگر تشخیص داده شود که لوله‌های چیلر دچار مشکل هستند، می‌توان آن‌ها را به طور کامل تعویض کرد.

بررسی میزان روغن موجود در کمپرسور

در ادامه بررسی‌های صورت گرفته در زمان سرویس چیلرها خانگی، روغن موجود در کمپرسور نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. همان‌طور که می‌دانید این روغن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کاهش آن می‌تواند منجر به خراب شدن کمپرسور شود. روغنی که در کمپرسور قرار می‌گیرد دارای یک فرمولاسیون خاص است که تنها کارشناسان حرفه‌ای با آن آشنا هستند. با تنظیم کردن سطح روغن کمپرسور می‌توان عمر این قطعه از چیلرهای خانگی را چند برابر کرد و از سوی دیگر احتمال خراب شدن آن‌ها را به شکل قابل توجهی کاهش داد.

بازدید و ارزیابی عایق‌بندی چیلر

عایق بندی چیلرها باید به شکل حرفه‌ای انجام شده باشد، در غیر این صورت امکان هدر رفت انرژي وجود دارد. این موضوع در زمانی اهمیت پیدا می‌‌کند که با کاهش میزان انرژی روبرو باشیم و بخواهیم از تمامی میزان انرژي حداکثر بهره را ببریم. عایق‌بندی‌ چیلرهای خانگی به دلیل مشکلات فیزیکی و یا تغییرات محیطی دچار آسیب‌دیدگی می‌شود. با انجام سرویس‌های دوره‌ای می‌توان این مشکلات را تشخیص داد و به راحتی نسبت به حل هر یک از آن‌ها اقدام کرد. شایان ذکر است که این موضوع در زمان سرویس چیلرهای صنعتی نیز انجام می‌گیرد.

بررسی حد بار موتور

همه چیلرهای خانگی داردی یک حد بار برای موتور خود هستند. تعیین حد بار صحیح به ما اجازه می‌دهد تا خیال راحتی از بابت عدم افزایش میزان فشار به موتور داشته باشیم و در عین حال بتوانیم از حداکثر توان آن بهره ببریم. تعدیل کردن حد بار موتور باید با توجه به اطلاعات ارائه شده از سوی شرکت سازنده صورت بگیرد و تنها کارشناسان حرفه‌ای نسبت به این امر آگاه هستند. با تعیین صحیح حد بار موتور از آسیب‌های جانبی به طور کامل جلوگیری خواهد شد.

بازدید از ترموستات‌ها

قطعه مهم دیگری که در زمان سرویس کردن چیلرهای خانگی باید به آن توجه شود، ترموستات است. ترموستات‌ها وظیفه تنظیم دما را بر عهده دارند. تعداد ترموستات‌های موجود در یک چیلر خانگی متفاوت است و شرکت‌های تولیدکننده تصمیمات مختلفی را در این رابطه می‌گیرند. خراب شدن ترموستات‌ها به عنوان یک امر شایع در نظر گرفته می‌شود که باید به آن رسیدگی کنیم. با بازدید کردن دوره‌ای از چیلر و سرویس آن می‌توان به محض ایجاد مشکلات فنی در ترموستات‌ها، نسبت به تعمیر و یا تعویض هر یک از آن‌ها اقدم کرد.

هزینه این امر به چه مواردی بستگی دارد؟

سرویس چیلر خانگی نیز همانند سرویس چیلرهای صنعتی نیازمند پرداخت هزینه است. در واقع تیم‌های که برای انجام این امر به محل مدنظر شما مراجعه می‌کنند، هزینه مشخصی را درخواست خواهند کرد. نکته مهم آن است که این هزینه به پارامترهای مختلفی بسته دارد و تنها به یک موضوع خاص وابسته نیست. از جمله عوامل یا پارامترهای موثر در این زمینه می‌توان به مواردی همچون نوع چیلر، مدت زمان انجام سرویس و… اشاره کرد. در این بخش از متن عوامل مذکور را مور بررسی قرار می‌دهیم و به اثرات هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

هزینه این امر به چه مواردی بستگی دارد؟

مدت زمان مربوط به سرویس

اولین و مهم‌ترین موردی که بر روی هزینه‌های مربوط به سرویس کردن چیلرهای خانگی اثر خواهد گذاشت، مدت زمانی است که صرف انجام این کار می‌شود. طبیعتاً نباید انتظار داشته باشید که هزینه یک سرویس هشت ساعته با یک سرویس پنج ساعته یکسان باشد!

در برخی از موارد، مشکلات و ایرادات مربوط به چیرهای خانگی آنقدر زیاد هستند که حتی باید طی چند روز متداوم مورد بررسی قرار بگیرند. به طور کلی، هرچه مدت زمان اختصاص یافته برای این موضوع افزایش پیدا کند، هزینه نهایی نیز بیشتر می‌شود. البته هزینه سرویس چیلرهای خانگی همواره نسبت به سرویس مدل‌های صنعتی کمتر خواهد بود.

نوع چیلر

مورد دیگری که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم، نوع چیلر است. چیلرهای خانگی توسط تولیدکنندگان مختلفی ساخته می‌شوند و هر یک از آن‌ها دارای ظرفیت، توان و سیستم مختص به خود هستند. سرویس کردن چیلرهای قدیمی به دلیل ساختار ساده‌تر آن‌ها معمولاً هزینه کمتری را به دنبال دارد، اما چیلرهای جدید به دلیل برخورداری از قطعات الکترونیکی مختلف و پیشرفته بودن، معمولاً هزینه سرویس بیشتری را به شما تحمیل می‌کنند. البته این تفاوت آنقدر نیست که بتوانیم آن را مهم بدانیم.

مهارت و تجربه تیم مدنظر

پارامتر بعدی که بر روی میزان هزینه مربوط به این موضوع اثرگذار است، مهارت و تجربه تیم مربوطه است. سرویس کردن چیلر‌های خانگی توسط تعمیرکارانی که در این زمینه سال‌ها تجربه دارند، به پرداخت هزینه بیشتری منجر می‌شود، اما نباید از یاد ببرید که این موضوع مزایای متعددی دارد.

تعمیرکاران حرفه‌ای و مجرب و کارشناسان ماهر در این زمینه می‌توانند کوچک‌ترین مشکلا چیلر را در زمان سرویس کردن آن تشخیص دهند. همین امر در نهایت منجر به کاهش هزینه‌های نگهداری و همچنین تعمیر چیلرهای خانگی می‌شود.

برای انجام این سرویس به کجا مراجعه کنیم؟

سرویس کردن چیلرهای خانگی و یا چیلرهای صنعتی باید توسط کارشناسان مجرب و آگاه صورت بگیرد. انجام هرگونه سرویس توسط افراد ناشی و غیرحرفه‌ای نه تنها عملکرد چیلر را بهبود نمی‌بخشد، بلکه بر روی مشکلات فنی این دستگاه‌ها می‌افزاید. بنابراین، اگر از جمله افرادی هستید که به راندمان چیلر خانگی خود اهمیت می‌دهند، بهتر است در زمان انتخاب تیم سرویس چیلر خانگی به مواردی همچون میزان تجربه پرسنل تیم و همچنین میزان مهارت و دانش آن‌ها در این زمینه دقت داشته باشید. رعایت همین امر ساده به شما اجازه می‌دهد تا از بین تیم‌های فعال در این حوزه به سراغ بهترین گزینه‌ها بروید.

سخن پایانی

اگر قصد دارید چیلر مدنظر شما برای سال‌های متمادی بدون مشکل به فعالیت بپردازد و از نظر فنی دچار ایراد خاصی نشود، باید حتماً به بحث سرویس کردن آن توجه داشته باشید. سرویس چیلرها به ما اجازه می‌دهد تا از مشکلات آتی جلوگیری کنیم و بتوانیم برای مدت بسیار زیادی از چیلر مدنظر خود بهره ببریم.

در زمان انجام سرویس‌ و تعمیر چیلر خانگی موارد گوناگونی مورد بررسی قرار می‌گیرند. تنها کارشناسان خبره می‌توانند از پس این امر برآيند و به همین جهت باید برای انجام سرویس به یک مرکز مناسب و معتبر مراجعه کنید. در صورتی که نیازمند استفاده از این خدمات هستید، کافی است با ما در گروه مهندسی برکه تماس بگیرید.

چرا سرویس چیلر خانگی مهم است؟

عدم توجه به سرویس چیلر منجر به افزایش احتمال خراب شدن این دستگاه بسیار مهم می‌شود.

هزینه سرویس چیلر خانگی چقدر است؟

هزینه سرویس کردن چیلر به مواردی همچون نوع چیلر، مدت زمان انجام این امر و... بستگی دارد.

سرویس کردن چیلرهای صنعتی چقدر اهمیت دارد؟

چیلرهای صنعتی نیز باید در بازه‌های زمانی مشخصی مورد بررسی قرار بگیرند و به طور کامل سرویس شوند.و

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیاز : 53

اولین کسی باشید که امتیاز خود را ثبت میکند

درباره برکه

ما در تیم فنی مهندسی برکه با تکیه بر دانش مدرن و آکادمیک همکاران خود در تلاشیم تا با ارائه بهترین طرح ها و راه حل ها خدماتی چون آب بندی مخازن ، آب بندی چاله آسانسور ، آب بندی ساختمان و … را به شما ارائه دهیم .

خدمات برکه

آخرین مطالب

It seems we can't find what you're looking for.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *