loader image

خدمات استخر گرگان

خانه | خدمات استخر | خدمات استخر گرگان

خدمات استخر گرگان

ممکن است بخواهید یک استخر جدید و زیبا بسازید یا اگر صاحب یک استخر هستید، ممکن است فکر نگهداری از آن برایتان دلهره آور باشد. لازم نیست نگران باشید؛ کافی است این کار را به متخصصان بسپارید. خدمات استخر گرگان علاوه بر طراحی یا بازسازی استخرهای مدرن و پیشرفته، تمام کارهایی که برای تمیز، سالم و مهمتر از همه، ایمن نگه داشتن استخر مهم است را به شما عرضه می‌کند. در ادامه با تعدادی از این خدمات آشنا خواهید شد.

تماس با برکه

طراحی و ساخت استخر جدید و محوطه آن

برای طراحی و ساخت یک استخر، یک مسیر طولانی را باید طی کنید. اقداماتی که باید انجام شوند معمولا شامل طراحی پروژه‌ها، دریافت مجوز، سفارش مصالح، نظارت بر ساخت‌وساز، محوطه‌سازی و لوله‌کشی تجهیزات هستند.

در مرحله طراحی، فضا بررسی شده و گزینه‌های مختلف طراحی مورد بحث قرار می‌گیرند. هدف اصلی، درک درست از آنچه مشتری به دنبال آن است و بودجه آن‌هاست. هنگامی که طراحی اولیه کامل شد، طرح به مشتری عرضه می‌شود تا بازخورد ارائه دهد. این بازخوردها در طراحی نهایی لحاظ خواهند شد. پس از تایید مجوزها و انتخاب مصالح، فرآیند ساخت شروع می‌شود. یعنی حفاری و ساخت استخر انجام می‌شود. پس از آن هم سایر کارهای باقیمانده مانند محوطه سازی، لوله‌کشی و … انجام می‌پذیرد.

پروژه شما کامل شده است، اکنون زمان آن است که یاد بگیرید چگونه از استخر خود استفاده کنید و از آن لذت ببرید. البته استخرها پس از ساخته شدن، نیاز به نگهداری دارند. بخش خدمات، به نیازهای آینده استخر شما مانند راه اندازی، بستن، خدمات هفتگی و آزمایشات شیمیایی رسیدگی می‌کند.

بازسازی استخرهای قدیمی توسط خدمات استخر گرگان

فرقی نمی‌کند که خانه‌ای با استخر قدیمی خریداری کرده باشید یا سلیقه طراحی شما تغییر کرده باشد، بازسازی و به روز رسانی آن، دلهره آور نیست اگر آن را به خدمات استخر گرگان بسپارید.

بازسازی استخرهای قدیمی توسط خدمات استخر گرگان

گزینه‌های مختلفی برای بازسازی وجود دارد که معمولا شامل به روز رسانی شکل استخر یا ارتقا تجهیزات هستند. به عنوان مثال بسیاری از استخرهای قدیمی بدون پله، ساخته شده‌اند. می‌توانید به آن‌ها پله‌های فایبرگلاس یا فولادی اضافه کنید. به روز رسانی عرشه‌های بتنی ترک خورده، با سنگ فرش یا سنگ طبیعی می‌تواند استخر شما را کاملاً مدرن جلوه دهد. راه حل ساده دیگر برای به روز رسانی استخر بتنی، تعویض آستر یا رنگ کردن یا کاشی کاری مجدد است.

کارهای زیادی در جهت به روز رسانی استخرهای قدیمی قابل انجام است. عکسی از استخر فعلی خود برای ما ارسال کنید، ما توصیه‌هایی را در این زمینه به شما ارائه خواهیم کرد.

راه اندازی استخر

استخرها ممکن است به دلایل مختلف از جمله سردی هوا در زمستان، تعطیل شوند. بنابراین اگر صاحبان استخر، بخواهند پس از ماه‌ها دوباره استخر خود را راه‌اندازی کنند، باید مطمئن شوند که این کار به درستی انجام می‌شود. زیرا استخرها وقتی مدتی بدون استفاده رها می‌شوند، ممکن است دچار جلبک، کپک، آب کدر و حتی بوی بد شوند.

سردی هوا در زمستان ممکن است باعث انجماد آب در لوله‌ها شده باشد. فلزات ممکن است زنگ زده باشند. به طور کلی، طی دوران تعطیل بودن استخر، ممکن است مشکلات گوناگونی به وجود آمده باشد که باید به خوبی رفع شوند.

راه‌اندازی مجدد استخر به کمک متخصصان، کار آسانی خواهد بود. خدماتی که در این زمینه ارائه می‌شود معمولا شامل نظافت، تعمیر، بررسی موتورها، پمپ‌ها و فیلترها، بررسی لوله‌ها و اطمینان از سالم بودن آن‌ها، پرکردن استخر و … است. با کمک گرفتن از متخصص می‌توانید در زمان، هزینه و استرس خود صرفه جویی کنید. اجازه دهید خدمات استخر گرگان به شما کمک کند تا بهترین استفاده را از فصل شنا ببرید.

بازیابی استخر سبز

بازیابی استخر سبز

آب استخر به دلایل مختلفی از جمله رشد شدید جلبک‌ها، زنگ زدگی آب، وجود برگ‌ها و … سبز می‌شود. همچنین باران شدید مواد شیمیایی موجود در آب استخر به ویژه نمک و کلر را رقیق می‌کند که این موضوع نیز باعث سبز شدن استخر می‌شود.

استخر سبز محل مناسبی برای رشد انواع میکروب‌ها و باکتری‌ها است. این مسئله می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی مانند عفونت گوش، بینی و گلو شود.

اما نترسید! یک استخر سبز را می‌توان به طور موثر بازیابی کرد. برای این کار کافی است با متخصصان این حوزه تماس بگیرید. آن‌ها بهترین روش را برای بازیابی استخرتان تعیین می‌کنند، همچنین آب را آزمایش می‌کنند تا بفهمند نیاز به تنظیم ‌PH دارد یا خیر.

تشخیص نشت استخر و تعمیر آن

گاهی پایین رفتن سطح آب استخر نشانه‌ نشتی آن است. (یک استخر متوسط حاوی هزاران لیتر آب است. بنابراین حتی یک نشت کوچک می‌تواند منجر به از دست رفتن مقدار قابل توجهی آب شود). توجه داشته باشید که افت چند اینچ آب در طول هفته به دلیل تبخیر یا پاشیدن آب به بیرون، طبیعی است اما افت قابل توجه آب نشانه مشکل است.

علاوه بر هدر رفتن آب، آسیب‌های زیادی به تجهیزات مختلف استخر وارد می‌شود. استخری که نشتی دارد تعادل مواد شیمیایی را نیز غیرممکن می‌کند. نشت می‌تواند به محوطه‌ها و مناطق اطراف فضاهای شنا آسیب برساند و چمن‌ها را از بین ببرد.

نشتی ممکن است در خطوط لوله کشی یا ساختار استخر ایجاد شده باشد. متخصصان خدمات استخر گرگان برای ردیابی محل نشتی، از روش‌های مختلفی مانند تست فشار و تست رنگ استفاده می‌کنند. هر زمان که مشکوک به نشتی هستید، از متخصصان حرفه‌ای ما کمک بگیرید تا محل دقیق آن را تشخیص داده و مشکل را حل کنند. نشت یک مسئله جدی است.

تشخیص نشت استخر و تعمیر آن

نظافت استخر

بر کسی پوشیده نیست که تمیز نگه داشتن استخرها سخت است. هر روز، زباله‌های جدیدی از جمله برگ‌ها، چوب‌ها، حشرات و غلاف دانه‌ها به سطح استخر راه پیدا می‌کنند. گرفتن این‌ها با کفگیر آسان است، اما مواردی هم وجود دارند که دسترسی به آن‌ها سخت‌تر است. اقلام سنگین، ماسه یا خاک می‌توانند به‌عنوان رسوب عمل کنند و در کف استخر جمع شوند. این اقلام را نمی‌توان با دست از بین برد یا جدا کرد. همچنین همیشه خطر رشد جلبک یا گرفتگی ناشی از مو یا مواد خارجی وجود دارد.

بنابراین اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را برای تمیز کردن استخر خود داشته باشید، بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید. خدمات نظافت استخر شامل حذف زباله‌های سطحی، جاروبرقی و شستشوی دیوارها و کف است. تمیز کردن مداوم، از آسیب به فیلترها و رشد جلبک‌ها جلوگیری می‌کند.

بسته به اینکه چقدر از استخر خود استفاده می‌کنید، می‌توانید فواصل زمانی تمیز کردن آن را نیز تعیین کنید. اگر مطمئن نیستید که چند وقت یک‌بار باید استخر خود را تمیز کنید، همین امروز با متخصصان ما تماس بگیرید.

بازرسی استخر به کمک خدمات استخر گرگان

هنگام خرید خانه، اطلاع از وضعیت استخر، مهم است. یک بازرسی توسط خدمات استخر گرگان خیال شما را بابت اینکه یک سیستم آب کاربردی و بدون قطعات معیوب را تصاحب می‌کنید، راحت می‌کند. انجام بازرسی در هنگام فروش نیز، به مالکان کمک می‌کند تا از هرگونه مشکل احتمالی اجتناب کنند.

اگر به دنبال خرید یا فروش نیستید اما با استخر یا سیستم آب آن مشکل دارید، بهتر است همان ابتدا، با متخصص تماس بگیرید. انجام بازرسی زودتر به معنای توانایی انجام تعمیرات کوچک در صورت نیاز، افزایش طول عمر مواد و اجتناب یا به تاخیر انداختن هزینه‌های بالای تعویض است.

بازرسی استخر به کمک خدمات استخر گرگان

یک تکنسین باتجربه، می‌تواند مشکلات مربوط به استخر را به‌خوبی تشخیص دهد و بینشی در مورد خطرات موجود یا مشکلات احتمالی ارائه نماید. بازرس، تجهیزات و مکانیسم‌های استخر را بررسی می‌کند تا مطمئن شود، به‌درستی کار می‌کنند. سازه‌ها و آسترها را برای شناسایی نشت‌های احتمالی و سایر مسائل بازرسی می‌کند. مهم‌تر از همه اینکه ایمنی را بررسی و از آن اطمینان حاصل می‌کند.

تعادل شیمیایی آب استخر

متعادل نگه داشتن آب استخر از نظر مواد شیمیایی موجود در آن، بسیار مهم است. زیرا این امر، به سالم ماندن استخر و همینطور سلامت شناگران بستگی دارد.

برای تعادل شیمیایی آب استخر، باید بدانید که از کدام مواد شیمیایی استفاده کنید. همچنین باید مقدار لازم هر ماده را نیز رعایت کنید. افراط و تفریط در این زمینه می‌تواند از عملکرد مؤثر برخی از مواد شیمیایی جلوگیری کند یا باعث لکه، خوردگی فلزات، پوسته پوسته شدن، تجمع رسوب، ایجاد کف در آب و… شود. خدمات استخر گرگان این مشکل شما را حل خواهد کرد.

اگر آب کثیف به نظر می‌رسد یا می‌دانید که در معرض آلاینده‌ها قرار گرفته است، ایده خوبی است که دوباره آن را آزمایش کنید و همه چیز را به سطح لازم برگردانید. آزمایش آب و تعادل مجدد آن را بخشی از برنامه معمول خود قرار دهید. خدماتی که ارائه می‌شود معمولا شامل تست آب، تنظیم میزان قلیایی بودن، تنظیم سطح PH، تنظیم سختی کلسیم، افزودن مواد ضدعفونی کننده مانند کلر و… است.

تعمیر و نگهداری استخر

با گذشت زمان، طبیعی است که قطعات استخر شروع به فرسودگی کنند. برای اینکه بفهمید چه زمانی باید تجهیزاتتان را برای تعمیر یا تعویض بررسی کنید، به موارد زیر توجه نمایید:

  • صداهای عجیب پمپ
  • نشتی
  • خرابی‌های مکرر پس از تعمیر
  • از دست دادن مداوم مکش یا پرایم

تعمیر و نگهداری استخر

تکنسین‌های آموزش دیده و تایید شده ما می‌توانند تعمیر و نگهداری پیشگیرانه یا تعمیرات تجهیزات عملیاتی استخر مانند سیستم‌های فیلتراسیون و گردش آب را انجام دهند. علاوه‌بر این، اگر با هر نوع مشکلی در صفحات، آسترها، عرشه، نشتی یا پله‌ها مواجه هستید، ما می‌توانیم به تعمیر آن کمک کنیم تا استخر شما ظاهر و کارکرد خوبی داشته باشد.

گاهی تعمیر به اندازه تعویض تجهیزات قدیمی پرهزینه است. با کارشناسان ما صحبت کنید تا ببینید چه باید کرد و چه تجهیزاتی برای سیستم شما مناسب است!

بستن استخر

محافظت از استخر در زمستان بسیار مهم است. بستن استخر باید به درستی انجام شود، در غیر اینصورت، راه اندازی مجدد، سخت یا غیر ممکن خواهد شد. بهتر است این کار را به خدمات استخر گرگان بسپارید. پوشاندن استخر در طول دوره‌های طولانی عدم استفاده، کار سختی نیست. اما فقط انداختن روکش زمستانی برای رسیدن به نتایج عالی کافی نیست.

بستن خیلی زود، می‌تواند منجر به رشد جلبک شود. دیر بستن استخر نیز باعث می‌شود آب در لوله‌ها یخ بزند و باعث آسیب به آسترها، فیلترها، موتورها، پمپ‌ها و موارد دیگر شود. انجام یک تصفیه آب کامل در طول بستن، می‌تواند به جلوگیری از تشکیل جلبک در دوره‌های راکد کمک کند. یخ‌زدگی به استخرها آسیب می‌رساند. بنابراین بررسی مکانیسم‌ها و اجزای داخلی استخر، شستشو و تخلیه خطوط آب، بازرسی فیلتر شنی و … بسیار مهم است. برخی از مناطق به افزودنی‌های فصلی خاص مانند ضدیخ استخر نیاز دارند.

اگر می‌خواهید استخر خود را تعطیل کنید، تکنسین‌های ما می‌توانند در هر مرحله به شما کمک کنند. از محافظت از اجزای داخلی گرفته تا جنبه عملی کاهش سطح آب، متخصصان حرفه‌ای ما می‌توانند از پس همه آن‌ها برآیند! با محافظت از سیستم آبی استخر خود، از سرمایه خود نیز محافظت کنید.

بستن استخر

مشاوره با خدمات استخر گرگان درباره اتاق پمپ

اگر بر یک اتاق پمپ تجاری نظارت می‌کنید، برای بررسی جامع اتاق خود می‌توانید با ما تماس بگیرید تا مطمئن شوید که مقرون به صرفه‌ترین و کارآمدترین تجهیزات را دارید یا خیر. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا در صورت لزوم، تجهیزات خود را ارتقا داده و هزینه‌ها را نیز برآورد نمایید.

جمع بندی

داشتن یک استخر زیبا و شنا کردن در آن بسیار لذت‌بخش است. اگر تصمیم به ساخت یک استخر دارید می‌توانید از خدمات استخر گرگان کمک بگیرید. از طرفی نگهداری یک استخر، کار ساده‌ای نیست. در واقع از زمانی که صاحب یک استخر می‌شوید، لازم است کارهای زیادی برای سالم ماندن آب و تجهیزات آن انجام دهید. شما می‌توانید از کسانی که در این زمینه خدمات ارائه می‌دهند، کمک بگیرید. خدمات استخر شامل موارد گسترده‌ای می‌شود که ما در این مطلب تنها چند نمونه را ذکر کردیم.

هر زمانی که تصمیم گرفتید، یک استخر بسازید یا به صورت حرفه‌ای به استخر خود رسیدگی کنید، می‌توانید با گروه مهندسی برکه تماس بگیرید تا از خدمات استخر مازندران، گرگان، تهران، مشهد و … بهره مند شوید. برای این کار کافی است به سایت این مجموعه به آدرس berke.ir مراجعه کنید.

چگونه می‌توانم مطمئن شوم که ساخت استخر طبق برنامه و بودجه انجام می‌شود؟

تیم حرفه‌ای ما در طول پروژه با شما ارتباط برقرار می‌کنند تا از ساخت موفق استخر و رضایت کامل مشتری اطمینان حاصل کنند.

بعد از تعادل شیمیایی، چه مدت باید برای استفاده از استخر صبر کنم؟

معمولاً بین 15 دقیقه تا یک ساعت

خدمات به استخرهای مسکونی ارائه می‌شوند یا تجاری؟

همه انواع استخرها می‌توانند در تمام طول سال از خدمات ما بهره‌مند شوند.

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز : 45

اولین کسی باشید که امتیاز خود را ثبت میکند

درباره برکه

ما در تیم فنی مهندسی برکه با تکیه بر دانش مدرن و آکادمیک همکاران خود در تلاشیم تا با ارائه بهترین طرح ها و راه حل ها خدماتی چون آب بندی مخازن ، آب بندی چاله آسانسور ، آب بندی ساختمان و … را به شما ارائه دهیم .

خدمات برکه

آخرین مطالب

It seems we can't find what you're looking for.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *